En genganger!

Skrevet i Generelt

KEY TEA CAT (KTC) 12. november 2011, 19:03
Ingen gider at betale licens hvis der ikke er nogen fordele ved at have licens!
Så simpelt er det. smiley

FC Nonsense (Frost) 12. november 2011, 19:30
Domino AC sagde:
Ingen gider at betale licens hvis der ikke er nogen fordele ved at have licens!
Så simpelt er det. smiley
Nå! Og hvordan kan du være sikker på det?
På et tidspunkt havde wikipedia brug for donationer.. Dem der donerede fik da heller ingen fordele? Hvad med det managerspil der blev nævnt i første indlæg?

Seriously (Emil) 12. november 2011, 19:36
FC Nonsense sagde:
Domino AC sagde:
Ingen gider at betale licens hvis der ikke er nogen fordele ved at have licens!
Så simpelt er det. smiley
Nå! Og hvordan kan du være sikker på det?
På et tidspunkt havde wikipedia brug for donationer.. Dem der donerede fik da heller ingen fordele? Hvad med det managerspil der blev nævnt i første indlæg?
Wikipedia er så vigtig at folk donerede for ikke at undvære det

FC Nonsense (Frost) 12. november 2011, 19:42
Olympic Arsenal sagde:
FC Nonsense sagde:
Domino AC sagde:
Ingen gider at betale licens hvis der ikke er nogen fordele ved at have licens!
Så simpelt er det. smiley
Nå! Og hvordan kan du være sikker på det?
På et tidspunkt havde wikipedia brug for donationer.. Dem der donerede fik da heller ingen fordele? Hvad med det managerspil der blev nævnt i første indlæg?
Wikipedia er så vigtig at folk donerede for ikke at undvære det
Præcis.. Måske er der også nogle der sidder derude og gerne vil donere til vman?
Det ved Domino jo ikke noget om og derfor kan han ikke skrive det han skriver smiley

EDIT: medmindre han rent faktisk HAR spurgt hver enkel manager smiley

Mk FC (Mk) 12. november 2011, 20:19
@ FC Nonsense

Tror du seriøst på at virtuel manager, kunne få lige så mange penge ind, hvis de gik væk fra at have et licens system, og dermed gav alle spillere lige muligheder, og levede af donationer? smiley

Kool Kids Klub (Stopper) 12. november 2011, 20:20
FC Nonsense sagde:
Præcis.. Måske er der også nogle der sidder derude og gerne vil donere til vman?
Hvad forhindrer dem i at gøre nu da?

Jonni (JOA - Jonni) 12. november 2011, 20:24
Matt Busby Babes sagde:
FC Nonsense sagde:
Præcis.. Måske er der også nogle der sidder derude og gerne vil donere til vman?
Hvad forhindrer dem i at gøre nu da?
Licens. Hvorfor donere, når man allerede betaler licens? Dem der ikke betaler licens vil jo heller ikke donere. Hvorimod bliver spillet gratis, kommer der 100% flere brugere til, og efter de har spillet i længere tid, vil de måske donere lidt :-)

(+ de ekstra reklameindtægter)

Kool Kids Klub (Stopper) 12. november 2011, 20:27
Jonni sagde:
Licens. Hvorfor donere, når man allerede betaler licens? Dem der ikke betaler licens vil jo heller ikke donere. Hvorimod bliver spillet gratis, kommer der 100% flere brugere til, og efter de har spillet i længere tid, vil de måske donere lidt :-)

(+ de ekstra reklameindtægter)
Hvis du gerne ville donere mere end licensen koster, tror jeg de fleste ville donere pengene selvom de også købte licens.

Jonni (JOA - Jonni) 12. november 2011, 20:37
Matt Busby Babes sagde:
Jonni sagde:
Licens. Hvorfor donere, når man allerede betaler licens? Dem der ikke betaler licens vil jo heller ikke donere. Hvorimod bliver spillet gratis, kommer der 100% flere brugere til, og efter de har spillet i længere tid, vil de måske donere lidt :-)

(+ de ekstra reklameindtægter)
Hvis du gerne ville donere mere end licensen koster, tror jeg de fleste ville donere pengene selvom de også købte licens.
Okay :-)

KEY TEA CAT (KTC) 12. november 2011, 20:40
FC Nonsense sagde:
Domino AC sagde:
Ingen gider at betale licens hvis der ikke er nogen fordele ved at have licens!
Så simpelt er det. smiley
Nå! Og hvordan kan du være sikker på det?
På et tidspunkt havde wikipedia brug for donationer.. Dem der donerede fik da heller ingen fordele? Hvad med det managerspil der blev nævnt i første indlæg?
Nu vrøvler jeg jo i forhold til dette spil!
Du kan på ingen måder sammenligne vman med wikipedia og det burde alle og enhver kunne komme frem til...

Det skal også lige siges at det er min personlige mening og at den ikke er helt ubegrundet... jeg tror ikke at folk gider at betale for et spil der har tendens til at lagge så meget om vi har set det her på vman, og på samme tid ugentligt har det med at gå ned.

Jeg kender ikke til det andet spil der bliver nævnt men jeg kan forstille mig at de har en smule mere styr på sagerne end tilfældet her på vman. smiley
Besvar