Feedback: udviklingsplan

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 12. september 2024, 13:00
Har du feedback eller ønsker at kommentere på noget i blogindlægget, så skriv gerne her.

Blogindlægget kan findes her: 1126-5-udskiftninger-nye-spillerprofilbilleder-og-udviklingsplan

Nørreskovens Helte (enoghalvfjerds dobbelt skudhul) 12. september 2024, 14:47
I skriver: "Det er umuligt at fastsætte datoer" og derefter: "(...) hvad der kommer inden for den nærmeste fremtid". Men hvad er det i Vman-termer? 3, 5 eller 10 år? Det må da være muligt at få et realistisk estimat smiley

The New Champion (Daniel) 12. september 2024, 15:11
Store ændringer som formegentlig kommer til at tage en del tid at få lavet, men tænker det bliver fedt når det kommer i spillet smiley

Håber på vi får løbende opdateringer, så vi har en ide om hvordan det går med udviklingen af det smiley

- Dog er jeg kun positiv over de ændringer jeg kan læse i indlægget smiley

FC Tasmanian Devils (Lars) 12. september 2024, 15:31
Hold da op der er meget at se frem til med nye muligheder og andet udseende, jeg glæder mig meget til at se hvad det bliver til i fremtiden smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 12. september 2024, 15:52
Super

Team MyWay (Morten Lundsgaard Nielsen) 12. september 2024, 15:55
Fedt 💪

La Masia (Logomager) 12. september 2024, 16:29
Det kan kun gå for langsomt

FC Antimus (Dr Adam) 12. september 2024, 16:54
Hvor mange penge skal der rejses af community før at dette kunne være implementeret i går?

Fede detaljer.

Spicy Fanta FC (Spicy) 12. september 2024, 17:27
Spændende! Det ser jeg frem til smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 12. september 2024, 18:19
Super blog indlæg..
Spændende nyt.. Der bliver meget at forholde sig til smiley
Fedt..
Jeg spillede tidligere et andet managerspil H.......
Og er flere gange inviteret tilbage i forbindelse med større ændringer.. Som tidligere bruger
Har i samme mulighed tænker jeg det kunne være en god mulighed for at blive flere aktive.. 😀
Besvar