Lås denne :-)

Skrevet i Generelt

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 2. november 2022, 09:12
Jeg har nu 2 gange afvist alle mine sponsor tilbud og indhentet nye, fordi det bedste bud har været 40.000 under min nuværende sponsor. Er stigende vifarank og supportere og ligger godt til i ligaen.

Hvorfor er tilbuddene så dårlige?

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 2. november 2022, 12:21
op

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 2. november 2022, 12:22
gør jeg noget forkert eller er det bare sådan et er med de nye sponsor??

Ignotus (--) 2. november 2022, 12:24
Du kan i hvert fald ikke gøre noget forkert, da man jo kun kan afvise eller acceptere tilbuddene smiley

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 2. november 2022, 12:27
okay tak team aries

nogen der kan svare på om tilbuddene bliver dårligere for hver gang man afviser og indhenter nye tilbud? synes de bliver ringere og ringere når jeg indhenter nye...

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 2. november 2022, 12:41
Grenoble Wolf Burners sagde:
okay tak team aries

nogen der kan svare på om tilbuddene bliver dårligere for hver gang man afviser og indhenter nye tilbud? synes de bliver ringere og ringere når jeg indhenter nye...
Som jeg forstår det så både ja og nej.

Altså at afvise alle tilbud gør ikke de næste dårligere, men.
Jo højere krav tilbuddene har, desto større beløb skulle man få. Der vil dog komme færre og færre tilbud med højere krav sidst på ugen. Så umiddelbart skulle det være bedst at finde en så tidlig som muligt, da det skulle være sværere at finde en senere på ugen. Dog kan du bare have været uheldig. Jeg har lige afvist mine sponsorer, og 2/4 tilbud var bedre end dem jeg havde før.

https://www.virtualmanager.com/blog/1084-nyt-sponsorsystem-er-ude-nu

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 2. november 2022, 13:56
tak for svar jeg har skrevet et indlæg på feedbacken på sponsor i udviklerforummet.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 2. november 2022, 14:05
De bliver ikke dårligere og dårligere pr. afvisning.
Det ville give absolut ingen mening, hvorfor så have muligheden, for andre tilbud, hvis de bliver dårligere og dårligere..

Undlad gerne at oppe din tråd inde i generelt, efter et par timer uden svar.

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 2. november 2022, 14:08
FC Apollyon sagde:
De bliver ikke dårligere og dårligere pr. afvisning.
Det ville give absolut ingen mening, hvorfor så have muligheden, for andre tilbud, hvis de bliver dårligere og dårligere..

Undlad gerne at oppe din tråd inde i generelt, efter et par timer uden svar.
Tak for svaret - det giver mening for mig på baggrund af den besked du har skrevet i feedback-tråden.

Og OK, modtaget og noteret.

VM (JAAAJAAAAAAAAAAAAA) 2. november 2022, 14:08
FC Apollyon sagde:
De bliver ikke dårligere og dårligere pr. afvisning.
Det ville give absolut ingen mening, hvorfor så have muligheden, for andre tilbud, hvis de bliver dårligere og dårligere..

Undlad gerne at oppe din tråd inde i generelt, efter et par timer uden svar.
Det giver da god mening, at hvis ikke man accepterer de første sponsortilbud får man andenrangs sponsortilbud smidt i nakken (med mulighed for at være heldig og få et godt et)..

Jeg afviser personligt aldrig tilbuddene af denne årsag.

Desuden synes jeg det er en lidt arrogoant attitude at have fra en community manager, men bare MIN MENING - elsker dig stadig osv hihi <3
Besvar