Eksterne Trænings parametre

Skrevet i Generelt

tvilders (badabum) 27. juli 2010, 12:50
Bøsseløkke BK sagde:
tvilders sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
Ja ! Hvis du har mere end 20 spillere i TRUPPEN forringes din træning , om så du har 20 trænere smiley

sjovt nok smiley
Det er også klart min opfattelse, men ville jo være fint lige at få det afklaret eller måske endda ændret smiley
læs nederste linie her smiley

http://www.virtualmanager.com/manual/5746

Slettet klub 27. juli 2010, 12:51
Jeg kender manualen som min egen bukselomme smiley Og den er heller ikke fejlfri smiley


The Dudes (Rasmus Rønn Nielsen) 27. juli 2010, 12:54
Fantasy World sagde:
Jeg og mange andre tror jeg, kunne godt tænke sig en udmelding fra en udvikler om der overhovedet er noget som hedder 'opgraderingskrise' eller er det ren tilfældighed ?. Træningskriser for den sags skyld ?

Det kunne jo også bare skyldes at mange folk sælger deres potentiale for at få et bedre anlæg og kan så ikke forstå deres nye spillere træner knap så godt.

Jeg er godt klar over at træningen selvfølgelig påvirkes af energi, humør, træner, hvad man træner dem i, osv, men det kunne være rart at vide om der findes eksterne parametre der påvirker træningen negativt, som feks.:
  • Indhentning af nye spillere ?
  • Opgradering af anlæg ?
  • Teamwork ?
  • Stor udskiftning i holdet (stabilitet)
  • Tabte kampe ?
  • Andet ?

Jeg håber i vil løfte sløret for det, jeg ved der er en masse der godt kunne tænke sig at få slået det fast. smiley

- FW
Ingen af de ting du nævner har indflydelse.

De ting der HAR indflydelse står i manualen. Og jeg er enig i, at denne trænger til en update/omskrivning - men infoen om hvad der påvirker træningen er der trods alt smiley

The Dudes (Rasmus Rønn Nielsen) 27. juli 2010, 12:59
Bøsseløkke BK sagde:
Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
Om det er optimalt for dit hold som helhed er ikke sikkert - da en forsvarsspiller ikke kan bruge afslutning til så meget.

Men du vil øge sandsynligheden for at få dem til at stige i stats hvis du træner dem i noget, som de ikke er gode i. Men husk at overvej om det nu er smart at træne en forsvarsspiller i afslutning fx. Det kan godt være han træner bedre, men hvis han træner i noget han aldrig bruger, så kan det jo være lige meget smiley
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
Nej.
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
Ja. Det er i øvrigt et område som vi har tænkt os at ændre/optimere på. Og ja, i skal nok få at vide i god tid når/hvis vi laver ændringen... smiley
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
Antallet af spillere i en gruppe har ingen betydning.
Bøsseløkke BK sagde:
Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
Nej.

Slettet klub 27. juli 2010, 13:10
Tak for det hurtige svar Rasmus.

Det var rart lige at af/be-kræftet nogle af alle myterne smiley

SC Seitex (Heep) 27. juli 2010, 13:13
Bøsseløkke BK sagde:
Tak for det hurtige svar Rasmus.

Det var rart lige at af/be-kræftet nogle af alle myterne smiley

Slettet klub 27. juli 2010, 13:15
Bøsseløkke BK sagde:
Tak for det hurtige svar Rasmus.

Det var rart lige at af/be-kræftet nogle af alle myterne smiley

Slettet klub 27. juli 2010, 13:31
Faciento Huelva CF sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
  • Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
  • Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
  • Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
kan sige det sådan, at jeg ved at alt over 5 spillere i samme gruppe, det forringer træningen, det har rasmus selv engang sagt. smiley og som jeg har eksperimenteret med, så træner de kun godt nok hvis man har over 6 i løbetræning/styrketræning - ret realistisk når nu de er bedre at træne og løbe i flok. smiley
- du bør skifte dine trænere rundt på forskellige træningsgrupper hver dag, da de ellers som spillerne, kan blive trætte af at træne samme ting.

Lad være og tro på hva jeg siger, men det er sandt. smiley
Altid rart lige at få en erfaren managers syn på sagen smiley Men vælger nu at lytte til Rasmus smiley

Slettet klub 27. juli 2010, 13:33
har et spørgsmål til manualen.

der står at træner en spiller til 2, så vil han få 36 points oven i dem han har.

Dvs. at en spiller på 15 der træner til 2 hver dag vil få 4000 i egenskaber i løbet af 111 dage?

Hvad sker der så hvis en spiller træner til 1,5 får han så 9 ekstra i egenskaber.

Slettet klub 27. juli 2010, 13:37
FC Inga sagde:
har et spørgsmål til manualen.

der står at træner en spiller til 2, så vil han få 36 points oven i dem han har.

Dvs. at en spiller på 15 der træner til 2 hver dag vil få 4000 i egenskaber i løbet af 111 dage?

Hvad sker der så hvis en spiller træner til 1,5 får han så 9 ekstra i egenskaber.
Det er nu ikke helt det der står smiley
Manualen sagde:
Hvis en spiller en dag har en træning på fx. 2 - så betyder dette, at spilleren sammenlagt er steget 2 point i alle 18 egenskaber (afslutning, dribling osv.)
Spilleren stiger 0,11 i alle 18 egenskaber. Selvfølgelig forudsat at han er trænet i træningskamp (eller uden træner = træningskamp).
Besvar