Fodboldstøvler- Hvilke har i ?

Skrevet i Off-topic

Sønderjysk Elitesportt (Jonas Nielsen) 19. december 2011, 18:03
Halifax Wizards sagde:
Fc nellerboy sagde:
Halifax Wizards sagde:
Nogen der har haft erfaringer med http://www.prodirectsoccer.com/ ? smiley
Ja jeg harsmiley hvad vil du høre?smiley
Altså bare om nogen kunne anbefale det, og hvor lang tid det tager fra man bestiller til at man modtager. smiley
Kan klart anbefale det! men hvis man vil ikke er sikker på sin størrelse så hellere køb på unisport, da det kun koster 45kr og få byttet det. Men hvis man som mig, ved sin størrelse og ikke er i tvivl er pro klart bedst da det er meget billigere. Du skal dog lægge omkring 100kr oven i prisen i fragt også tager det ca 1-2 uger før du får det. Jeg så et par støvler på unisport de kostede 1500kr også fragt oven i så 1545kr og i på pro var det præcis de samme, og de kostede med fra ca 1100kr så du spare mange penge ved og købe i englang altså over pro. jeg bestiller ikke fodbold ting andre steder end der ovre. Og fx lige nu holder de kæmpe udsalgsmiley

Slettet klub 19. december 2011, 18:07
Jeg er bare i tvivl da jeg bruger 45 i sko, men UK størrelserne skifter. Har kigget på google og 45 svinger fra 10 til 11½?

Sønderjysk Elitesportt (Jonas Nielsen) 19. december 2011, 18:07
Halifax Wizards sagde:
Jeg er bare i tvivl da jeg bruger 45 i sko, men UK størrelserne skifter. Har kigget på google og 45 svinger fra 10 til 11½?
går an på hvilken model du vil have, så du skal kigge inde på hver modelsmiley


Slettet klub 19. december 2011, 18:12

Slettet klub 20. december 2011, 21:23
Jeg har de vildeste! Lioneldo GT Speed 50 Xtra Limited Edition i lyseblå med en blanding af røde, gule og grå fartstriber! 2,7 cm knopper og med Fede-Ronaldos autograf på snørebåndede og Zabalettas autograf på hælen!

Slettet klub 20. december 2011, 22:06
Nike - Tiempo Legend III Elite FG
Nike - Tiempo Legend IV FG
Nike - Tiempo Legend IV SG
Nike - CTR360 Maestri II FG

Adidas - Predator AdiPower Skind FG
Adidas - adiPURE IV TRX FG

smiley

FC New London (Sir Andy) 21. december 2011, 11:40
Halifax Wizards sagde:
Indendørs: The one and only Adidas Handball Special! smiley

FC New London (Sir Andy) 21. december 2011, 11:41
BHAHAT sagde:
Jeg har de vildeste! Lioneldo GT Speed 50 Xtra Limited Edition i lyseblå med en blanding af røde, gule og grå fartstriber! 2,7 cm knopper og med Fede-Ronaldos autograf på snørebåndede og Zabalettas autograf på hælen!
Billed ? og rigtig autograf eller bare kopi ?

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 21. december 2011, 12:23
Nike Mercurial Vapor IV størrelse 46 smiley
Besvar