Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Imperium Romanum (Cesar) 31. januar 2018, 23:09
Imperium Romanum sagde:
Oldyer sagde:
Hmm, det er fint med de hjælpsomme managers, som finder gode trænere, de er bare ansat allesammen.. har været langt tilbage, og mener ikke jeg kan finde nogen.. jeg spiller dette spil 4 x 15 min. hver dag, måske det kræver mere tid, og i så fald har jeg ikke tiden og må slippe min licens,,,,
Langt tilbage? Som i 5 sider? Prøv eventuelt at skimt Loyals generøse liste over trænere (en god del 20x20 i blandt). Det kan være du er heldig smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/795489-soger-du-personale-til-din-klub?page=1050

Hint: der er MANGE 20x20 i blandt, som er uden klub.
Ekstra hint: De første par indlæg er talentspejdere, så tab ikke modet over at du skal scrolle lidt ned på siden.
Ekstra ekstra hint: Hvis det er for hårdt arbejde at kigge efter 20x20, kan man trykke CTRL+F --> indtast 20x20. Så vil 20x20 trænerne blive highlightet for dig.

FC Logan Paul (Simon) 31. januar 2018, 23:11
Oldyer sagde:
Jeg mener at alle trænerne er ansat allesammen☺️, jeg mener ikke crewet....
Makker kom nu lidt, kig den liste igennem og kom ind i kampen i stedet for at whine over det der. Du er helt væk på den når du siger alle er ansat, hvis du gider lægge lidt tid i det skal du sku nok få en god træner

Østerbro IF (Numero uno) 31. januar 2018, 23:15
Trænerne er ansat nu ja? Fordi du ikke har været hurtig nok, og pt. KUN har kigget så få sider igennem..

The Great Danes (Alexander Fyrst) 31. januar 2018, 23:15
Imperium Romanum sagde:
Imperium Romanum sagde:
Oldyer sagde:
Hmm, det er fint med de hjælpsomme managers, som finder gode trænere, de er bare ansat allesammen.. har været langt tilbage, og mener ikke jeg kan finde nogen.. jeg spiller dette spil 4 x 15 min. hver dag, måske det kræver mere tid, og i så fald har jeg ikke tiden og må slippe min licens,,,,
Langt tilbage? Som i 5 sider? Prøv eventuelt at skimt Loyals generøse liste over trænere (en god del 20x20 i blandt). Det kan være du er heldig smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/795489-soger-du-personale-til-din-klub?page=1050

Hint: der er MANGE 20x20 i blandt, som er uden klub.
Ekstra hint: De første par indlæg er talentspejdere, så tab ikke modet over at du skal scrolle lidt ned på siden.
Ekstra ekstra hint: Hvis det er for hårdt arbejde at kigge efter 20x20, kan man trykke CTRL+F --> indtast 20x20. Så vil 20x20 trænerne blive highlightet for dig.
Nice to know, tak☺️

The Great Danes (Alexander Fyrst) 31. januar 2018, 23:22
FC Logan Paul sagde:
Oldyer sagde:
Jeg mener at alle trænerne er ansat allesammen☺️, jeg mener ikke crewet....
Makker kom nu lidt, kig den liste igennem og kom ind i kampen i stedet for at whine over det der. Du er helt væk på den når du siger alle er ansat, hvis du gider lægge lidt tid i det skal du sku nok få en god træner
Listen er nu kigget igennem, resultatet var ingen ledige 20 x 20 trænere, og her ikke mere tid nu,,,

FC Logan Paul (Simon) 31. januar 2018, 23:23
Oldyer sagde:
FC Logan Paul sagde:
Oldyer sagde:
Jeg mener at alle trænerne er ansat allesammen☺️, jeg mener ikke crewet....
Makker kom nu lidt, kig den liste igennem og kom ind i kampen i stedet for at whine over det der. Du er helt væk på den når du siger alle er ansat, hvis du gider lægge lidt tid i det skal du sku nok få en god træner
Listen er nu kigget igennem, resultatet var ingen ledige 20 x 20 trænere, og her ikke mere tid nu,,,
Bromand, der er over 500 links til trænere. Jeg tvivler stærkt på at du har kigget det igennem på 5 min.
Men det er jo lidt dit problem, det er dig der mangler en træner

Imperium Romanum (Cesar) 31. januar 2018, 23:57
Oldyer sagde:
FC Logan Paul sagde:
Oldyer sagde:
Jeg mener at alle trænerne er ansat allesammen☺️, jeg mener ikke crewet....
Makker kom nu lidt, kig den liste igennem og kom ind i kampen i stedet for at whine over det der. Du er helt væk på den når du siger alle er ansat, hvis du gider lægge lidt tid i det skal du sku nok få en god træner
Listen er nu kigget igennem, resultatet var ingen ledige 20 x 20 trænere, og her ikke mere tid nu,,,
https://www.virtualmanager.com/employees/9273441

Er nok taget inden du får nuppet ham



Besvar