'Wild cards' skader spillet

Skrevet i Generelt

Nordisk Idrætslaug (Poala) 29. juli 2021, 11:16
Ja, det er også det jeg skriver - det samlede antal af spillere vil stige en lille smule smiley

Jeg svarer dog på beskeder der hævder at mit forslag vil skabe flere 'wild cards', hvilket ikke er sandt. Mit forslag implicerer, at klubberne kan hente deres ungdomsspillere flere måneder efter de er genereret, ja. Imens skulle de jo gerne være blevet ældre og dårligere, og på den måde give incitament til at klubben henter dem med det samme. Ikke flere 'wild cards' dog.

Alternativt kan man gøre det til et enkelt trin. smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 29. juli 2021, 11:20
Nordisk Sportsforening sagde:
Ja, det er også det jeg skriver - det samlede antal af spillere vil stige en lille smule smiley

Jeg svarer dog på beskeder der hævder at mit forslag vil skabe flere 'wild cards', hvilket ikke er sandt. Mit forslag implicerer, at klubberne kan hente deres ungdomsspillere flere måneder efter de er genereret, ja. Imens skulle de jo gerne være blevet ældre og dårligere, og på den måde give incitament til at klubben henter dem med det samme.

Alternativt kan man gøre det til et enkelt trin. smiley
Imo skulle du bare have holdt forslaget til at optimere på at hente ungdomsspillerne. Men jeg underkender muligvis også, hvor mange der rent faktisk aktivt søger efter wild cards, da jeg aldrig selv har brugt det. Bruger i det alle sammen, eller hvordan?

Juventus FC (To giganter på auktion) 29. juli 2021, 11:23
Nordisk Sportsforening sagde:
Ja, det er også det jeg skriver - det samlede antal af spillere vil stige en lille smule smiley

Jeg svarer dog på beskeder der hævder at mit forslag vil skabe flere 'wild cards', hvilket ikke er sandt. Mit forslag implicerer, at klubberne kan hente deres ungdomsspillere flere måneder efter de er genereret, ja. Imens skulle de jo gerne være blevet ældre og dårligere, og på den måde give incitament til at klubben henter dem med det samme. Ikke flere 'wild cards' dog.

Alternativt kan man gøre det til et enkelt trin. smiley
At se andre tjene millioner på dine ungdomsspillere burde også give incitament til at hente dem.

Nordisk Idrætslaug (Poala) 29. juli 2021, 11:24
Juventus FC sagde:
At se andre tjene millioner på dine ungdomsspillere burde også give incitament til at hente dem.
Hvad vil du bruge 'burde' til, når der tydeligvis er folk som bare ikke gør det uanset hvad du synes de burde?

Nordisk Idrætslaug (Poala) 29. juli 2021, 11:25
The Magpies sagde:

Imo skulle du bare have holdt forslaget til at optimere på at hente ungdomsspillerne. Men jeg underkender muligvis også, hvor mange der rent faktisk aktivt søger efter wild cards, da jeg aldrig selv har brugt det. Bruger i det alle sammen, eller hvordan?
Mit indlæg var nu mest ment som et debatoplæg - men ja, der er jo blevet inddraget flere elementer. Det synes jeg er fint, selvom det bliver svært at holde sig til oplægget smiley

Jeg bruger det i ny og næ, har lige haft en god måned hvor jeg slet ikke har brugt det

Tokyo (CK) Crew 29. juli 2021, 11:29
Nordisk Sportsforening sagde:
Ja, det er også det jeg skriver - det samlede antal af spillere vil stige en lille smule smiley

Jeg svarer dog på beskeder der hævder at mit forslag vil skabe flere 'wild cards', hvilket ikke er sandt. Mit forslag implicerer, at klubberne kan hente deres ungdomsspillere flere måneder efter de er genereret, ja. Imens skulle de jo gerne være blevet ældre og dårligere, og på den måde give incitament til at klubben henter dem med det samme. Ikke flere 'wild cards' dog.

Alternativt kan man gøre det til et enkelt trin. smiley
Jeg tror, der vil blive et ramaskrig uden lige, hvis man begynder at pumpe flere spillere ind i spillet. Hvem husker ikke, da man ændrede på antallet af FC'er? smiley
Og hvis man vil gøre det til et enkelt trin, så er det slut med wildcards.

