It`s comming back..

Skrevet i Off-topic

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 4. juni 2022, 10:37
Solsbury Hill sagde:
Hufflepuff Badgers sagde:
Vi kan også sige at mesterskabet har været på tilbud til en god pris, istedet for billigt smiley
Det sjovt, det bliver faktisk næsten sagt hvert år, "de var heldige, at topholdene ikke var bedre" - det samme blev sagt til BIF sidste år - og det samme blev sagt i 19/20 da FCM vandt.

Faktum er, det er niveauet i superligaen. Ingen kommer let til et mesterskab, ligegyldigt antal af points, så vinder de bedste. :-)
Du mener tabellen lyver aldrig ? Som at skader, held/uheld pres fra antallet af kampe og på antallet af spillere i truppen ikke har nogen indflydelse..
Altså som at Herfølge Boldklub var ligaens bedste hold i år 2000 udenfor enhver diskussion ?
Der er jeg lidt uenig.. Mener godt det bedste hold kan have andre forudsætninger end det hold
der vinder et mesterskab.. Og ses vel egentligt også tydeligt i vores egen lille superliga gennem de seneste 22 år når du sammenligner superliga og Europa..
Mvh Per

Solsbury Hill (Jigsaw) 4. juni 2022, 22:51
Pers LØVER sagde:
Solsbury Hill sagde:
Hufflepuff Badgers sagde:
Vi kan også sige at mesterskabet har været på tilbud til en god pris, istedet for billigt smiley
Det sjovt, det bliver faktisk næsten sagt hvert år, "de var heldige, at topholdene ikke var bedre" - det samme blev sagt til BIF sidste år - og det samme blev sagt i 19/20 da FCM vandt.

Faktum er, det er niveauet i superligaen. Ingen kommer let til et mesterskab, ligegyldigt antal af points, så vinder de bedste. :-)
Du mener tabellen lyver aldrig ? Som at skader, held/uheld pres fra antallet af kampe og på antallet af spillere i truppen ikke har nogen indflydelse..
Altså som at Herfølge Boldklub var ligaens bedste hold i år 2000 udenfor enhver diskussion ?
Der er jeg lidt uenig.. Mener godt det bedste hold kan have andre forudsætninger end det hold
der vinder et mesterskab.. Og ses vel egentligt også tydeligt i vores egen lille superliga gennem de seneste 22 år når du sammenligner superliga og Europa..
Mvh Per
Hvilke spillere har FCM manglet?
Alle skader osv, handler igen om hvem der har bredeste klub osv.,
Alt kommer ned til hvem der er bedst, ligegyldigt hvad.

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 8. juni 2022, 09:41
Solsbury Hill sagde:
Hufflepuff Badgers sagde:
Vi kan også sige at mesterskabet har været på tilbud til en god pris, istedet for billigt smiley
Det sjovt, det bliver faktisk næsten sagt hvert år, "de var heldige, at topholdene ikke var bedre" - det samme blev sagt til BIF sidste år - og det samme blev sagt i 19/20 da FCM vandt.

Faktum er, det er niveauet i superligaen. Ingen kommer let til et mesterskab, ligegyldigt antal af points, så vinder de bedste. :-)
Jeg er så absolut enig i dit faktum. smiley
Pointmæssigt har det dog nogen år været “billigere” til salg. Jeg mener ikke at det givne hold har kommet lettere til mesterskabet, fordi det har været billigere til
salg. Tværtimod. Et pointmæssigt lavere mesterskab kan nemt være det sværeste, fordi der har været ekstra hård kamp om netop det mesterskab smiley

Men jeg forstår hvis “billigere” kan tolkes som nemmere. Det var nu aldrig den vej jeg ville ned af smiley
Besvar