Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Ignotus (--) 12. december 2022, 09:56
Dame Ndoye sagde:
Nogen der ved om det trækker ned i udbyttet af træningen, hvis man anvender en træner, der oprindeligt har speciale som talentspejder?

Så fx at man finder en talentspejder med 20 i ung. og 20 i mark, og omdanner ham fra talentspejder til træner. Vil han så give lige så gode resultater, som en træner der har speciale som træner og er med samme stats?

Pft. tak.
Ja, det skal du ikke gøre. Deres egenskaber tæller kun 50% hvis ikke de er ansat i deres speciale;
https://www.virtualmanager.com/da/manual/personale

Dame Ndoye (E M Jensen) 12. december 2022, 09:57
Team Aries sagde:
Dame Ndoye sagde:
Nogen der ved om det trækker ned i udbyttet af træningen, hvis man anvender en træner, der oprindeligt har speciale som talentspejder?

Så fx at man finder en talentspejder med 20 i ung. og 20 i mark, og omdanner ham fra talentspejder til træner. Vil han så give lige så gode resultater, som en træner der har speciale som træner og er med samme stats?

Pft. tak.
Ja, det skal du ikke gøre. Deres egenskaber tæller kun 50% hvis ikke de er ansat i deres speciale;
https://www.virtualmanager.com/da/manual/personale
Modtaget, tak for hurtigt svar.

FirkløverFC (Frederik) 12. december 2022, 09:57
Dame Ndoye sagde:
Nogen der ved om det trækker ned i udbyttet af træningen, hvis man anvender en træner, der oprindeligt har speciale som talentspejder?

Så fx at man finder en talentspejder med 20 i ung. og 20 i mark, og omdanner ham fra talentspejder til træner. Vil han så give lige så gode resultater, som en træner der har speciale som træner og er med samme stats?

Pft. tak.
Det giver 50% effekt.
Så har talentspejderen 20 i markspiller og ung. F.eks. Vil effekten i praksis være 10-10.

Der var en der var hurtig. smiley
Gør endelig ikke det.

AGF (Frode - KÆMPE TRÆNINGSKRISE) 12. december 2022, 09:58
Driver United sagde:
Atletico Delvoz sagde:
Er det meget svært at finde 20 pot trænere? synes godt nok at jeg har svært ved at finde dem
Hvorfor vil du gerne at din træner har 20 i potentiale? smiley
Tror han mener talentspejdere


Dame Ndoye (E M Jensen) 12. december 2022, 09:59
FirkløverFC sagde:
Dame Ndoye sagde:
Nogen der ved om det trækker ned i udbyttet af træningen, hvis man anvender en træner, der oprindeligt har speciale som talentspejder?

Så fx at man finder en talentspejder med 20 i ung. og 20 i mark, og omdanner ham fra talentspejder til træner. Vil han så give lige så gode resultater, som en træner der har speciale som træner og er med samme stats?

Pft. tak.
Det giver 50% effekt.
Så har talentspejderen 20 i markspiller og ung. F.eks. Vil effekten i praksis være 10-10.

Der var en der var hurtig. smiley
Gør endelig ikke det.
Takker alligevel for det næsthurtigste svar. smiley

Atletico Delvoz (Talentklubben) 12. december 2022, 10:00
AGF sagde:
Driver United sagde:
Atletico Delvoz sagde:
Er det meget svært at finde 20 pot trænere? synes godt nok at jeg har svært ved at finde dem
Hvorfor vil du gerne at din træner har 20 i potentiale? smiley
Tror han mener talentspejdere
Det er det ja smiley

Jeg leder hele tiden efter talentspejdere. Når jeg kigger så finder jeg kun nogle på 16,17 og 18.
Har I nogle tricks til at finde nogle gode spejdere?


AGF (Frode - KÆMPE TRÆNINGSKRISE) 12. december 2022, 10:11
Atletico Delvoz sagde:
AGF sagde:
Driver United sagde:
Atletico Delvoz sagde:
Er det meget svært at finde 20 pot trænere? synes godt nok at jeg har svært ved at finde dem
Hvorfor vil du gerne at din træner har 20 i potentiale? smiley
Tror han mener talentspejdere
Det er det ja smiley

Jeg leder hele tiden efter talentspejdere. Når jeg kigger så finder jeg kun nogle på 16,17 og 18.
Har I nogle tricks til at finde nogle gode spejdere?
Jeg kan sagtens bruge lang tid på at finde talentspejdere.
Dog ved jeg ikke hvor stor en betydning det har om han er alt fra 18-20 i potentialebedømmelse

AGF (Frode - KÆMPE TRÆNINGSKRISE) 12. december 2022, 10:11
^ Der ved jeg ikke om der er andre der kan hjælpe dig..

Ulm Warhawks (Ulmeister) 12. december 2022, 10:17
Dame Ndoye sagde:
Nogen der ved om det trækker ned i udbyttet af træningen, hvis man anvender en træner, der oprindeligt har speciale som talentspejder?

Så fx at man finder en talentspejder med 20 i ung. og 20 i mark, og omdanner ham fra talentspejder til træner. Vil han så give lige så gode resultater, som en træner der har speciale som træner og er med samme stats?

Pft. tak.
Personale får 50% straf, hvis de bruges til andet end deres speciale. Så det skal man ikke gøre smiley
Besvar