Jeg tror, Hjerneskadernes tutorial er den bedste mulighed, hvis man vil ændre på området smiley

Juventus FC (To giganter på auktion) 29. juli 2021, 11:32
Nordisk Sportsforening sagde:
Juventus FC sagde:
At se andre tjene millioner på dine ungdomsspillere burde også give incitament til at hente dem.
Hvad vil du bruge 'burde' til, når der tydeligvis er folk som bare ikke gør det uanset hvad du synes de burde?
Dit forslag vil jo først have en effekt måneder efter de ikke har hentet den første ungdomsspiller. Det er satme mange af deres ungdomsspillere som går til spilde før de indser at de skal hente dem, hvorimod hvis de ser en af deres egne blive solgt samme uge til 40 mio eller mere, så kan de måske tænke "Hey, jeg burde hente mine ungdomsspillere". Hvis ikke det er deres tankegang, så fortjener de ikke at have muligheden for at hente dem.

"Mit forslag implicerer, at klubberne kan hente deres ungdomsspillere flere måneder efter de er genereret, ja. Imens skulle de jo gerne være blevet ældre og dårligere, og på den måde give incitament til at klubben henter dem med det samme.

Nordisk Idrætslaug (Poala) 29. juli 2021, 13:06
Juventus FC sagde:
Dit forslag vil jo først have en effekt måneder efter de ikke har hentet den første ungdomsspiller. Det er satme mange af deres ungdomsspillere som går til spilde før de indser at de skal hente dem, hvorimod hvis de ser en af deres egne blive solgt samme uge til 40 mio eller mere, så kan de måske tænke "Hey, jeg burde hente mine ungdomsspillere". Hvis ikke det er deres tankegang, så fortjener de ikke at have muligheden for at hente dem.

"Mit forslag implicerer, at klubberne kan hente deres ungdomsspillere flere måneder efter de er genereret, ja. Imens skulle de jo gerne være blevet ældre og dårligere, og på den måde give incitament til at klubben henter dem med det samme.
Nej. Der er også folk som bare ikke når at hente dem indenfor 10 minutter.

Desuden er mit forslag jo ikke en totalløsning på alle spillets problemer, men et debatindlæg der påpeger problemet og foreslår en delvis løsning. Kom der endelig med forslag der vil gøre brugeroplevelsen endnu bedre! smiley
Lyon sagde:
Jeg tror, der vil blive et ramaskrig uden lige, hvis man begynder at pumpe flere spillere ind i spillet. Hvem husker ikke, da man ændrede på antallet af FC'er? smiley
Og hvis man vil gøre det til et enkelt trin, så er det slut med wildcards.

Jeg tror, Hjerneskadernes tutorial er den bedste mulighed, hvis man vil ændre på området smiley
Ja, og alle overlevede alligevel. smiley

Det er jo netop ikke slut med 'wild cards', når man lader dem komme fra botklubberne i stedet?

Juventus FC (To giganter på auktion) 29. juli 2021, 13:50
Nordisk Sportsforening sagde:
Juventus FC sagde:
Dit forslag vil jo først have en effekt måneder efter de ikke har hentet den første ungdomsspiller. Det er satme mange af deres ungdomsspillere som går til spilde før de indser at de skal hente dem, hvorimod hvis de ser en af deres egne blive solgt samme uge til 40 mio eller mere, så kan de måske tænke "Hey, jeg burde hente mine ungdomsspillere". Hvis ikke det er deres tankegang, så fortjener de ikke at have muligheden for at hente dem.

"Mit forslag implicerer, at klubberne kan hente deres ungdomsspillere flere måneder efter de er genereret, ja. Imens skulle de jo gerne være blevet ældre og dårligere, og på den måde give incitament til at klubben henter dem med det samme.
Nej. Der er også folk som bare ikke når at hente dem indenfor 10 minutter.
Så en mere simpel løsning ville være at forlænge den periode? og ikke med måneder.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 30. juli 2021, 07:52
Nordisk Sportsforening sagde:
Nej. Der er også folk som bare ikke når at hente dem indenfor 10 minutter.
Hvordan kan man ikke nå at hente dem inden for 10 minutter?
De bliver jo ikke oprettet på et bestemt tidspunkt, man skal jo manuelt selv oprette en ungdomsspiller.
Besvar