Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 28. marts 2023, 20:21
Berzloy Familia sagde:
Hvad skal talentspejder har speciel i for find gode ungdomspiller
Motivation

Berzloy Familia (Benjamin Franky) 28. marts 2023, 20:25
Grenoble Wolf Burners sagde:
Berzloy Familia sagde:
Hvad skal talentspejder har speciel i for find gode ungdomspiller
Motivation
20 i Motivation er nok? Hva med potentiale bedømmelse

Thorshammer United (EPU) 28. marts 2023, 20:33
Berzloy Familia sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
Berzloy Familia sagde:
Hvad skal talentspejder har speciel i for find gode ungdomspiller
Motivation
20 i Motivation er nok? Hva med potentiale bedømmelse
De vigtige talentspejder-egenskaber:
Potentialebedømmelse: Bestemmer spejderens udvælgelses-præcision, når fokus er sat til potentiale.
Egenskabsbedømmelse: Bestemmer spejderens udvælgelses-præcision, når fokus er sat til egenskaber.
Motivation: Bestemmer chancen for at finde et wildcard, når fokus er sat til potentiale.
Disciplin: Bestemmer antallet af spillere i rapporten.
Motivation+disciplin: Bestemmer hvor lang tid spejderen skal hvile efter hver rapport.

The important scout abilities
Potential assessment: Determines the scout's evaluation precision when focusing on potential.
Ability assessment: Determines the scout's evaluation precision when focusing on abilities.
Motivation: Determines the chance of finding a wild card when focusing on potential.
Discipline: Determines the maximum number of players in a report.
Motivation+discipline: Determines for how long the scout will need to rest after finishing a report.

FirkløverFC (Frederik) 28. marts 2023, 20:33
Berzloy Familia sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
Berzloy Familia sagde:
Hvad skal talentspejder har speciel i for find gode ungdomspiller
Motivation
20 i Motivation er nok? Hva med potentiale bedømmelse
Potentialebedømmelse ALFA OG OMEGA.
Skal være 20.

Berzloy Familia (Benjamin Franky) 28. marts 2023, 20:56
Tak Alle sammen, men går kun efter find det bedste ungdomspiller 15årig

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 29. marts 2023, 08:56
Det ser ud til, at jeg overså noget og tænkte, at den "hemmelige" metode allerede var delt her.
Der har været meget snak om hvordan og hvorledes, hvilke skjulte metoder, hvilke lukkede huller, hvilke bogmærker osv, der bruges af de forskellige til at kunne finde så meget personale.

Det er ikke ulovlige metoder, der bruges, det er mere en forglemmelse, efter man fjernede visse søge kriterier fra personale søgningen, der gør, at resultatet sorteres på en anden måde.

Linket, der bruges, er her:
https://www.virtualmanager.com/employees/search?age_max=35&age_min=1&commit=S%C3%B8g&country_id=&job_status=&page=400&search=1&speciality=&utf8=%E2%9C%93

"tricket" er, at der ikke søges efter jobstatus, hvor den sortere alt efter ID og ikke alt muligt andet.
ID kommer i en sekvens, så det seneste ID er altid det nyeste og derved kan man altid få tjekket det senest oprettede personale.

Dette "hul" er sendt til udviklerne og der forventes et fix snarest, så alt sorteres på samme måde.
Man er velkommen til at skrive til mig, hvis man har spørgsmål eller kommentare.

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 29. marts 2023, 09:18
FC Apollyon sagde:
Det ser ud til, at jeg overså noget og tænkte, at den "hemmelige" metode allerede var delt her.
Der har været meget snak om hvordan og hvorledes, hvilke skjulte metoder, hvilke lukkede huller, hvilke bogmærker osv, der bruges af de forskellige til at kunne finde så meget personale.

Det er ikke ulovlige metoder, der bruges, det er mere en forglemmelse, efter man fjernede visse søge kriterier fra personale søgningen, der gør, at resultatet sorteres på en anden måde.

Linket, der bruges, er her:
https://www.virtualmanager.com/employees/search?age_max=35&age_min=1&commit=S%C3%B8g&country_id=&job_status=&page=400&search=1&speciality=&utf8=%E2%9C%93

"tricket" er, at der ikke søges efter jobstatus, hvor den sortere alt efter ID og ikke alt muligt andet.
ID kommer i en sekvens, så det seneste ID er altid det nyeste og derved kan man altid få tjekket det senest oprettede personale.

