Feedback: Udviklerens nytårstale

Skrevet i Udviklerhjørnet

Bones of Thor (Thorbone) 4. januar 2022, 15:29
Positiv her, god arbejdslyst :-)

FC Karakartalspor (Ozcelik) 4. januar 2022, 16:51
Ulm Warhawks sagde:
Gode tiltag, og jeg ser især frem til mere mobilvenligt design, da jeg primært bruger mobil.

Forhåbentlig vil træningsgrupperingen ændres, så man på samme side kan se spillernes stats. På computeren kommer stats frem, når man holder musen henover spillerne.

Men på mobil er man nødt til at have to vinduer åbne - en træningsøvelser, og en hvor man skiftevis åbner hver enkelt spiller for at se, hvilke stats der trænger til træning.

Markøren på kontraktforlængelser fungerer også ringe på mobil. Denne del vil formentlig løse sig selv, når skærmbilledet er låst til skærmens opløsning. Pt trækker man både i skærmbilledet og i makøren, og det gør det besværligt at ramme spillerens ønskede antal dage.
+1

The Akademi (Alt til salg tar mod bud) 4. januar 2022, 16:59
nu har jeg købt vman-pro og hvad jeg kan læse burde det hjælpe en med når ens kontakter er nede på 3 dage eller under så burde den forlænge dem selv eller har jeg forstået det forkert for det gør den ikke ved mig ?

håber nogen kan svare mig på dette....

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 4. januar 2022, 17:07
The Akademi sagde:
nu har jeg købt vman-pro og hvad jeg kan læse burde det hjælpe en med når ens kontakter er nede på 3 dage eller under så burde den forlænge dem selv eller har jeg forstået det forkert for det gør den ikke ved mig ?

håber nogen kan svare mig på dette....
Kontraktsikring virker på den måde at hvis der er under 24 timer til deres kontraktudløber, bliver den automatisk forlænget med 7 dage. Dette gælder både spillere og personale.
Husk selv at slå det til under Klubhus --> Kontrakter --> Kontraktsikring

Vær dog opmærksom på at lønnen kan stige på både spillere og trænere, da de ikke får de antal dage som de gerne vil.

The Akademi (Alt til salg tar mod bud) 4. januar 2022, 17:29
FC Deluga sagde:
The Akademi sagde:
nu har jeg købt vman-pro og hvad jeg kan læse burde det hjælpe en med når ens kontakter er nede på 3 dage eller under så burde den forlænge dem selv eller har jeg forstået det forkert for det gør den ikke ved mig ?

håber nogen kan svare mig på dette....
Kontraktsikring virker på den måde at hvis der er under 24 timer til deres kontraktudløber, bliver den automatisk forlænget med 7 dage. Dette gælder både spillere og personale.
Husk selv at slå det til under Klubhus --> Kontrakter --> Kontraktsikring

Vær dog opmærksom på at lønnen kan stige på både spillere og trænere, da de ikke får de antal dage som de gerne vil.
oke super tak så det mig der nok bare lige har læst for hurtig smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 4. januar 2022, 17:42
The Akademi sagde:
oke super tak så det mig der nok bare lige har læst for hurtig smiley
Det var så lidt, det kan jo ske. smiley

Jowinski (jowind) 4. januar 2022, 19:58
Forslag: Det vil være rart at kunne se den taktik, man har brugt i sine kampe. Når først man har spillet nogle kampe er det svært at huske hvad man gjorde for fire kampe siden.

SUB 88 (MrFad) 4. januar 2022, 22:38
Er der overvejelser i fht. at kunne planlægge en uges træning ad gangen i stedet for at skulle ændre træning hver/hver anden dag?
Det synes jeg ville være et kæmpe plus!

De Norske Løver (Nichlas Alexander Foged) 4. januar 2022, 22:55
Sponsor Nyheden lyder fantastisk! Den glæder jeg mig rigtig meget til

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 5. januar 2022, 07:10
Jowinski sagde:
Forslag: Det vil være rart at kunne se den taktik, man har brugt i sine kampe. Når først man har spillet nogle kampe er det svært at huske hvad man gjorde for fire kampe siden.
Det gives videre til udviklerne smiley
SUB 88 sagde:
Er der overvejelser i fht. at kunne planlægge en uges træning ad gangen i stedet for at skulle ændre træning hver/hver anden dag?
Det synes jeg ville være et kæmpe plus!
Der er ikke nogen deciderede overvejelser lige nu, men jeg kan smide den mod udviklerne.
Besvar