Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Verus United (Bertram) 14. august 2019, 23:02
Loyals sagde:
Verus United sagde:
Tak for ham her https://www.virtualmanager.com/employees/10362329

Har givet op på at finde 2020x20 xD
Der er få af dem, men han er da ret tæt på smiley

I princippet er en 2020x20 lige så sjælden som en 202020 træner. Udover der muligvis er lidt mindre rovdrift på dem.
Ja nemlig, derfor jeg købte ham smiley

Det er heller ikke lykkes mig at skaffe en 202020 træner, men er ikke så ihærdig da jeg ikke ligefrem har anlægget til alt det der endnu. Jeg synes bare det er federe når ens spillere træner lidt bedre smiley tak igen du er virkelig en guttermand at du så ofte lægger så mange gode trænere og spejdere op.

Stor respekt

Spurs Fk (Rasmussen) 14. august 2019, 23:11
Super fedt forum det her, tænker det i orden jeg lige kommer med et lille spørgsmål.
Da jeg aldrig rigtig sat mig ind i talenspejder kunne jeg godt tænke mig lidt mere viden om det inden jeg smider penge efter en spejder.
Jeg kan jo regne ud at motivation, disciplin, potientalebedømmelse og egenskabsbedømmelse er det i kigger efter, men hvad er vigtigst. Er der en oversigt over hvad de forskellige egenskaber gør et sted? smiley

Håber ikke dette forstyre opslaget ellers må det jo bare fjernes
Fortsat god aften til jer allesmiley

New Barca (Ronald) 14. august 2019, 23:51
Spurs Fk sagde:
Super fedt forum det her, tænker det i orden jeg lige kommer med et lille spørgsmål.
Da jeg aldrig rigtig sat mig ind i talenspejder kunne jeg godt tænke mig lidt mere viden om det inden jeg smider penge efter en spejder.
Jeg kan jo regne ud at motivation, disciplin, potientalebedømmelse og egenskabsbedømmelse er det i kigger efter, men hvad er vigtigst. Er der en oversigt over hvad de forskellige egenskaber gør et sted? smiley

Håber ikke dette forstyre opslaget ellers må det jo bare fjernes
Fortsat god aften til jer allesmiley
Du kan læse mere om det her smiley
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1199743-ofte-stillede-sporgsmal-faq#12345686

Spurs Fk (Rasmussen) 14. august 2019, 23:53
New Barca sagde:
Spurs Fk sagde:
Super fedt forum det her, tænker det i orden jeg lige kommer med et lille spørgsmål.
Da jeg aldrig rigtig sat mig ind i talenspejder kunne jeg godt tænke mig lidt mere viden om det inden jeg smider penge efter en spejder.
Jeg kan jo regne ud at motivation, disciplin, potientalebedømmelse og egenskabsbedømmelse er det i kigger efter, men hvad er vigtigst. Er der en oversigt over hvad de forskellige egenskaber gør et sted? smiley

Håber ikke dette forstyre opslaget ellers må det jo bare fjernes
Fortsat god aften til jer allesmiley
Du kan læse mere om det her smiley
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1199743-ofte-stillede-sporgsmal-faq#12345686
Super mange taksmiley

Fc Centen (Kalkun) 15. august 2019, 12:02

SvenneFC (Svenne) 15. august 2019, 20:29
Søger 3 20x20 trænere

FF City (...) 15. august 2019, 20:46
søger trænere med 20x20 send gerne link privat smiley



Esrum IF (y nada mas) 17. august 2019, 07:26
Søger desperat to 20x20 trænere.
Jeg vil gerne bytte med utrænet
Besvar