Surt opstød..

Skrevet i Banner/logoer

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 26. marts 2023, 19:43
Lyon sagde:
Senza Olive AC sagde:
Lyon sagde:
Senza Olive AC sagde:


Begrundelse for afvisningen af dette banner er at det er stødende??
Hej,

Jeg beklager. Det var en fejl fra min side. Begrundelsen skulle selvfølgelig ikke være stødende, men at der ikke må stå andet på logoet og banneret end klubbens navn og årstallet for klubbens oprettelse. Det gik lidt for hurtig der. Beklager igen.
Mange tak for svar! Er det så på grund af spillertrøjerne, at den er blevet afvist? smiley
Ja, og logoene bagved.
Okay, men hvorfor er dette banner og logo så tilladt? https://www.virtualmanager.com/clubs/892125

Prøver bare at forstår hvor grænsen ligger..

Tokyo (CK) Crew 26. marts 2023, 19:48
Senza Olive AC sagde:
Lyon sagde:
Senza Olive AC sagde:
Lyon sagde:
Senza Olive AC sagde:


Begrundelse for afvisningen af dette banner er at det er stødende??
Hej,

Jeg beklager. Det var en fejl fra min side. Begrundelsen skulle selvfølgelig ikke være stødende, men at der ikke må stå andet på logoet og banneret end klubbens navn og årstallet for klubbens oprettelse. Det gik lidt for hurtig der. Beklager igen.
Mange tak for svar! Er det så på grund af spillertrøjerne, at den er blevet afvist? smiley
Ja, og logoene bagved.
Okay, men hvorfor er dette banner og logo så tilladt? https://www.virtualmanager.com/clubs/892125

Prøver bare at forstår hvor grænsen ligger..
Jeg ved ikke hvornår klubben sendte hans grafik til godkendelse, men der kan have været andre regler den gang det blev godkendt. Vi vurderer ikke logoer og banner med tilbagevirkende kraft, men den ville ikke blive godkendt i dag.

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 26. marts 2023, 20:14
Lyon sagde:
Senza Olive AC sagde:
Lyon sagde:
Senza Olive AC sagde:
Lyon sagde:
Senza Olive AC sagde:


Begrundelse for afvisningen af dette banner er at det er stødende??
Hej,

Jeg beklager. Det var en fejl fra min side. Begrundelsen skulle selvfølgelig ikke være stødende, men at der ikke må stå andet på logoet og banneret end klubbens navn og årstallet for klubbens oprettelse. Det gik lidt for hurtig der. Beklager igen.
Mange tak for svar! Er det så på grund af spillertrøjerne, at den er blevet afvist? smiley
Ja, og logoene bagved.
Okay, men hvorfor er dette banner og logo så tilladt? https://www.virtualmanager.com/clubs/892125

Prøver bare at forstår hvor grænsen ligger..
Jeg ved ikke hvornår klubben sendte hans grafik til godkendelse, men der kan have været andre regler den gang det blev godkendt. Vi vurderer ikke logoer og banner med tilbagevirkende kraft, men den ville ikke blive godkendt i dag.
Fair nok.

Så tænker jeg i skal fjerne linket i jeres pinned opslag: "Bliver dit logo/banner afvist af validatoren?"



For hvis du klikker derinde, står der følgende:



Det er lidt ærgerligt når man har brugt flere timer på grafisk arbejde, og netop har læst jeres retningslinjer.

Helt fair at der i dag er andre krav, men det burde jo så også fremstå i jeres guide til hvad der bliver godkendt/afvist.

Håber selv i kan se, hvorfor forvirringen opstar.

Ellers god aften smiley




Tokyo (CK) Crew 26. marts 2023, 20:48
@Senza Olive AC

Jeg stopper lige citeringen her ellers bliver den alt for lang. smiley

For at være helt ærligt synes jeg også, at de nuværende regler er for tåbeligt, og jeg har i flere omgange presset på for at få det ændret. Men vi blev enige om, i validator teamet, at det ville ikke give nogen mening at vurdere anderledes, så længe det ikke står i reglerne under Hjælp.

Validatorer kan ikke redigere reglerne under Hjælp og det kan administratoren (FC Apollyon) heller ikke. Den eneste, der kan, er udvikleren (FC Sunnyvale), men alle ved jo, hvor langsomt det går med ændringer i det her spil.

Jeg forstår udmærket godt forvirringen, og det er sagt videre, så linket i guidelines tråden kan blive fjernet indtil, der er ændret i reglerne under Hjælp.

Du må også have en fortsat god aften smiley

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 26. marts 2023, 21:05
Rart at jeg ikke står alene med min undren, man må håbe det bliver anderledes en dag!

Uanset hvad takker jeg for svar og forståelse smiley
Besvar