Tilbage fra de døde, efter hjælp

Skrevet i Off-topic

AC Milan (Nicolai) 21. april 2021, 16:02
Husfreden er desværre ikke at finde hjemme hos mig i øjeblikket. Min kæreste er i gang med sit bachelorprojekt, og jeg har lovet at give en hånd med, så hun forhåbentligt kan få nogle respondenter på hendes spørgeskema. (Hvilket er alt afgørende for hendes opgave - og dermed husfreden)

Hvor skulle jeg ellers søge hjælp end her? Mit gamle vman hood. Jeg rækker lige en hånd ud og håber på hjælp fra ALLE, der læser med her.

Blandt alle der svarer trækkes der lod om 2x250 kr. gavekort til et selvalgt lokalt spisested, men det veksler jeg gerne til et års vman-licens eller 480 vman-klip, hvis det skulle være en af jer, der vandt! Det tager ca. 5-6 min. (jeg gjorde det selv på 5 et halvt)

Kæmpe tak på forhånd! Link her: https://aarhus.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_3jTJzcLU2tNt2wS

Gudenå FC (Blaki er god) 21. april 2021, 20:01
jeg har besvaret spørgeskeaet, men vi få altid besked på ikke at oplyse e-mail på vman så der stoppede jeg, håber mine svar kan bruges

AC Milan (Nicolai) 21. april 2021, 20:26
Gudenå FC sagde:
jeg har besvaret spørgeskeaet, men vi få altid besked på ikke at oplyse e-mail på vman så der stoppede jeg, håber mine svar kan bruges
Arh ja, helt fair! En mulighed kunne måske være at bruge en sekundær mail, hvis man alligevel gerne vil være med i lodtrækningen, og af sikkerhedsmæssige hensyn ikke ønsker at bruge den samme som man bruger på vman.
Det vigtigste for mig er dog, at du tog dig tid til at svare på spørgsmålene! Tusind tak for det! smiley

Dame Ndoye (E M Jensen) 21. april 2021, 21:36
Besvaret, men mail sprunget over. Held og lykke til hende. smiley

AC Milan (Nicolai) 21. april 2021, 21:40
Dame Ndoye sagde:
Besvaret, men mail sprunget over. Held og lykke til hende. smiley
Helt i orden! Tak for hjælpen! smiley

AC Milan (Nicolai) 22. april 2021, 15:24
Vi mangler stadig en del besvarelser. I og med vi selv er bosat i Østjylland er hele vores netværk også her. Kunne være fantastisk at få nogle respondenter fra hele landet smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 22. april 2021, 15:49
Behøver det være et lokalt spisested?

Loyals (VMEnhancer) 22. april 2021, 18:51
Juventus FC sagde:
Behøver det være et lokalt spisested?
Søger du et gavekort til en cafe i Congo?

AC Milan (Nicolai) 22. april 2021, 21:21
Juventus FC sagde:
Behøver det være et lokalt spisested?
Hvis man bare finder et sted, der faktisk kan købes gavekort hos, så er det også fint smiley

AC Milan (Nicolai) 23. april 2021, 12:10
Det er fredag, humøret er i top og jeg ville blive super glad, hvis man lige kunne tage sig tid til at svare på et par spørgsmål!
God weekend herfra smiley
Besvar