Superleague - Argumenter for eller imod !

Skrevet i Off-topic

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. april 2021, 18:42
Jeg kan ikke hitte rede i det ! Og da slet ikke overskue konsekvenserne..
Selvfølgelig også fordi vi ikke kender de eventuelle konsekvenser
endnu.. smiley
Umiddelbart ser jeg det som et problem at nogle klubber, kan være
"født ind i og garanteret, en deltagelse, i en turnering"
Reel set er det jo en turneringsform der faktisk er blevet foreslået for
Vman så vidt jeg husker, under måske lignende forhold smiley
Skriv gerne din kommentar, men husk at andre har ret til en måske
anden holdning.. !
"Lytter" uden at kommentere, til en start smiley
Mvh Per

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 20. april 2021, 19:14
Kort sagt, så synes jeg det er noget svineri. Det handler kun om penge, og så er det så amerikansk en tilgang til sport, som det kan blive. Hvorfor skal 12 klubber være del af en elite, som skal være sikker på store præmiesummer hvert år? Man skal gøre sig fortjent til det! Derudover så skal der sgu også være konsekvenser ved at tabe. Alle skal have chancen for at vinde og deltage i de store turneringer. Det er så stor en del af charmen ved sport i Europa.

Har i alt den tid jeg kan huske holdt med United, men gud hvor jeg væmmes ved ledelsen mere end nogensinde før. Kan ikke sige det bedre end Gary Neville allerede har gjort.

Skal siges at jeg på ingen måde bryder mig om det korrupte skidt til UEFA og FIFA heller, men dette er bare ikke den rigtige måde at få bugt med det på. Jeg ved ikke hvad der er bedst, men dette er ikke, for der skal ikke være klubber som automatisk har ret til noget, bare fordi de har mange penge.

Bjørnholt FC (And then what) 20. april 2021, 19:50
Det ville ødelægge landsholds fodbold totalt

Juventus FC (farvel og tobak) 20. april 2021, 19:57
Fætter Højben sagde:
Det ville ødelægge landsholds fodbold totalt
Selve Super League vil ikke, UEFA og FIFA vil.

Gudenå FC (Blaki er god) 20. april 2021, 19:58
Jeg følger tråden, lge som Per ved jeg ikke hvad jeg skal mene, det lige so om der ikke bliver spillet med åbne kort, hvis det var en venskabs cup, hvad så. men fodbold er sport så alle skal da være med, efter min mening, og de bedste vinder, mvh Bjarne

Zimbabwe Rangers (UNGDOMSQUAD VINDER) 20. april 2021, 20:58
Klubberne trækker sig ud af det nu, så no worries - det bliver ikke til en skid! Yeet

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 20. april 2021, 21:09
Zimbabwe Rangers sagde:
Klubberne trækker sig ud af det nu, så no worries - det bliver ikke til en skid! Yeet
Heldigvis tyder det på det ja. Chelsea og City er de meget enige om vil ud. Derudover har jeg set nævnt at United, Atletico og Arsenal vist også vil.

Bjørnholt FC (And then what) 20. april 2021, 21:17
Juventus FC sagde:
Fætter Højben sagde:
Det ville ødelægge landsholds fodbold totalt
Selve Super League vil ikke, UEFA og FIFA vil.
Selve tiltaget er jo netop grunden til, at de så ikke ville kun ha noget at gøre med forbundenende fremover så

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. april 2021, 21:17
Kyoto Okami FC sagde:
Zimbabwe Rangers sagde:
Klubberne trækker sig ud af det nu, så no worries - det bliver ikke til en skid! Yeet
Heldigvis tyder det på det ja. Chelsea og City er de meget enige om vil ud. Derudover har jeg set nævnt at United, Atletico og Arsenal vist også vil.
Det bliver nogle spændende dage til og med fredag... smiley
Der må være flere klubber, og præsidenter der har en
dårlig smag i munden.. smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 20. april 2021, 21:23
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Zimbabwe Rangers sagde:
Klubberne trækker sig ud af det nu, så no worries - det bliver ikke til en skid! Yeet
Heldigvis tyder det på det ja. Chelsea og City er de meget enige om vil ud. Derudover har jeg set nævnt at United, Atletico og Arsenal vist også vil.
Det bliver nogle spændende dage til og med fredag... smiley
Der må være flere klubber, og præsidenter der har en
dårlig smag i munden.. smiley
Tvivler. I hvert fald når det kommer til Uniteds ejere. Det er ren forretning. De har bare fået kolde fødder grundet den massive shitstorm det har medført. Men man kan håbe de har lært noget.

Tyder dog på at det skidt her har medført en god ting. Har medierne ret er Woodward fortid i United. Så skal Glazers bare presses ud på en eller anden måde også!
Besvar