**Entreindtægter**

Skrevet i Generelt

Slettet klub 23. september 2007, 09:11
Juelsons sagde:
Jeg er lige røget fra 115.000 til 75.000, desuden brugte jeg ca. 3.5 mill. på udvidelse af mit satdion, et par dage før Rasmus kom med udmeldingen om ændrede entre indtægter
:o(

Dem kunne jeg lige så godt have brugt på spillere i stedt :o( :o(
Hvis der skal laves sådanne tiltag må der vel ske en eller anden form for glidende overgang ell. en eller anden form for kompentation.

Sir Juel.
Den kan jeg kun skrive under på. Brugte også en masse penge (5,5 mio) på stadion udvidelse, og så falder tilskuertallet med over 52% hos mig. Det er forkasteligt!

Ultra Sur (Alt sælges) 23. september 2007, 09:37

Det samme skete for mig smiley

Det er sgu surt man tilrettelægger sin strategi og sin økonomi efter spillet for dagen efter at få at vide spillet er lavet om...

Nu ville jeg ikke engang have udsolgt på mit gamle stadion...

Mine indtægter er faldet fra v-man1 til v-man 2 alt for meget, og med de ændrede tilskuere er mine indtægter faldet 50% for kampe og 90% for venskabskampe...

Fint nok at ændre spillet lidt, men det er helt åndsvagt man ikke kan have en langsigtet strategi da det hele bliver vendt op og ned på en dag smiley

Det er sgu ikke godt nok.

Slettet klub 23. september 2007, 09:46
Min er faldet fra 72k til 54k, 25%.

Slettet klub 23. september 2007, 09:52
Ultra Sur sagde:
Det samme skete for mig smiley

Det er sgu surt man tilrettelægger sin strategi og sin økonomi efter spillet for dagen efter at få at vide spillet er lavet om...

Nu ville jeg ikke engang have udsolgt på mit gamle stadion...

Mine indtægter er faldet fra v-man1 til v-man 2 alt for meget, og med de ændrede tilskuere er mine indtægter faldet 50% for kampe og 90% for venskabskampe...

Fint nok at ændre spillet lidt, men det er helt åndsvagt man ikke kan have en langsigtet strategi da det hele bliver vendt op og ned på en dag smiley

Lige præcis !
Det er umuligt at lægge en strategi.
Det er **** frusterende.

Det er sgu ikke godt nok.

Slettet klub 23. september 2007, 10:37
Jeg er gået fra 750.000c pr kamp til omkring 500.000c. Det er en nedsættelse på 33.3% smiley

Så var det da forresten også godt, at jeg lige udvidede mit stadion med 25.000 pladser, til det største i Vman, hvis mit tilskuertal falder til omkring 100.000 igen. Så har jeg omkring 50.000 frie pladser til hver kamp. Fedt.

Jeg tør da virkelig ikke bruge nogle credits mere, om det så er på spillere, træningsfaciliteter eller stadion. Og kan da også opfordre alle andre til at vente med at bruge nogen credits, til Vman2 kommer til at køre "som det skal". For det er ikke til at lægge sig nogen taktikker for spillet, så længe der fortsat bliver ændret på så meget som der nu gør.

Neuchatel Xamax (>>>xxxxx Xamax Xxxxx<<<) 23. september 2007, 10:41
Maderup BK sagde:
Ultra Sur sagde:
Det samme skete for mig smiley

Det er sgu surt man tilrettelægger sin strategi og sin økonomi efter spillet for dagen efter at få at vide spillet er lavet om...

Nu ville jeg ikke engang have udsolgt på mit gamle stadion...

Mine indtægter er faldet fra v-man1 til v-man 2 alt for meget, og med de ændrede tilskuere er mine indtægter faldet 50% for kampe og 90% for venskabskampe...

Fint nok at ændre spillet lidt, men det er helt åndsvagt man ikke kan have en langsigtet strategi da det hele bliver vendt op og ned på en dag smiley

Lige præcis !
Det er umuligt at lægge en strategi.
Det er **** frusterende.

Det er sgu ikke godt nok.
præcis, kan ikke udtrykke det bedre!!!!! Håber der Snart kommer en udmelding fra Rasmus og co... Så de kan indviede os managers i hvilke strategier, der er for det her spil, så vi har en chance for at kunne være på forkanten, med evt. ændringer....

Men tror desværre at det ikke sker.... så det bliver spændende at se hvad der sker næste gang smiley

Men håber Rasmus ser det her og kommenter det her, for det er helt hen i hampen!!!!!

Slettet klub 23. september 2007, 10:48
Kajs Bodega sagde:
Jeg er gået fra 750.000c pr kamp til omkring 500.000c. Det er en nedsættelse på 33.3% smiley

Så var det da forresten også godt, at jeg lige udvidede mit stadion med 25.000 pladser, til det største i Vman, hvis mit tilskuertal falder til omkring 100.000 igen. Så har jeg omkring 50.000 frie pladser til hver kamp. Fedt.

Jeg tør da virkelig ikke bruge nogle credits mere, om det så er på spillere, træningsfaciliteter eller stadion. Og kan da også opfordre alle andre til at vente med at bruge nogen credits, til Vman2 kommer til at køre "som det skal". For det er ikke til at lægge sig nogen taktikker for spillet, så længe der fortsat bliver ændret på så meget som der nu gør.
Enig. Man kan også leje 40.000 pladser hos mig.

Team Aerox (Østergaard) 23. september 2007, 11:01
Lige nu får man slet ingen entreindtægter.... Min kamp kl. 0920 gav ingen

Slettet klub 23. september 2007, 11:02
Entreindtægter for kampen mod Dicte united. 204.341 C I dag, 08:36

Slettet klub 23. september 2007, 11:38
Maderup BK sagde:
Snakkede Rasmus ikke om nedsættelse på 5-15 % ?
Er det ikke nærmere blevet 35 % ?
jeg er gået fra 140-80 det er lidt vildt jeg har ellers bygget ud så jeg må vel bare blive ved med at bygge.
lidt ligesom at spare på vand jo mere du sparer des mere sættes prisen op

det må da blive rettet jeg får mindre nu end i vman1 og jeg har ellers brugt millioner på at bygge ud
Besvar