Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt



Thorshammer United (EPU) 31. marts 2022, 19:59
20xx20 træner til den der kommer først smiley

https://www.virtualmanager.com/employees/11330774


Matus Academy (Peter Kuhlmann Pedersen) 31. marts 2022, 20:49

Østerbro IF (Numero uno) 31. marts 2022, 21:41
Thorshammer United sagde:
Bare for en god ordens skyld. Det hedder ikke "forkælede managers", men "betalende kunder" som ønsker det bedste for sit hold. smiley
Hvad har det med sagen at gøre at folk betaler for spillet?
Jeg tænker vi er mange herinde der har købt utallige Football Manager spil uden nogensinde at være i nærheden af en perfekt træner. Det er så urealistisk at man skal kunne få dem nemt. Der er også managers herinde der i tidens løb har brokket sig over, at de aldrig har fået ungdomsspillere (egen avl) med formi/enormt potentiale. Dét er også betalende kunder som ønsker det bedste for sit hold.

Matus Academy (Peter Kuhlmann Pedersen) 31. marts 2022, 23:02
synes nu ikke de er så vanskelige og finde smiley ta ham her for eksempel https://www.virtualmanager.com/employees/11332561


ham fandt jeg relativt hurtigt den gang jeg ledte efter ny træner

Raklev gi (nikolas jensen) 31. marts 2022, 23:02
Østerbro IF sagde:
Thorshammer United sagde:
Bare for en god ordens skyld. Det hedder ikke "forkælede managers", men "betalende kunder" som ønsker det bedste for sit hold. smiley
Hvad har det med sagen at gøre at folk betaler for spillet?
Jeg tænker vi er mange herinde der har købt utallige Football Manager spil uden nogensinde at være i nærheden af en perfekt træner. Det er så urealistisk at man skal kunne få dem nemt. Der er også managers herinde der i tidens løb har brokket sig over at de aldrig har fået ungdomsspillere (egen avl) med formi/enormt potentiale. Det er også betalende kunder som ønsker det bedste for sit hold.
altså det burde være svære at få gode trænere altså ikke at der burde være mindre men det burde tage lidt tid især hvis man er en lille klub, men der burde også være nemmere at få spillere med bedre potentiale det bedre ens træningsanlæg og ungdomshold er

Ikk arrogant (Manager i Ikk arrogant) 31. marts 2022, 23:04
Raklev gi sagde:
Østerbro IF sagde:
Thorshammer United sagde:
Bare for en god ordens skyld. Det hedder ikke "forkælede managers", men "betalende kunder" som ønsker det bedste for sit hold. smiley
Hvad har det med sagen at gøre at folk betaler for spillet?
Jeg tænker vi er mange herinde der har købt utallige Football Manager spil uden nogensinde at være i nærheden af en perfekt træner. Det er så urealistisk at man skal kunne få dem nemt. Der er også managers herinde der i tidens løb har brokket sig over at de aldrig har fået ungdomsspillere (egen avl) med formi/enormt potentiale. Det er også betalende kunder som ønsker det bedste for sit hold.
altså det burde være svære at få gode trænere altså ikke at der burde være mindre men det burde tage lidt tid især hvis man er en lille klub, men der burde også være nemmere at få spillere med bedre potentiale det bedre ens træningsanlæg og ungdomshold er
giver det ikke en skæv fordeling, så bliver det pludselig svært at komme fra bund til top, og vil skræmme flere væk?

Raklev gi (nikolas jensen) 31. marts 2022, 23:08
jo det ville jo være svære men det ville jo også gøre så der er flere der gerne vil nå til toppen og
man gerne vil fortsætte med at spille så man kunne finde gode talenter, men det burde heller ikke være usandsynligt at en med græsplæne eller lille baneanlæg finder talenter de burde bare ikke være lige så gode som nogle af dem man finder på verdensklasse anlæg og man burde ikke finde dem lige så ofte
Besvar