Python

Skrevet i Off-topic

Chelsea Boldklub (Hello there) 17. januar 2022, 11:48
Nogle som har styr på programmeringsværktøjet python?

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 18. januar 2022, 18:49
Jeg har det ikke, men fik stiftet bekendtskab med det da en harddisk gik død og jeg skulle redde nogle filer fra det. Hvad da?

Chelsea Boldklub (Hello there) 18. januar 2022, 20:28
Tyrkiet sagde:
Jeg har det ikke, men fik stiftet bekendtskab med det da en harddisk gik død og jeg skulle redde nogle filer fra det. Hvad da?
Jeg har eksamen i python programmering og de eksamensopgaver jeg har fået, har jeg haft besvær med at besvare dem.
Så ville høre om der nogle som havde kendskab til programmeringsværktøjet, så jeg kunne få hjælp til det.
Synes bare det er virkelig svære eksamensopgaver. smiley

Kildebrønde IF (Laktose) 18. januar 2022, 22:45
Del evt. opgaverne :-)

Chelsea Boldklub (Hello there) 18. januar 2022, 23:39
Der står meget beskrivelse.
Skal jeg bare kopiere det ind her?

Kildebrønde IF (Laktose) 18. januar 2022, 23:40
Ja, det er fint med mig :-)

Academie de Depardieu (Interesseret i en spiller - Skriv) 19. januar 2022, 15:40
Går ud fra du kender til stackoverflow?

Tror ikke det er muligt at der ikke mindst er en løsning på dine problemer.
- 80 procent af programmering og kodning består af at stjæle noget andre har lavet før smiley
De sidste 20 procent består i at være god til at google sig frem til løsningen og ændrer det så det passer til ens eget problem smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 19. januar 2022, 15:53
Academie de Depardieu sagde:
Går ud fra du kender til stackoverflow?

Tror ikke det er muligt at der ikke mindst er en løsning på dine problemer.
- 80 procent af programmering og kodning består af at stjæle noget andre har lavet før smiley
De sidste 20 procent består i at være god til at google sig frem til løsningen og ændrer det så det passer til ens eget problem smiley
Har prøvet at undersøge på google smiley
Men du har vel ret.
Jeg vil prøve at kigge på stackoverflow smiley
Mange tak!

Academie de Depardieu (Interesseret i en spiller - Skriv) 19. januar 2022, 20:12
Hvis man finder ud af hvordan man bruger de rigtige søgeord på stackoverflow. Så handler det kun om at bruge lidt tid og så kan du skrive samtlige koder du får som opgave

Chelsea Boldklub (Hello there) 19. januar 2022, 20:16
Academie de Depardieu sagde:
Hvis man finder ud af hvordan man bruger de rigtige søgeord på stackoverflow. Så handler det kun om at bruge lidt tid og så kan du skrive samtlige koder du får som opgave
Jep smiley
Besvar