Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

The Wrecking Crew (Gonzo) 19. september 2023, 16:13
3 søgninger om dagen i 2 uger nu og ikke en eneste træner værd at skrive under på.


FC Ejlertsen (Peter) 19. september 2023, 18:26
The Wrecking Crew sagde:
3 søgninger om dagen i 2 uger nu og ikke en eneste træner værd at skrive under på.
Her kan jeg kun melde om samme resultater, jeg gad vide om kvaliteten af trænere stiger når man bruger klip??

FirkløverFC (Frederik) 19. september 2023, 18:32
FC Ejlertsen sagde:
The Wrecking Crew sagde:
3 søgninger om dagen i 2 uger nu og ikke en eneste træner værd at skrive under på.
Her kan jeg kun melde om samme resultater, jeg gad vide om kvaliteten af trænere stiger når man bruger klip??
Gør den ikke. Samme chancer.

The Golden Hawks (Mikkel) 19. september 2023, 20:20
FC Ejlertsen sagde:
The Wrecking Crew sagde:
3 søgninger om dagen i 2 uger nu og ikke en eneste træner værd at skrive under på.
Her kan jeg kun melde om samme resultater, jeg gad vide om kvaliteten af trænere stiger når man bruger klip??
Bedste jeg har fået med klip som jeg nu har gjort 7 gange er en 20-17, ellers hedder de 19-17 eller 18-18 så giver det samme ikke det værd dsv.

AaIborg BK (KJ) 19. september 2023, 20:50
Det der sker med det nye system er netop at ALLE må accepterer og leve med, at 20xx17 er en glimrende træner. Til gengæld skal de 99% ikke længere være underlagt et regime hvor en hammer sidder på al kvalitet.

AaIborg BK (KJ) 19. september 2023, 20:53
AaIborg BK sagde:
Det der sker med det nye system er netop at ALLE må accepterer og leve med, at 20xx17 er en glimrende træner. Til gengæld skal de 99% ikke længere være underlagt et regime hvor en hammer sidder på al kvalitet.
Det sagt kunne man godt skære 50% skod ud af puljen der søger uden det gjorde noget...

Ac dragon IF (Robert) 19. september 2023, 21:32
Kollywood sagde:
Boss GF sagde:
Er der nogen der har succes med det nye personalesøgningsprogram? Jeg får tilbudt en række dårlige trænere, ikke en kan bruges..
Min bedste er stadig kun en 20-17, og jeg har nok smidt en 30-40 annoncer afsted smiley
Min bedste var en 20-19 og har nok sendt 5-6 afsted af den billigste variant xd

Ac dragon IF (Robert) 19. september 2023, 21:34
AaIborg BK sagde:
Det der sker med det nye system er netop at ALLE må accepterer og leve med, at 20xx17 er en glimrende træner. Til gengæld skal de 99% ikke længere være underlagt et regime hvor en hammer sidder på al kvalitet.
Man behøver nok kun leve med det for en stund, for på et tidspunkt bør de komme. Når man først får dem, holder de jo også evigheder (dem man får fremadrettet er højst sandsynligt de nyeste der bliver tilføjet til puljen, som er de helt unge trænere)

AaIborg BK (KJ) 19. september 2023, 22:01
Ac dragon IF sagde:
AaIborg BK sagde:
Det der sker med det nye system er netop at ALLE må accepterer og leve med, at 20xx17 er en glimrende træner. Til gengæld skal de 99% ikke længere være underlagt et regime hvor en hammer sidder på al kvalitet.
Man behøver nok kun leve med det for en stund, for på et tidspunkt bør de komme. Når man først får dem, holder de jo også evigheder (dem man får fremadrettet er højst sandsynligt de nyeste der bliver tilføjet til puljen, som er de helt unge trænere)
Jeg mener stadig der er for meget skrald. Da hammer, jeg selv og flere andre postede 19xx20 og 20xx19 og særligt hammeren postede 18xx20 og 20xx18, var det langt fra alle der blev ansat. Hvorfor så nu fodre os med 16 20 09, 17 08 17 osv. ?

Angry Sharks (Jonathan Høyer-Andersen) 19. september 2023, 22:12
AaIborg BK sagde:
Ac dragon IF sagde:
AaIborg BK sagde:
Det der sker med det nye system er netop at ALLE må accepterer og leve med, at 20xx17 er en glimrende træner. Til gengæld skal de 99% ikke længere være underlagt et regime hvor en hammer sidder på al kvalitet.
Man behøver nok kun leve med det for en stund, for på et tidspunkt bør de komme. Når man først får dem, holder de jo også evigheder (dem man får fremadrettet er højst sandsynligt de nyeste der bliver tilføjet til puljen, som er de helt unge trænere)
Jeg mener stadig der er for meget skrald. Da hammertingen, jeg selv og flere andre postede 19xx20 og 20xx19 og særligt hammeren postede 18xx20 og 20xx18, var det langt fra alle der blev ansat. Hvorfor så nu fodre os med 16 20 09, 17 08 17 osv. ?
De har trukket glæden ud fra os der sad dagligt og ledte efter trænere for at hjælpe andre managers med at finde de “bedste.” Nuværende system har ødelagt det for både de nye og for de “professionelle.” Synes bare om den måde vi hjalp hinanden på. Og ja, der vil altid være nogen der sidder på de fleste, men Thorshammer sagde jo selv der var over 600 stks. i spillet pt., og der kan man sgu’ godt finde nogen der er arbejdsløse her og der. Der skal fornyelse til spillet, helt enig, men nuværende løsning er ikke tilfredsstillende, og gør at vi bruger mindre tid online, ikke sundt for spillet i helhed.
Besvar