Hvor mange penge har i?

Skrevet i Generelt

Loyals (VMEnhancer) 15. december 2016, 19:19
Jeg kan bare konkludere at I ikke bliver enige, så I kan lige så godt stoppe med at afspore trådens fra dens emne.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. december 2016, 19:27
FC Vesterbæk sagde:
Pers LØVER sagde:
FC Vesterbæk sagde:
Pers LØVER sagde:
Pers LØVER sagde:
FC Vesterbæk sagde:
Pers LØVER sagde:
Vampire Wonders FC sagde:
Hvor mange penge har i??
Man kunne måske være så flabet at spørge de klubber der ikke ligger i
øverste divisioner.. Hvad gemmer i jeres credits til ?
Ikke på en provokerende vis... ! Men hvad er jeres tanker ?
Mvh Per
Så du betegner dig selv som en af de store klubber? smiley
Nej det mener jeg da ikke, og det mener jeg, da heller ikke jeg skriver.. Jeg er ikke i en øverste division, i noget land, overhovedet...
Men altså hvis du spørger hvem der kan tisse længst? så har jeg da vundet, bundesligaen,
den skotske cup, og 2 gange den Tyrkiske Cup....
Og du ?
Og jeg gemmer credits, fordi jeg er igang med at bygge et nyt hold op, der kan klarer sig i en ØVERSTE division...
pt 40.000.000
Mvh Per
* tisse smiley
Jeg har aldrig gået fuldt ud efter at vinde en liga, men derimod har jeg en sans for, hvordan man handler. I din optik er man kun en topklub, hvis man har vundet en titel. Så talentklubber som har massere af credits, kan altså ikke betegnes som en topklub?
Det er jo heller ikke det jeg skriver... smiley Men så pensler ud for dig så du ikke kan misforstå hvad jeg mener... når jeg skriver topklub, så mener jeg dem der bruger deres credits (måske ikke deres alle, de har sikkert rigtig mange) Men går efter at være i topligaer og vinde trofæer både i deres liga og i diverse cups..
Jeg ER IKKE EN TOPKLUB.. Da jeg ikke ligger i en topliga og heller ikke går efter at vinde andre trofæer pt.
Og hvis du sukker efter at, jeg kalder dig en "topklub", fordi du har 495.000.000, så gør jeg da gerne det... smiley intet problem herfra...
Men jeg mener stadig at topklubber er dem der ligger i top 50 på vifarank, og spiller for at vinde noget... Det kunne du også gøre... Men du gør det ikke.. Og det var der, jeg spurgte hvorfor ?
Mvh Per
At vinde titler har aldrig interresseret mig. Jeg synes, det er meget sjovere at købe talenter og sælge dem videre med profit. Man kan snild komme i top 50 uden et voldsomt budget. Vi har 2 forskellige holdninger til, hvad en topklub er, og vi bliver nok aldrig enige om, hvad den sande definition er smiley
Fint med mig, du må også gerne have din egen definition.. smiley
Men lad være med at insinuere, jeg overvurderer mig selv, og betragter mig
som en topklub, det gør jeg ikke, og jeg ligger da udenfor både min egen,
men så sandelig også uden for din definition...
Vi bliver nok aldrig enige, Men, nej Bøgskov...
Jeg er ikke ude efter melidenhed.. smiley
Mvh Per
Mvh Per

