Har du feedback eller ønsker at kommentere på noget i blogindlægget, så skriv gerne her.
Blogindlægget kan findes her: Opdatering på udviklingen
Blogindlægget kan findes her: Opdatering på udviklingen
Skrevet i Udviklerhjørnet
Havde slet ikke set dit oplæg, da jeg postede mit. Kanon idé mate👏🏻🤩 hvis manden bag vman altså har budget til udviklingen af en app.FC Naxos AO sagde:Vil det være muligt at lave en mindre donations box til en pulje der kunne gå til at få lavet en app evt?
Jeg har taget lidt pauser hist og her, men tjekker ofte ind og følger med på sidelinjen - men føler stadig app delen vil kunne få flere spillere til & flere betalende. For hvor meget vi gerne vil ha' det, så er den yngre generation ikke nogle der finder Vman via internettet, men derimod via en App Store med dvd tags.
Vil ikke ha noget imod at lægge lidt penge i sådan en pulje hist og her ihvertfald.
/jonas
Hvis jeg læser opslaget rigtigt.. Tror jeg ikke tiden er til at bede om mere lige nu.. Der er vist rigeligt pres på udvikler i forhold til angivne målsætninger.. 😉Highbury Legacy sagde:Havde slet ikke set dit oplæg, da jeg postede mit. Kanon idé mate👏🏻🤩 hvis manden bag vman altså har budget til udviklingen af en app.FC Naxos AO sagde:Vil det være muligt at lave en mindre donations box til en pulje der kunne gå til at få lavet en app evt?
Jeg har taget lidt pauser hist og her, men tjekker ofte ind og følger med på sidelinjen - men føler stadig app delen vil kunne få flere spillere til & flere betalende. For hvor meget vi gerne vil ha' det, så er den yngre generation ikke nogle der finder Vman via internettet, men derimod via en App Store med dvd tags.
Vil ikke ha noget imod at lægge lidt penge i sådan en pulje hist og her ihvertfald.
/jonas
På Virtual Manager bruger vi cookies for at levere den bedste oplevelse. Hvis du ønsker det, kan du selv vælge hvilke slags vi bruger.