Fejl i julekaldener

Skrevet i Generelt

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 6. december 2021, 00:26
Det virker til der er fejl i forhold til ekstra tilskuere. På min står der bare 3 kampe fra sidste års julekalender.

Rage FC (Jesper) 6. december 2021, 05:19
AC Arles Avignon sagde:
Det virker til der er fejl i forhold til ekstra tilskuere. På min står der bare 3 kampe fra sidste års julekalender.
Det gør der os hos mig.

Fc Dalmose (Pagh) 6. december 2021, 06:31
Jeg kan heller ikke se om jeg har fået dobbelt tilskuere antal. Er usikker på om jeg først åbnede den efter mine 2 udebane kampe, ingen af de hjemmebane kampe i den nye sæson har ændret tilskurer antal. Er det en fejl?

Ulm Warhawks (Ulmeister) 6. december 2021, 06:57
Fc Dalmose sagde:
Jeg kan heller ikke se om jeg har fået dobbelt tilskuere antal. Er usikker på om jeg først åbnede den efter mine 2 udebane kampe, ingen af de hjemmebane kampe i den nye sæson har ændret tilskurer antal. Er det en fejl?
Du kan se det herinde
https://www.virtualmanager.com/advent_calendar

Tryk "Dine gaver" i øverste højre hjørne.

Fc Dalmose (Pagh) 6. december 2021, 07:16
Ulm Warhawks sagde:
Fc Dalmose sagde:
Jeg kan heller ikke se om jeg har fået dobbelt tilskuere antal. Er usikker på om jeg først åbnede den efter mine 2 udebane kampe, ingen af de hjemmebane kampe i den nye sæson har ændret tilskurer antal. Er det en fejl?
Du kan se det herinde
https://www.virtualmanager.com/advent_calendar

Tryk "Dine gaver" i øverste højre hjørne.
Kan se at der er ikke står dato og tid på den, som ved de andre gaver

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 6. december 2021, 07:39
Jeg har sendt begge, dag 5 og 6, til udviklerne smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 6. december 2021, 10:12
Fejlen med dobbelt tilskuer er blevet rettet.
Der er blevet tilføjet flere kampe, hvis der ikke var nok kampe fra sidste sæson.

Du kan se hvilke kampe, der er dobbelt tilskuere på, ved at gå til kalenderen og trykke på "Dine gaver" oppe til højre.

Academie de Depardieu (Interesseret i en spiller - Skriv) 6. december 2021, 11:00
Jeg kan umuligt være den eneste som ikke har nået at ændre billetprisen på en enkelt kamp eller 2.
Jeg overlever nok smiley

Mon ikke størstedelen af klubberne når at spille 1,2 eller 3 kampe før de ved at dette er blevet ændret og derfor ikke har kunne ændre billetprisen.

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 6. december 2021, 11:12
FC Apollyon sagde:
Fejlen med dobbelt tilskuer er blevet rettet.
Der er blevet tilføjet flere kampe, hvis der ikke var nok kampe fra sidste sæson.

Du kan se hvilke kampe, der er dobbelt tilskuere på, ved at gå til kalenderen og trykke på "Dine gaver" oppe til højre.
Super. Tak.

Chelsea Boldklub (Hello there) 6. december 2021, 11:45
Hvad gør man så hvis det andet holdet ikke kan stille op?
I min første hjemmekamp kunne det andet hold ikke stille op og dermed går jeg ud fra, at jeg ikke fik ekstra bonus.
Besvar