Julespil?

Skrevet i Generelt

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 17. december 2022, 19:08
Nordøst BK sagde:
Beckham United sagde:
Synes næsten vi begynder at nærme os en pinlig situation nu smiley
Det har været pinligt længe
"Følg med i næste afsnit af julebloggen" - snart 11 dage siden. Det tager vel rundt regnet 4-5 minutter at skrive et så kort blog indlæg med en opdatering

Beckham United (Spillet sejler) 17. december 2022, 20:05
Leopard Golf sagde:
Nordøst BK sagde:
Beckham United sagde:
Synes næsten vi begynder at nærme os en pinlig situation nu smiley
Det har været pinligt længe
"Følg med i næste afsnit af julebloggen" - snart 11 dage siden. Det tager vel rundt regnet 4-5 minutter at skrive et så kort blog indlæg med en opdatering
+1

Ac dragon IF (Robert) 17. december 2022, 21:20
Det er weekend, de skal også have fri. Mon ikke der kommer en opdatering i løbet af næste uge smiley For resten, de havde tilbud på sødmælk i Lidl (kun 3.50kr!!), og jeg troppede op ved frokosttid, og det var udsolgt. Øv øv. Og kan det virkelig passe at risengrød koster 28kr nu for kun 500ml?? Sikke en tid vi lever i.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 17. december 2022, 23:01
Der er vel stadig en kommunikations-minister i spillet?

FC Razor (Jeppe) 17. december 2022, 23:33
Nobr sagde:
Der er vel stadig en kommunikations-minister i spillet?
Det er Dennis på nuværende tidspunkt. Vores Community Manager er på barsel i øjeblikket.

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 18. december 2022, 00:19
FC Razor sagde:
Nobr sagde:
Der er vel stadig en kommunikations-minister i spillet?
Det er Dennis på nuværende tidspunkt. Vores Community Manager er på barsel i øjeblikket.
Ja man kan vel selv høre det.

Han kan simpelthen ikke lige finde de 5, maksimalt 10 minutters tid det tager at komme med en opdatering på det skide julespil. Og kan han ikke det kan det ikke være rigtigt at der ikke er andre, der griber opgaven.

Nu må han komme ind i kampen. Undskyld mig, men jeg synes kraftedme det er for ringe. smiley

Purple Ravens (Natteravnen) 18. december 2022, 01:17
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Razor sagde:
Nobr sagde:
Der er vel stadig en kommunikations-minister i spillet?
Det er Dennis på nuværende tidspunkt. Vores Community Manager er på barsel i øjeblikket.
Ja man kan vel selv høre det.

Han kan simpelthen ikke lige finde de 5, maksimalt 10 minutters tid det tager at komme med en opdatering på det skide julespil. Og kan han ikke det kan det ikke være rigtigt at der ikke er andre, der griber opgaven.

Nu må han komme ind i kampen. Undskyld mig, men jeg synes kraftedme det er for ringe. smiley
Rolig nu min ven smiley Man kan sige at julespillet ikke er centralt for spillet. Mon ikke det bliver jul alligevel.


Mvh
Ravnen

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 18. december 2022, 04:56
Purple Ravens sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Razor sagde:
Nobr sagde:
Der er vel stadig en kommunikations-minister i spillet?
Det er Dennis på nuværende tidspunkt. Vores Community Manager er på barsel i øjeblikket.
Ja man kan vel selv høre det.

Han kan simpelthen ikke lige finde de 5, maksimalt 10 minutters tid det tager at komme med en opdatering på det skide julespil. Og kan han ikke det kan det ikke være rigtigt at der ikke er andre, der griber opgaven.

Nu må han komme ind i kampen. Undskyld mig, men jeg synes kraftedme det er for ringe. smiley
Rolig nu min ven smiley Man kan sige at julespillet ikke er centralt for spillet. Mon ikke det bliver jul alligevel.


Mvh
Ravnen
Du har helt ret! Det er ikke centralt, men det er pointen i kommunikationen der er helt hen i vejret og det er langt fra acceptabelt.

Jeg vil bestemt ikke skyde på dig her Ravnen, det vil jeg meget gerne understrege. MEN jeg forstår ikke holdninger som disse - det er ligegyldigt, det betyder ikke noget, rolig nu, osv. osv.

MANGE betaler licens, pro, klip, shoutbox beskeder. Det mindste man kan forlænge til gengæld er da for helvede lidt kommunikation. Der sker AAAALT for lidt fra udviklerne (eller CM eller hvem helvede der skal kommunikere videre fra udviklerne). HVORFOR stiller man ikke krav? Man kan sgu ikke melde ud at der kommer et julespil, for derefter at melde ud at der er problemer som de arbejder på, og så snart 14 dage senere og under en uge til jul har vi stadig intet hørt.

Ja I må meget have mig undskyldt, men jeg synes satme det er for ringe af holdet bag Vman. Det er endnu en falliterklæring.

Vh
Grenoble

Beckham United (Spillet sejler) 18. december 2022, 07:12
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Razor sagde:
Nobr sagde:
Der er vel stadig en kommunikations-minister i spillet?
Det er Dennis på nuværende tidspunkt. Vores Community Manager er på barsel i øjeblikket.
Ja man kan vel selv høre det.

Han kan simpelthen ikke lige finde de 5, maksimalt 10 minutters tid det tager at komme med en opdatering på det skide julespil. Og kan han ikke det kan det ikke være rigtigt at der ikke er andre, der griber opgaven.

Nu må han komme ind i kampen. Undskyld mig, men jeg synes kraftedme det er for ringe. smiley
Enig

Appels FC (Farvel) 18. december 2022, 10:18
Grenoble Wolf Burners sagde:
Purple Ravens sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Razor sagde:
Nobr sagde:
Der er vel stadig en kommunikations-minister i spillet?
Det er Dennis på nuværende tidspunkt. Vores Community Manager er på barsel i øjeblikket.
Ja man kan vel selv høre det.

Han kan simpelthen ikke lige finde de 5, maksimalt 10 minutters tid det tager at komme med en opdatering på det skide julespil. Og kan han ikke det kan det ikke være rigtigt at der ikke er andre, der griber opgaven.

Nu må han komme ind i kampen. Undskyld mig, men jeg synes kraftedme det er for ringe. smiley
Rolig nu min ven smiley Man kan sige at julespillet ikke er centralt for spillet. Mon ikke det bliver jul alligevel.


Mvh
Ravnen
Du har helt ret! Det er ikke centralt, men det er pointen i kommunikationen der er helt hen i vejret og det er langt fra acceptabelt.

Jeg vil bestemt ikke skyde på dig her Ravnen, det vil jeg meget gerne understrege. MEN jeg forstår ikke holdninger som disse - det er ligegyldigt, det betyder ikke noget, rolig nu, osv. osv.

MANGE betaler licens, pro, klip, shoutbox beskeder. Det mindste man kan forlænge til gengæld er da for helvede lidt kommunikation. Der sker AAAALT for lidt fra udviklerne (eller CM eller hvem helvede der skal kommunikere videre fra udviklerne). HVORFOR stiller man ikke krav? Man kan sgu ikke melde ud at der kommer et julespil, for derefter at melde ud at der er problemer som de arbejder på, og så snart 14 dage senere og under en uge til jul har vi stadig intet hørt.

Ja I må meget have mig undskyldt, men jeg synes satme det er for ringe af holdet bag Vman. Det er endnu en falliterklæring.

Vh
Grenoble
Var du ikke stoppet ?
Besvar