Feedback: Opdatering på udviklingen

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 9. september 2025, 13:43
Har du feedback eller ønsker at kommentere på noget i blogindlægget, så skriv gerne her.

Blogindlægget kan findes her: Opdatering på udviklingen

Lebbaeu FC (Mads) 9. september 2025, 14:50
Dejligt med en opdatering.

Bliver milestone 1 og redesignet udgivet når den “er rundet af”, eller hvad er perspektiverne for det? smiley

Borussia BVB (Santana) 9. september 2025, 15:00
Jeg synes det er på tide at der kommer skub i tingene og spillet rent faktisk udvikler sig..
For mig er det helt godnat at prioritere “Dark mode” og andre små designs under “klubhuset” når spillet i sig selv er dybt forsimplet og kunne udvikles til så meget mere.
Det virker til du måske har brug for en partner eller i det mindste en sparringspartner for at kunne have overblikket og sikre spillets udvikling og realisme.

Jeg håber der sker noget i løbet af 2026 😊

FC Naxos AO (Jonas) 9. september 2025, 17:27
Vil det være muligt at lave en mindre donations box til en pulje der kunne gå til at få lavet en app evt?
Jeg har taget lidt pauser hist og her, men tjekker ofte ind og følger med på sidelinjen - men føler stadig app delen vil kunne få flere spillere til & flere betalende. For hvor meget vi gerne vil ha' det, så er den yngre generation ikke nogle der finder Vman via internettet, men derimod via en App Store med dvd tags.

Vil ikke ha noget imod at lægge lidt penge i sådan en pulje hist og her ihvertfald.

/jonas

Dynamo Rovers (Raul Gonzalez) 10. september 2025, 11:01
Et kort indlæg om flere af de ting, der er afsluttet i Milestone 1 ville være god stil smiley

Highbury Legacy (Frederik Arteta) 10. september 2025, 11:38
Godt at se at der er en plan og et endeligt mål for det hele👏🏻

Nu slynger jeg bare lige en idé ud her, kunne udvikling af en app være en ting der kunne lade sig gøre eller bliver det for dyrt måske?🙂

Highbury Legacy (Frederik Arteta) 10. september 2025, 11:40
FC Naxos AO sagde:
Vil det være muligt at lave en mindre donations box til en pulje der kunne gå til at få lavet en app evt?
Jeg har taget lidt pauser hist og her, men tjekker ofte ind og følger med på sidelinjen - men føler stadig app delen vil kunne få flere spillere til & flere betalende. For hvor meget vi gerne vil ha' det, så er den yngre generation ikke nogle der finder Vman via internettet, men derimod via en App Store med dvd tags.

Vil ikke ha noget imod at lægge lidt penge i sådan en pulje hist og her ihvertfald.

/jonas
Havde slet ikke set dit oplæg, da jeg postede mit. Kanon idé mate👏🏻🤩 hvis manden bag vman altså har budget til udviklingen af en app.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 10. september 2025, 20:20
Highbury Legacy sagde:
FC Naxos AO sagde:

/jonas
Havde slet ikke set dit oplæg, da jeg postede mit. Kanon idé mate👏🏻🤩 hvis manden bag vman altså har budget til udviklingen af en app.
Hvis jeg læser opslaget rigtigt.. Tror jeg ikke tiden er til at bede om mere lige nu.. Der er vist rigeligt pres på udvikler i forhold til angivne målsætninger.. 😉
Men ideen om en foundation box er god.. Jeg tror bare ikke det er lige nu det er aktuelt.. Jeg vil ikke donere til det lige nu..
Helt ærligt vil jeg gerne se at Sunny er ovenpå igen først !
Og så må han melde ud hvis han ser det som en mulighed for et skridt frem på en eller anden måde..
Han har mere end rigeligt at tage fat på..
Mvh Per

Tripz FC (FF) 10. september 2025, 21:11
Håber du er ovenpå igen med de personlige ting..

FC Tasmanian Devils (Lars) 11. september 2025, 12:10
Hej
Jeg kender kun for godt det med at man af forskellige årsager, her mange gange sygdom får ændret sine vaner og aldrig kommer tilbage til de tidligere gode vaner, man kan ikke overskue at vende tilbage dertil eller finde ud af det.

Nå men det er dejligt med en så detaljeret beskrivelse af udfordringere som udviklingen af siden er ude i, så ved man der sker noget.

Jeg har et ønske om at punktet "Topscorere" på holdsiden bliver udvidet fra de 7 personer (et lidt sjovt antal) til 10 personer, særligt fordi jeg jævnligt har 8-10 spillere af min trup på 15-18 spillere der scorer mål i en sæson, og det er besværligt at skal ind på hver spiller og se hvem der har scoret ud over de 7 som man kan se nu. Det burde være let at ændre det fra 7 til 10 personer som er et pænt rundt tal.

Mvh. Tas
Besvar