Hvor mange penge har i?

Skrevet i Generelt

The New Champion (Daniel) 4. november 2019, 12:53
13,7 mil, men en spillerværdi på 340 mil cirka, så det viser godt hvor mine midler bliver kastet hen smiley

Talento De Dyrting (BOBA) 4. november 2019, 12:59
Jeg har lige rundet de 20 mio, men jeg aner ikke hvad jeg skal bruge dem til...

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 4. november 2019, 13:06
Talento De Dyrting sagde:
Jeg har lige rundet de 20 mio, men jeg aner ikke hvad jeg skal bruge dem til...
Investere i nye talenter til dit hold, så de 20 mio kan blive 40-60 mio? smiley

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 4. november 2019, 13:18
Balance: 1.127.655.115 C smiley

The New Champion (Daniel) 4. november 2019, 13:27
Real Madrid CF sagde:
Balance: 1.127.655.115 C smiley
Og man siger det er dyrt at spille i toppen smiley

- ej godt arbejde.....det er sku imponerende smiley

Aarhus (big boss) 4. november 2019, 14:32
Hold da kæft folk har penge. Kan stadig huske da HSUG var den rigeste med blot 100 mil.

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 4. november 2019, 14:51
Bosporus FC sagde:
Hold da kæft folk har penge. Kan stadig huske da HSUG var den rigeste med blot 100 mil.
Tror bare det er blevet "nemmere" at lave credits.
Hvis man ser på nogle af de første opslag i denne tråd, så er det virkelig små beløb. Det er beløb man nærmest får foræret som ny klub på vman.

Aarhus (big boss) 4. november 2019, 14:55
KBHAVANA CF sagde:
Bosporus FC sagde:
Hold da kæft folk har penge. Kan stadig huske da HSUG var den rigeste med blot 100 mil.
Tror bare det er blevet "nemmere" at lave credits.
Hvis man ser på nogle af de første opslag i denne tråd, så er det virkelig små beløb. Det er beløb man nærmest får foræret som ny klub på vman.
Nærh som end er der bare flere penge i omløb, hvilket gør at flere klubber har flere penge mellem hænderne, ikke nødvendigvis er pengene blevet mere værd dog.
Om det så er blevet nemmere at lave credits ved jeg ikke helt, men tror det ikke.

FC Barcelona (Mikkel) 4. november 2019, 15:09
Bosporus FC sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Bosporus FC sagde:
Hold da kæft folk har penge. Kan stadig huske da HSUG var den rigeste med blot 100 mil.
Tror bare det er blevet "nemmere" at lave credits.
Hvis man ser på nogle af de første opslag i denne tråd, så er det virkelig små beløb. Det er beløb man nærmest får foræret som ny klub på vman.
Nærh som end er der bare flere penge i omløb, hvilket gør at flere klubber har flere penge mellem hænderne, ikke nødvendigvis er pengene blevet mere værd dog.
Om det så er blevet nemmere at lave credits ved jeg ikke helt, men tror det ikke.
Jo flere klubber der spiller jo flere penge er der i omløb og derved jo "nemmere" er det at akkumulere store beløb. Nu er der færre klubber der spiller end peak omkring 2010-2013 og derved er det svære at tjene penge. Det kan nemt ses på talenters pris. I 2011 solgte Silkeborg IF mere end en spiller til 120mio. Maks du skal betale for de vildeste talenter nu er 40mio på auktion eller 60 på transferlisten.

Edit: Har selv 600mio tilbage efter seneste uges indkøb.

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 4. november 2019, 15:20
FC Barcelona sagde:
Bosporus FC sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Bosporus FC sagde:
Hold da kæft folk har penge. Kan stadig huske da HSUG var den rigeste med blot 100 mil.
Tror bare det er blevet "nemmere" at lave credits.
Hvis man ser på nogle af de første opslag i denne tråd, så er det virkelig små beløb. Det er beløb man nærmest får foræret som ny klub på vman.
Nærh som end er der bare flere penge i omløb, hvilket gør at flere klubber har flere penge mellem hænderne, ikke nødvendigvis er pengene blevet mere værd dog.
Om det så er blevet nemmere at lave credits ved jeg ikke helt, men tror det ikke.
Jo flere klubber der spiller jo flere penge er der i omløb og derved jo "nemmere" er det at akkumulere store beløb. Nu er der færre klubber der spiller end peak omkring 2010-2013 og derved er det svære at tjene penge. Det kan nemt ses på talenters pris. I 2011 solgte Silkeborg IF mere end en spiller til 120mio. Maks du skal betale for de vildeste talenter nu er 40mio på auktion eller 60 på transferlisten.

Edit: Har selv 600mio tilbage efter seneste uges indkøb.
Det er også vilde beløb der er tale om ! +120 mio :o Hvorfor dælen købe så dyrt.

Det højeste beløb jeg har set, er Juventus der købte en MV for over 80 mio. smiley
Besvar