Glemt det meste, hvad kan man tjene i 4Div ca

Skrevet i Generelt

FC Bagent (Tyson Bagent) 2. marts 2024, 13:35
Glemt det meste, hvad kan man tjene i 4Div ca med et ældre hold ca 29/33 år spillere med ok dags lønninger.

pt har jeg 1000 stadium, så jeg spørger fordi jeg nok rykker op i 5Div denne uge, måske, og hvis ikke jeg gør skifter jeg land

Men jeg spørger fordi , jeg nok samler et hold, hvor stor et stadium er krævet for bare det løber rundt._?

er 3 000 pladser nok? 3000 x 8 x 16 kampe, sponsere, placeringer, plus div extra. jeg prøver at få et svar inden jeg kommitter til en spille stil aka gamle , unge eller andet.

kom gerne med andre input hvis det er.

Forza Anarchy (Don Corleone) 2. marts 2024, 18:55
Det er begrænset hvor meget du tjener i 4. div

Stadionindtægter kan du selv regne på.
Sponsor kan jeg ikke svare dig på, men jeg vil tro 150.000 alt efter antallet af supportere.

Hvis du er ny så sørg for at skifte land hver uge du ikke rykker op eller ned, så du derved kan få bonuscredits fra divisionerne i de forskellige lande

Den bedste og stort set eneste måde at tjene penge på som ny manager er ved spillersalg og bonuscredits.

FC Bagent (Tyson Bagent) 2. marts 2024, 19:24
bonus C er det ved at klare udfordringer?

men ja, hmm tror jeg må se hvor langt det her hold kan holde og skifte dem ud langsomt med bedre lønninger. nogle af dem jeg har tog jeg bare for at rykke op hurtigere. måske en fejl.

takker igen, håber på et bud på spiller eller finde en her snart. takker.

jeg hade en gammelt hold i 1div fra 32 til 35 sidst det gik ok, men ved ikke om det er stadigt muligt, jeg ikke sikkert på nok stadig spiller?

men det er ca 7 år siden.
takker bruger nok forumet en del så, er der osse stadigt liv i forumet hele ugen , eller er det mest i weekenden folk er online.

jeg kan dog se en del gamle managers er her stadigt.

Forza Anarchy (Don Corleone) 2. marts 2024, 19:27
FcBagent sagde:
bonus C er det ved at klare udfordringer?

men ja, hmm tror jeg må se hvor langt det her hold kan holde og skifte dem ud langsomt med bedre lønninger. nogle af dem jeg har tog jeg bare for at rykke op hurtigere. måske en fejl.

takker igen, håber på et bud på spiller eller finde en her snart. takker.

jeg hade en gammelt hold i 1div fra 32 til 35 sidst det gik ok, men ved ikke om det er stadigt muligt, jeg ikke sikkert på nok stadig spiller?

men det er ca 7 år siden.
takker bruger nok forumet en del så, er der osse stadigt liv i forumet hele ugen , eller er det mest i weekenden folk er online.

jeg kan dog se en del gamle managers er her stadigt.
Du kan se i dette link, hvad der giver bonus credits:
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1167287-hvad-giver-de-forskellige-malsaetninger-i-belonning

Men som udgangspunkt, så skift land hver uge så du hele tiden kommer til at spille i en ny division. Det er lige meget om det er ungdomsholdet eller seniorholdet der opnår målsætningen, men du kan kun opnå diverse bonus en gang
Besvar