Er personalesøgning blevet værre igen?

Skrevet i Generelt

Seven Dials FC (Oliver) 26. marts 2024, 22:06
Hej hestenet,

Jeg synes det var egentligt en ret fed reform med personalesøgning, og i starten fik jeg generelt gode optioner.
Nu har jeg lavet 3 søgninger med den dyreste form, og selvom det ikke er alt for dyrt, så er det alligevel lidt hul i hovedet at der efter 2 kalenderdage og 3 søgninger stadig ikke kunne findes en træner, som var tilnærmelsesvis værd at ansætte (ingen med både markspiller og ungdom over 15 for eksempel).

Resultatet er nu at oplevelsen af at ansætte personale ikke blot er blevet ligeså frustrerende som før, det er faktisk mere frustrerende, i og med at selv hvis man investerer en masse tid, så tager det alt for længe at ansætte ordentligt personale.

Ville det være en idé med et nyt sweep af "dårlige" trænere? Eller eventuelt ændre det igen så man ikke skal vente 5 timer for at se at der igen ikke er nogle ordentlige trænere man kan ansætte - har svært ved at se hvordan det skulle være en forbedring fremfor det tidligere system, hvor man var garanteret en ordentlig træner, hvis man bare søgte i lidt tid (typisk ikke særligt længe), mens det i starten virkede som et ret godt system med det nye (der fik man også ordentlige tilbud).

FC Ray (Ramen Younathim - FC Ray) 26. marts 2024, 22:28
Det er så latterligt
Tror jeg oppe på 100.000 c nu hvor jeg konstant søger og søger
Ingen af dem er fornuftig trænere
Det useriøst det her

Seven Dials FC (Oliver) 26. marts 2024, 22:37
FC Ray sagde:
Det er så latterligt
Tror jeg oppe på 100.000 c nu hvor jeg konstant søger og søger
Ingen af dem er fornuftig trænere
Det useriøst det her
Ah, så det i det mindste ikke bare mig, der er uheldig, eller som ikke umiddelbart synes det er en forbedring længere.
Det gamle system havde sine mangler, helt klart, men jeg vil nu hellere bladre igennem ubrugelige trænere i 20 minutter for så til gengæld at finde en, der er god, i stedet for at bruge op til en uge på at finde ne træner, der kan både mark og ungdom.

Forza Anarchy (Don Corleone) 26. marts 2024, 23:45
Jeg synes systemet er fint og fair

FC Ray (Ramen Younathim - FC Ray) 26. marts 2024, 23:57
Seven Dials FC sagde:
FC Ray sagde:
Det er så latterligt
Tror jeg oppe på 100.000 c nu hvor jeg konstant søger og søger
Ingen af dem er fornuftig trænere
Det useriøst det her
Ah, så det i det mindste ikke bare mig, der er uheldig, eller som ikke umiddelbart synes det er en forbedring længere.
Det gamle system havde sine mangler, helt klart, men jeg vil nu hellere bladre igennem ubrugelige trænere i 20 minutter for så til gengæld at finde en, der er god, i stedet for at bruge op til en uge på at finde ne træner, der kan både mark og ungdom.
Ærligt vil med glæde blade igennem de næste 1-2 timer for at finde en træner jeg ønsker og ikke vente 4 timer på at få nogle trænere som ikke giver mening. Det sku en ommer det der🤣

Spicy Fanta FC (Spicy) 27. marts 2024, 07:55
Jeg synes personalesøgningen er godt og fair. Det fungerer også helt fint smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 27. marts 2024, 19:49
FC Ray sagde:
Seven Dials FC sagde:
FC Ray sagde:
Det er så latterligt
Tror jeg oppe på 100.000 c nu hvor jeg konstant søger og søger
Ingen af dem er fornuftig trænere
Det useriøst det her
Ah, så det i det mindste ikke bare mig, der er uheldig, eller som ikke umiddelbart synes det er en forbedring længere.
Det gamle system havde sine mangler, helt klart, men jeg vil nu hellere bladre igennem ubrugelige trænere i 20 minutter for så til gengæld at finde en, der er god, i stedet for at bruge op til en uge på at finde ne træner, der kan både mark og ungdom.
Ærligt vil med glæde blade igennem de næste 1-2 timer for at finde en træner jeg ønsker og ikke vente 4 timer på at få nogle trænere som ikke giver mening. Det sku en ommer det der🤣
Det værste for mig er ikke kvaliten af trænere..
Jeg prøvede det lige af med hurtigste løsning og blev tilbudt en 20/17 træner hvilket vel er nogenlunde..
Men selve opsætningen.. Skærmen er uklar da teksten trækker stats ind over hinanden.. og jeg kan ikke linke på trænerens navn.. Er det manglende opsætning i min telefon.. ?
Mvh Per

Spicy Fanta FC (Spicy) 27. marts 2024, 20:23
Pers LØVER sagde:
FC Ray sagde:
Seven Dials FC sagde:
FC Ray sagde:
Det er så latterligt
Tror jeg oppe på 100.000 c nu hvor jeg konstant søger og søger
Ingen af dem er fornuftig trænere
Det useriøst det her
Ah, så det i det mindste ikke bare mig, der er uheldig, eller som ikke umiddelbart synes det er en forbedring længere.
Det gamle system havde sine mangler, helt klart, men jeg vil nu hellere bladre igennem ubrugelige trænere i 20 minutter for så til gengæld at finde en, der er god, i stedet for at bruge op til en uge på at finde ne træner, der kan både mark og ungdom.
Ærligt vil med glæde blade igennem de næste 1-2 timer for at finde en træner jeg ønsker og ikke vente 4 timer på at få nogle trænere som ikke giver mening. Det sku en ommer det der🤣
Det værste for mig er ikke kvaliten af trænere..
Jeg prøvede det lige af med hurtigste løsning og blev tilbudt en 20/17 træner hvilket vel er nogenlunde..
Men selve opsætningen.. Skærmen er uklar da teksten trækker stats ind over hinanden.. og jeg kan ikke linke på trænerens navn.. Er det manglende opsætning i min telefon.. ?
Mvh Per
Alt er fint med tekst og opsætning på min telefon og iPad smiley

Thorshammer United (EPU) 28. marts 2024, 08:49
Der er mange ledige 20xx20 trænere i puljen, så det er bare med at sende jobopslag afsted.

Lige nu er der en hitrate på 0,822199383 %, d.v.s. der er gevinst for en 20xx20 træner for hver 24.325 TV-kampagne.

God jagt smiley

Thorshammer United (EPU) 28. marts 2024, 09:02
Så har jeg kikket i mit regnskab smiley

Jeg har i år lavet hele 199 jobopslag og brugt 3.482.500 Credits.
Jeg har fundet og hentet 5 20xx20 trænere, heraf 1 202020 træner.

Det vil sige en 20xx20 træner for hver 25. jobopslag. smiley

Besvar