Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt



GalatasarayTR (Senior- og ungdoms til salg) 26. september 2021, 10:01
Øv øv det nåede man ikke smiley

Zimbabwe Rangers (UNGDOMSQUAD VINDER) 26. september 2021, 10:57
Hvis man skal være oppe til kl 4 om natten, for at få fat i 20x20 trænere, så får jeg da aldrig erstattet mine trænere, der enten går på pension eller er pensioneret smiley

Tokyo (CK) Crew 26. september 2021, 11:12
Zimbabwe Rangers sagde:
Hvis man skal være oppe til kl 4 om natten, for at få fat i 20x20 trænere, så får jeg da aldrig erstattet mine trænere, der enten går på pension eller er pensioneret smiley
Ja, man skal godt nok være morgenfrisk for at få fingrene i de gode sager smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 26. september 2021, 12:14
Man skulle næsten tro, at der bliver benyttet scripts

Thorshammer United (EPU) 26. september 2021, 15:20
Zimbabwe Rangers sagde:
Hvis man skal være oppe til kl 4 om natten, for at få fat i 20x20 trænere, så får jeg da aldrig erstattet mine trænere, der enten går på pension eller er pensioneret smiley
Mondas burde nok smide dem på fri drypvis, så de 5 af dem ikke havnede i en grådig klub smiley
Men ellers findes der flere 20xx19 og 19xx20 trænere du kan nappe smiley

Thorshammer United (EPU) 26. september 2021, 15:21
Nobr sagde:
Man skulle næsten tro, at der bliver benyttet scripts
Med lidt hårdt forarbejde, så kan det gøres uden script smiley

Thorshammer United (EPU) 26. september 2021, 15:22
Lyon sagde:
Zimbabwe Rangers sagde:
Hvis man skal være oppe til kl 4 om natten, for at få fat i 20x20 trænere, så får jeg da aldrig erstattet mine trænere, der enten går på pension eller er pensioneret smiley
Ja, man skal godt nok være morgenfrisk for at få fingrene i de gode sager smiley
Eller midt på eftermiddagen hvis man er hurtig smiley
https://www.virtualmanager.com/employees/10899874

Rhodesia (Rhodes) 26. september 2021, 15:23
Thorshammer United sagde:
Lyon sagde:
Zimbabwe Rangers sagde:
Hvis man skal være oppe til kl 4 om natten, for at få fat i 20x20 trænere, så får jeg da aldrig erstattet mine trænere, der enten går på pension eller er pensioneret smiley
Ja, man skal godt nok være morgenfrisk for at få fingrene i de gode sager smiley
Eller midt på eftermiddagen hvis man er hurtig smiley
https://www.virtualmanager.com/employees/10899874
Du er virkelig træner plug #1, dude
Besvar