Interesse for spiller, ny til spillet

Skrevet i Spillervurderinger

GoldBirch FC (Princess Bigbone) 29. januar 2024, 15:04
Hejsa. Hvad kan være grunden til at flere klubber er interesseret i netop ham her. Er helt ny til spillet så kan ikke lige se hvad han skulle være god i? smiley Tak på forhånd
https://www.virtualmanager.com/players/16334299-haci-sadiqoglu

Nordlige Cartoons (Lollemand - Bud modtages) 29. januar 2024, 15:17
Hej!

Det er simpelthen fordi du har ramt en "Lovende" spiller ifølge den rapport jeg lige har lavet på ham. Så det er at krydse fingre med flere gode træninger. smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1114572-potentiale-skema-og-tabel

Hvis det havde været mig, så havde jeg solgt efter 5 dage (når man kan) på auktion 24 timer, da det vil give dig en god base for at bygge videre på din klub + at han med dit nuværende anlæg ikke opnår maksimalt af sit talent og du vil kunne sælge ham for mere nu her kontra, hvis du beholder ham. smiley

GoldBirch FC (Princess Bigbone) 29. januar 2024, 15:21
Ahhh ja det kan jeg da godt se, det lyder også som en rimelig god ide! Tak for tippet smiley

Nordlige Cartoons (Lollemand - Bud modtages) 29. januar 2024, 15:23
Du kan forvente en pæn sum i hvert fald smiley - Tillykke

Nyborg Boldklub (Casper) 29. januar 2024, 15:23
Velkommen ombord og fedt du spørger til råds!

Jeg bakker op om Cartoons kommentar. Sæt ham på 24 timers auktion så snart du har kørt 5 træningspas, så du får mest mulig credits for ham.

God dag smiley

GoldBirch FC (Princess Bigbone) 29. januar 2024, 15:32
Det var da helt vildt fedt! Er det et minimums bud man skal sætte den på eller bare "1"?

Nyborg Boldklub (Casper) 29. januar 2024, 15:34
Bare sæt ham på 1. Han skal nok blive solgt for det han er værd.

Du når heller ikke at skifte sæson før du sælger ham, så hans værdi vil være lav når du sætter ham på auktion. Og starter man auktion på en spiller hvor man startere højere en 50 procent af hans værdi, så skal man betale for det.

Så bare en credit smiley

GoldBirch FC (Princess Bigbone) 29. januar 2024, 15:36
Når okay på den måde. Det giver god mening smiley Tusinde tak for svaret!

GoldBirch FC (Princess Bigbone) 1. februar 2024, 18:10
Fik 29.000.000 For ham. Tak for det gutter! <3
Besvar