Racister ?

Skrevet i Off-topic

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 29. september 2008, 18:38


Hvem synes i er allermest racist & Hvad synes i om personen, og måske personens politiske orientering? (mest IRL)




IRL=in real live

Slettet klub 29. september 2008, 18:38
JEG mener ikke, at man bare sådan kan sige, hvem der er mest racist?

Ku Klux Klan er da et bud?

Sevilla FC (Omid Azizi - Tak for denne gang) 29. september 2008, 18:39
Pia Kjærsgaard

Tangenterne IF (Chief Tangent) 29. september 2008, 18:40
Det er forkert at dele nedladende holdninger mod andre managere i Vman, dette bedes holdes væk.


-- Troede jeg havde sagt det én gang til dig i forvejen --

# Vmans Off-topic forum findes ikke for, at I har et sted, hvor I kan lave mærkelige ting, bare fordi I keder jer. Off Topic findes, fordi Vman også gerne stiller et sted til rådighed, hvor det er muligt at snakke om andet end Vman
# Det betyder IKKE, at I kan skrive alverdens pladder. Der er ingen grund til at lave en tråd, hvor man skal skrive, hvor mange penge man har på Vman eller skrive om ens hold. Der er ingen som helst fornuftig og rationel tankegang bag en tråd, hvor man kan skrive i, hvergang man har brugt 1000credits!

Pkt. 2: Det er ikke tilladt at oprette en tråd der allerede indeholde samme emne, brug derfor søge funktionen før du opretter en ny tråd.
Såkaldte dobbelt tråde vil blive låst uden varsel

*Tråde der laves i Off Topic skal ligge op til en debat = NOGET DER KAN DEBATERES!


MVH
FIFA Oldboys

Slettet klub 29. september 2008, 18:40
Min lærer -.-

Slettet klub 29. september 2008, 18:40
El Club Sevilla sagde:
Pia Kjærsgaard
enig

Slettet klub 29. september 2008, 18:41
mogens glistup

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 29. september 2008, 18:46
drop det nu.


Slettet klub 29. september 2008, 18:47
FIFA OldBoys sagde:
Det er forkert at dele nedladende holdninger mod andre managere i Vman, dette bedes holdes væk.


-- Troede jeg havde sagt det én gang til dig i forvejen --

# Vmans Off-topic forum findes ikke for, at I har et sted, hvor I kan lave mærkelige ting, bare fordi I keder jer. Off Topic findes, fordi Vman også gerne stiller et sted til rådighed, hvor det er muligt at snakke om andet end Vman
# Det betyder IKKE, at I kan skrive alverdens pladder. Der er ingen grund til at lave en tråd, hvor man skal skrive, hvor mange penge man har på Vman eller skrive om ens hold. Der er ingen som helst fornuftig og rationel tankegang bag en tråd, hvor man kan skrive i, hvergang man har brugt 1000credits!

Pkt. 2: Det er ikke tilladt at oprette en tråd der allerede indeholde samme emne, brug derfor søge funktionen før du opretter en ny tråd.
Såkaldte dobbelt tråde vil blive låst uden varsel

*Tråde der laves i Off Topic skal ligge op til en debat = NOGET DER KAN DEBATERES!


MVH
FIFA Oldboys
Stop nu med at lege politibetjent.
Der er mods på dette forum, som nok skal vurdere hvad der hører til her!

RB Utterslev (Max) 29. september 2008, 18:47
Jeg synes at JEG er den sejeste smiley
Besvar