Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

FC Zürich (Bambozo) 29. januar 2021, 11:19
Jeg har bladret flere 100 sider igennem efter 20xx20 trænere under personalesøgning. Hvorfor gør man sådan et kedeligt element af spillet svært. Hjælp modtages med kyshånd ;-)

Arsenal Football CIub (In Arteta We trust) 29. januar 2021, 11:22
Tænker at det er fordi man skal være villig til at yde lidt for at finde "The gems"

Ellers er der jo nada konkurrence hvis alle bare kan filtrere sig frem til de bedste trænere smiley

Arsenal Football CIub (In Arteta We trust) 29. januar 2021, 11:22
Arsenal Football CIub sagde:
Tænker at det er fordi man skal være villig til at yde lidt for at finde "The gems"

Ellers er der jo nada konkurrence hvis alle bare kan filtrere sig frem til de bedste trænere smiley
Alternativt skulle man lave et auktionssystem ud af det, hvis man valgte at kunne filtrere sig frem til de bedste trænere. smiley

ShameCity FC (Pause for nu) 29. januar 2021, 12:34
Eastleigh FC sagde:
Jeg har bladret flere 100 sider igennem efter 20xx20 trænere under personalesøgning. Hvorfor gør man sådan et kedeligt element af spillet svært. Hjælp modtages med kyshånd ;-)
Jeg var endelig heldig i morges, efter 2 måneders søgen selv og ved at holde øje med opslag her, så det kræver tid, tålmodighed og lidt held også, sådan er det

Ignotus (--) 29. januar 2021, 12:53
Eastleigh FC sagde:
Jeg har bladret flere 100 sider igennem efter 20xx20 trænere under personalesøgning. Hvorfor gør man sådan et kedeligt element af spillet svært. Hjælp modtages med kyshånd ;-)
Har du VMEnhancer til Google Chrome browseren? Den skal hjælpe dig med at vise egenskaberne på en overskuelig måde i oversigten smiley

Zimbabwe Rangers (UNGDOMSQUAD VINDER) 29. januar 2021, 13:06
.

Zimbabwe Rangers (UNGDOMSQUAD VINDER) 29. januar 2021, 13:08
.

Part Time Carpenters (Victor Nordestgaard) 29. januar 2021, 13:15

Zimbabwe Rangers (UNGDOMSQUAD VINDER) 29. januar 2021, 13:17
.

MunkeKlosteret (Mikkel Bendix Munk) 29. januar 2021, 13:26
Eastleigh FC sagde:
Jeg har bladret flere 100 sider igennem efter 20xx20 trænere under personalesøgning. Hvorfor gør man sådan et kedeligt element af spillet svært. Hjælp modtages med kyshånd ;-)
Jeg kørte lidt statistik på det, og der er cirka én 20XX20 træner pr. 1000 sider, så bare fortsæt, så kommer de smiley
Besvar