andre der har tænkt på a stop pga talentfordeling?

Skrevet i Generelt

hyblerne (hashern) 11. maj 2021, 00:21
jeg kan mærke jeg sur lige nu det skal lige startes med at siges

jeg ska prøve at gøre det kort...
altså jeg kan se jeg har trukket 167 ungdomspillere siden jeg er startet igen. jeg har fået 2 med Talent mærket altså 2 som ikke mister T mærket konstant igen, ingen af dem havde en værdi over en mil da deres snit på orange var 120-130 det også fair nok...

der hvor det slår klik for mig er når jeg kigger over til naboen der har fået for 120+ mil på 4 talent på et halvt år

f*** jeg bliver gal det jo ikk fair på nogen som helst måde

JEG SYNES det er direkte latterligt at talentfordelingen er så unfair

men jeg også virkelig gal over det lige nu altså jeg der hvor jeg tænker på at sæt hele holdet til salg og afmeld sub...

og hvis der nogen der har lyst til at skrive du tuder bare så gør i bare det for jeg kan godt se jeres point....

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 11. maj 2021, 00:42
Nogle er heldige, nogle er ikke. Har selv været heldig, men kender til flere der i over 10 år i spillet aldrig har opdaget noget af synderlig værdi. Kan være du trækker en med enorm i næste uge, sandsynligvis gør du ikke, og det gælder også for resten af os. Men de skal jo trækkes af nogen, og den nogen kan jo ligeså godt være dig eller mig, som det kan være hvilken som helst anden manager smiley

Sneggo FC (Sneggo) 11. maj 2021, 08:48
Altså det ville være et kæmpe chok for spillet hvis der skulle gøres noget ved det, da det har været en præmis for spillet siden starten.

Men er helt enig i at det kan være uretfærdigt at det er et lotteri der kan være så afgørende for ens oplevelse i spillet.

Personligt har jeg været ok-heldig tror jeg, har nok trukket talenter for lidt over 20 mio på det år jeg nu har spillet.

Rage FC (Jesper) 11. maj 2021, 14:37
Handler om held.

Så stop det der smiley

Benløse Forever (Mr Nice) 11. maj 2021, 15:12
Jeg kiggede lige min ungdomsspillere igennem, det sidste år har jeg solgt 7 egne talenter for 130 mio, så klager ikke

Monta FC (Holder en Pause - Vender tilbage) 13. maj 2021, 01:08
Personligt, spillede jeg vel lidt over 2 år for nogle år tilbage. fandt aldrig en spiller over 5 mil på den periode. har nu spillet 1 årstid siden jeg startede op igen...så samlet lidt over 3 år online.

man kan fordele det sådan, jeg ca. over 2,5 år har tjent 50 mil på egne talenter.

derimod, har jeg fundet nu 3 formi. indenfor seneste 6 måneder, og har tjent 55 mil lige nu med 15-25 mil mere i vente for det kommende salg. så tingene kan ændre sig fra den ene periode til den anden...

Bjørnholt FC (And then what) 13. maj 2021, 01:47
Nah..... ikke rigtigt.....

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 13. maj 2021, 06:24
Det er lidt ligesom med lotto - Jeg synes altid at der er nogle andre
der vinder, men jeg må jo forsøge - for at det skal blive mig en dag !
Nogen skal jo vinde hver uge smiley

BK Frem (BK Frem) 13. maj 2021, 15:29
Ham her er mega heldig. Og han er mega ligeglad med hvordan han træner dem! 1 formi/enormt + 3-4 lovende inden for et par uger...

https://www.virtualmanager.com/clubs/881851

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 13. maj 2021, 15:37
BK Frem sagde:
Ham her er mega heldig. Og han er mega ligeglad med hvordan han træner dem! 1 formi/enormt + 3-4 lovende inden for et par uger...

https://www.virtualmanager.com/clubs/881851
Slagter han dem fuldstændig på ekstrem?
Besvar