Træning søger hjælp/råd

Skrevet i Generelt

Shimizu S Pulse (Yuito Suzuki) 29. februar 2024, 11:27
Hej allesammen :-)

Jeg er forholdvis ny til spillet, hvordan kan man træne og vurdere spiller om de bliver gode nok til at være talenter.
Er der nogle tips og tricks, som kan være behjælpelig med at udvikle spillerne ? :-)

Håber der er en venlig sjæl. som kan hjælpe mig.

God dag til jer alle.

Forza Anarchy (Don Corleone) 29. februar 2024, 12:15
XBubbiBjørneneX sagde:
Hej allesammen :-)

Jeg er forholdvis ny til spillet, hvordan kan man træne og vurdere spiller om de bliver gode nok til at være talenter.
Er der nogle tips og tricks, som kan være behjælpelig med at udvikle spillerne ? :-)

Håber der er en venlig sjæl. som kan hjælpe mig.

God dag til jer alle.
Den øverste tabel i dette link https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1223536-potentiale-tabel er et udemærket pejlemærke. En spiller bliver talent hvis hans potentialepoint (den første kolonne) er ca. 21 og op. De næste kolonner viser hvad en spiller skal have i trænings gennemsnit på diverse træningsanlæg for opnå det angivne potentialepoint.

Sørg gerne for at træne træningskamp med dine unge spillere da, det giver den højeste træning og derved også en højere mulighed for at spilleren bliver talent. Ved at specialtræne fra start bliver din spiller hurtigt ramt af 15% reglen hvilket forringer hans træning og derved også mulighed for at blive talent.
Du kan læse mere om 15% reglen her: https://vmanstats.com/da/manual/traening/15-reglen/

Shimizu S Pulse (Yuito Suzuki) 29. februar 2024, 12:47
Hej

Tusind tal for hjælpen, den sætter jeg stor pris på. Det var virkelig pænt af dig.!
Så har jeg et godt udgangspunkt, så nu håber jeg bare det lykkes. :-)

Forza Anarchy (Don Corleone) 29. februar 2024, 12:56
XBubbiBjørneneX sagde:
Hej

Tusind tal for hjælpen, den sætter jeg stor pris på. Det var virkelig pænt af dig.!
Så har jeg et godt udgangspunkt, så nu håber jeg bare det lykkes. :-)
Jeg vil dog råde dig til at vente med at satse på unge spillere indtil dit træningsanlæg er bedre, da du ikke vil kunne udvikle særligt gode spillere på dit anlæg.

Shimizu S Pulse (Yuito Suzuki) 29. februar 2024, 13:03
Mange tak smiley
Det var heller ikke min plan, at satse på de unge spiller endnu.
Planen var måske at kunne lave et talent i ny og næ, som kunne forbedre klubbens økonomi, så jeg kunne forbedre truppen og faciliteterne :-)

Forza Anarchy (Don Corleone) 29. februar 2024, 14:10
XBubbiBjørneneX sagde:
Mange tak smiley
Det var heller ikke min plan, at satse på de unge spiller endnu.
Planen var måske at kunne lave et talent i ny og næ, som kunne forbedre klubbens økonomi, så jeg kunne forbedre truppen og faciliteterne :-)
God ide.

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger logo og banner) 29. februar 2024, 14:38
Hej og velkommen til smiley

Hvis du vil bedømme potentialet er du nødt til at have tilknyttet talentspejdere.

De bedømmer en spillers potentiale og jeg mener at de forskellige potentialer er således:

Katastrofalt
Elendigt
Ringe
Nogenlunde
OK
Fornuftigt
Lovende
Formidabel
Enormt

På den måde kan du spejde spillere inden du henter dem ind.

Men når du ikke har højere anlæg end stort baneanlæg (rød) ville det ikke give mening at hente talenter, da de ikke vil opnå en høj nok træning så de kan få den rette udvikling.

Forza Anarchy (Don Corleone) 29. februar 2024, 15:33
Barys Astana sagde:
Hej og velkommen til smiley

Hvis du vil bedømme potentialet er du nødt til at have tilknyttet talentspejdere.

De bedømmer en spillers potentiale og jeg mener at de forskellige potentialer er således:

Katastrofalt
Elendigt
Ringe
Nogenlunde
OK
Fornuftigt
Lovende
Formidabel
Enormt

På den måde kan du spejde spillere inden du henter dem ind.

Men når du ikke har højere anlæg end stort baneanlæg (rød) ville det ikke give mening at hente talenter, da de ikke vil opnå en høj nok træning så de kan få den rette udvikling.
Barry har delvist ret. Du kan godt købe talenter for at sælge dem videre, men de skal sælges hurtigt efter du har købt dem (maks. et par dage), da de går glib af forholdsvis mange stats jo længere de træner på dit anlæg og derfor bliver mindre interessant for de store klubber.
Besvar