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. december 2016, 19:27
Pers LØVER sagde:
FC Vesterbæk sagde:
Pers LØVER sagde:
FC Vesterbæk sagde:
Pers LØVER sagde:
Pers LØVER sagde:
FC Vesterbæk sagde:
Pers LØVER sagde:
Vampire Wonders FC sagde:
Hvor mange penge har i??
Man kunne måske være så flabet at spørge de klubber der ikke ligger i
øverste divisioner.. Hvad gemmer i jeres credits til ?
Ikke på en provokerende vis... ! Men hvad er jeres tanker ?
Mvh Per
Så du betegner dig selv som en af de store klubber? smiley
Nej det mener jeg da ikke, og det mener jeg, da heller ikke jeg skriver.. Jeg er ikke i en øverste division, i noget land, overhovedet...
Men altså hvis du spørger hvem der kan tisse længst? så har jeg da vundet, bundesligaen,
den skotske cup, og 2 gange den Tyrkiske Cup....
Og du ?
Og jeg gemmer credits, fordi jeg er igang med at bygge et nyt hold op, der kan klarer sig i en ØVERSTE division...
pt 40.000.000
Mvh Per
* tisse smiley
Jeg har aldrig gået fuldt ud efter at vinde en liga, men derimod har jeg en sans for, hvordan man handler. I din optik er man kun en topklub, hvis man har vundet en titel. Så talentklubber som har massere af credits, kan altså ikke betegnes som en topklub?
Det er jo heller ikke det jeg skriver... smiley Men så pensler ud for dig så du ikke kan misforstå hvad jeg mener... når jeg skriver topklub, så mener jeg dem der bruger deres credits (måske ikke deres alle, de har sikkert rigtig mange) Men går efter at være i topligaer og vinde trofæer både i deres liga og i diverse cups..
Jeg ER IKKE EN TOPKLUB.. Da jeg ikke ligger i en topliga og heller ikke går efter at vinde andre trofæer pt.
Og hvis du sukker efter at, jeg kalder dig en "topklub", fordi du har 495.000.000, så gør jeg da gerne det... smiley intet problem herfra...
Men jeg mener stadig at topklubber er dem der ligger i top 50 på vifarank, og spiller for at vinde noget... Det kunne du også gøre... Men du gør det ikke.. Og det var der, jeg spurgte hvorfor ?
Mvh Per
At vinde titler har aldrig interresseret mig. Jeg synes, det er meget sjovere at købe talenter og sælge dem videre med profit. Man kan snild komme i top 50 uden et voldsomt budget. Vi har 2 forskellige holdninger til, hvad en topklub er, og vi bliver nok aldrig enige om, hvad den sande definition er smiley
Fint med mig, du må også gerne have din egen definition.. smiley
Men lad være med at insinuere, jeg overvurderer mig selv, og betragter mig
som en topklub, det gør jeg ikke, og jeg ligger da udenfor både min egen,
men så sandelig også uden for din definition...
Vi bliver nok aldrig enige, Men, nej Bøgskov...
Jeg er ikke ude efter melidenhed.. smiley
Mvh Per

Vedskovvej IF (Desværre ikke aktiv) 16. december 2016, 12:52
For at komme tilbage til topic... :-)



Har fuldt opgraderet faciliteter, men kun niveau 5 ud af 6 på stadion.
Ligger og leger med om det kan betale sig at være i den øverste liga, når man har 64.000 pladser :-)
Indtil videre 3 pensionister der er erstattet og 16M overskud og på 5 uger.
- Men mine spillere bliver jo ældre og pensioneres hurtigere lige pludselig :-)

Victory Red FC (Rolig nu) 18. december 2016, 16:41
Vedskovvej IF sagde:
For at komme tilbage til topic... :-)



Har fuldt opgraderet faciliteter, men kun niveau 5 ud af 6 på stadion.
Ligger og leger med om det kan betale sig at være i den øverste liga, når man har 64.000 pladser :-)
Indtil videre 3 pensionister der er erstattet og 16M overskud og på 5 uger.
- Men mine spillere bliver jo ældre og pensioneres hurtigere lige pludselig :-)
Du jo ikke fuldt opgraderet når du kun har 64.000 pladser, faciliteter indebærer jo også stadion. smiley
Vil nok råde til en 90-100k pladser, hvis du er i top 125. smiley

Odense Boldklub 1887 (Henrik Jørgensen) 18. december 2016, 17:05
243.000.000 C med alt fuldt opgraderet smiley

Vampire Wonders FC (The big guy!) 19. december 2016, 13:08
Op :-)

Barcelona FC (Dan Poulsen) 19. december 2016, 14:10
Balance
399.957.383 C

Ret tæt på de 400 efterhånden. smiley

Vampire Wonders FC (The big guy!) 20. december 2016, 09:45
Op :-)

Ignotus (--) 20. december 2016, 12:26
Balance
85.377.888 Credits smiley
Besvar