DR's Tour De France Managerspil

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 11. juli 2009, 21:33
Det ender jo i sprint imorgen?

Olympique Technique (Bøgelund) 11. juli 2009, 21:33
Rayados del Monterrey sagde:
Olympique Technique sagde:
BTT

Hvem tror i man burde have imorgen - skal man satse på udbrud, klassementsfolk eller begge dele?
Tror helt sikkert på en masse udbruds ryttere blandet med et par klassementsryttere er vejen frem..
Tør næsten vædde at hvis jeg tager Anton eller Mocoutie af holdet gør de noget imorgen.. Det samme skete i hvert fald med Efimkin m.f.

Slettet klub 11. juli 2009, 21:34
Olympique Technique sagde:
Tør næsten vædde at hvis jeg tager Anton eller Mocoutie af holdet gør de noget imorgen.. Det samme skete i hvert fald med Efimkin m.f.
Så smid lige Anton af holdet, for ham har jeg. :-)

Olympique Technique (Bøgelund) 11. juli 2009, 21:34
Team Noobycrew sagde:
Olympique Technique sagde:
Tør næsten vædde at hvis jeg tager Anton eller Mocoutie af holdet gør de noget imorgen.. Det samme skete i hvert fald med Efimkin m.f.
Så smid lige Anton af holdet, for ham har jeg. :-)
Lyder som en fair aftale for dig smiley

Slettet klub 11. juli 2009, 21:35
Olympique Technique sagde:
Rayados del Monterrey sagde:
Olympique Technique sagde:
BTT

Hvem tror i man burde have imorgen - skal man satse på udbrud, klassementsfolk eller begge dele?
Tror helt sikkert på en masse udbruds ryttere blandet med et par klassementsryttere er vejen frem..
Tør næsten vædde at hvis jeg tager Anton eller Mocoutie af holdet gør de noget imorgen.. Det samme skete i hvert fald med Efimkin m.f.
tror jeg beholder dem begge men tror ikke anton kan noget.. men mocoutie kunne jeg godt beholde og ud skifte med fredrigo eller dessel ?smiley

Olympique Technique (Bøgelund) 11. juli 2009, 21:35
Rayados del Monterrey sagde:
tror jeg beholder dem begge men tror ikke anton kan noget.. men mocoutie kunne jeg godt beholde og ud skifte med fredrigo eller dessel ?smiley
Øøøøøh, hvad? Det forstod jeg ikk en dyt af smiley

FC Razor (Jeppe) 11. juli 2009, 21:37
Nordsjælland Football sagde:
Det ender jo i sprint imorgen?
Kommer an på hvordan der køres smiley

Slettet klub 11. juli 2009, 21:37
Olympique Technique sagde:
Rayados del Monterrey sagde:
tror jeg beholder dem begge men tror ikke anton kan noget.. men mocoutie kunne jeg godt beholde og ud skifte med fredrigo eller dessel ?smiley
Øøøøøh, hvad? Det forstod jeg ikk en dyt af smiley
det kunne være godt at beholde bege og håbe på de kunne noget.. men af ligevel har anton ikke vist noget så kunne være en mugelighed at skifte ham ud og satse på han køre dårligt.. Men håber nu på de gøre godt og så skifter jeg gerdemann(stav) ud istedet

Olympique Technique (Bøgelund) 11. juli 2009, 21:39
Rayados del Monterrey sagde:
Olympique Technique sagde:
Rayados del Monterrey sagde:
tror jeg beholder dem begge men tror ikke anton kan noget.. men mocoutie kunne jeg godt beholde og ud skifte med fredrigo eller dessel ?smiley
Øøøøøh, hvad? Det forstod jeg ikk en dyt af smiley
det kunne være godt at beholde bege og håbe på de kunne noget.. men af ligevel har anton ikke vist noget så kunne være en mugelighed at skifte ham ud og satse på han køre dårligt
OK, for det lød som om du ville beholde Anton, selvom han kørte dårligt, og så sige at moncoutie kørte godt imorgen, men alligevel skifte ham ud med Dessel eller Fredrigo ..

Slettet klub 11. juli 2009, 21:39
FC Razor sagde:
Nordsjælland Football sagde:
Det ender jo i sprint imorgen?
Kommer an på hvordan der køres smiley
hushovd og cavendish skal ha point.
Besvar