Hvad er der galt med det her spil

Skrevet i Generelt

Beckham United (Spillet sejler) 22. februar 2024, 13:28
Hvad sker der for det her spil. Nu har jeg 2 uger i streg kæmpet om oprykning i Frankrig 2. Division, og endte på 3. Plads begge gange(sidste uge på målscore), samt kommet i semi finale samt finalen i pokalen.
I den her uge ligger jeg så og kæmper om overhovedet at blive i rækken, og ligger lige pt. anden sidst 😂😂 på trods af intet er ændret? Det jo langt ude? Eller er der noget jeg overser?

The New Champion (Daniel) 22. februar 2024, 13:35
Beckham United sagde:
Hvad sker der for det her spil. Nu har jeg 2 uger i streg kæmpet om oprykning i Frankrig 2. Division, og endte på 3. Plads begge gange(sidste uge på målscore), samt kommet i semi finale samt finalen i pokalen.
I den her uge ligger jeg så og kæmper om overhovedet at blive i rækken, og ligger lige pt. anden sidst 😂😂 på trods af intet er ændret? Det jo langt ude? Eller er der noget jeg overser?
Hvis jeg ser på din række så har du den femte stærkeste trup, så tænker du har været uheldig i nogle kampe som kunne være gået begge veje.

Så tror desværre det er primært uheld som er grunden til du ligger hvor du er lige pt.

Dog hvis man ser på de hold som er i rækken nu vil en tredje plads være at præstere bedre end forventet smiley

Held og lykke med resten af sæsonen.
Besvar