Dette "hul" er sendt til udviklerne og der forventes et fix snarest, så alt sorteres på samme måde.
Man er velkommen til at skrive til mig, hvis man har spørgsmål eller kommentare.
Hej Liam

Er det på tegnebrættet at lave et nyt personalesystem? Måske simpelthen tænke et helt nyt system, hvor måske pensionerede spillere kunne få en større rolle eller man kunne også tænke i at 'udvikle' sine egne trænere? Her tænker jeg også på eks. pensionerede spillere. Jeg har sådanset ikke rigtigt brugt andet end en enkelt træner i det meste af min tid på Vman. De sidste par måneder har jeg gjort brug af flere trænere for at træne mit ungdomshold korrekt.

Men det virker i hvert fald som om at det er et generelt stort problem at der er mangel på de gode trænere? Eller er det kun 20-egenskaber-trænere, der er mangel på? smiley

Grenoble

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 29. marts 2023, 09:20
Grenoble Wolf Burners sagde:
FC Apollyon sagde:
Det ser ud til, at jeg overså noget og tænkte, at den "hemmelige" metode allerede var delt her.
Der har været meget snak om hvordan og hvorledes, hvilke skjulte metoder, hvilke lukkede huller, hvilke bogmærker osv, der bruges af de forskellige til at kunne finde så meget personale.

Det er ikke ulovlige metoder, der bruges, det er mere en forglemmelse, efter man fjernede visse søge kriterier fra personale søgningen, der gør, at resultatet sorteres på en anden måde.

Linket, der bruges, er her:
https://www.virtualmanager.com/employees/search?age_max=35&age_min=1&commit=S%C3%B8g&country_id=&job_status=&page=400&search=1&speciality=&utf8=%E2%9C%93

"tricket" er, at der ikke søges efter jobstatus, hvor den sortere alt efter ID og ikke alt muligt andet.
ID kommer i en sekvens, så det seneste ID er altid det nyeste og derved kan man altid få tjekket det senest oprettede personale.

Dette "hul" er sendt til udviklerne og der forventes et fix snarest, så alt sorteres på samme måde.
Man er velkommen til at skrive til mig, hvis man har spørgsmål eller kommentare.
Hej Liam

Er det på tegnebrættet at lave et nyt personalesystem? Måske simpelthen tænke et helt nyt system, hvor måske pensionerede spillere kunne få en større rolle eller man kunne også tænke i at 'udvikle' sine egne trænere? Her tænker jeg også på eks. pensionerede spillere. Jeg har sådanset ikke rigtigt brugt andet end en enkelt træner i det meste af min tid på Vman. De sidste par måneder har jeg gjort brug af flere trænere for at træne mit ungdomshold korrekt.

Men det virker i hvert fald som om at det er et generelt stort problem at der er mangel på de gode trænere? Eller er det kun 20-egenskaber-trænere, der er mangel på? smiley

Grenoble
Ja, der er et nyt system på tegnebrættet - helt præcist hvordan det kommer til at se ud, ved vi dog ikke endnu.
Jeg ved ikke om det er et problem, eller man har været for van til, at det bedste bare altid var tilgængeligt. Men ja, der er "mangel" på dem, i den forstand, at der ikke er lige så mange som før.

Loyals (VMEnhancer) 29. marts 2023, 09:40
FC Apollyon sagde:
Det ser ud til, at jeg overså noget og tænkte, at den "hemmelige" metode allerede var delt her.
Der har været meget snak om hvordan og hvorledes, hvilke skjulte metoder, hvilke lukkede huller, hvilke bogmærker osv, der bruges af de forskellige til at kunne finde så meget personale.

Det er ikke ulovlige metoder, der bruges, det er mere en forglemmelse, efter man fjernede visse søge kriterier fra personale søgningen, der gør, at resultatet sorteres på en anden måde.

Linket, der bruges, er her:
https://www.virtualmanager.com/employees/search?age_max=35&age_min=1&commit=S%C3%B8g&country_id=&job_status=&page=400&search=1&speciality=&utf8=%E2%9C%93

"tricket" er, at der ikke søges efter jobstatus, hvor den sortere alt efter ID og ikke alt muligt andet.
ID kommer i en sekvens, så det seneste ID er altid det nyeste og derved kan man altid få tjekket det senest oprettede personale.

Dette "hul" er sendt til udviklerne og der forventes et fix snarest, så alt sorteres på samme måde.
Man er velkommen til at skrive til mig, hvis man har spørgsmål eller kommentare.
Jeg vil bare anmærke at hvis man er kommet frem til det link, så har man spillet spillet på en anden måde en via spillets brugerflade, da du ikke kan fremkomme til det link pr. brugerfladen som den er i dag.

Men lad os lade den ligge, for jeg skal ikke gøre mig for fin til at have lavet lignende numre smiley

FirkløverFC (Frederik) 29. marts 2023, 09:50
Tak @Loyals, jeg legede med det tidligere, og kunne ikke helt få det til at passe.
Ikke at jeg på nogen måde er skarp på den slags smiley
Besvar