Gratis logo.

Skrevet i Banner/logoer

Ignotus (--) 28. april 2015, 15:11
Hva pokker, det er jo ikke jordens undergang smiley

Herning FC (nummi) 28. april 2015, 15:18
Team Aries sagde:
Hva pokker, det er jo ikke jordens undergang smiley
Nææ, jeg var bare lidt muggen i forvejen smiley Jeg synes tråden er dårlig og imod princippet i B/L smiley

Lindgrens Akademi (Lindgren) 28. april 2015, 15:29
Herning FC sagde:
Team Aries sagde:
Hva pokker, det er jo ikke jordens undergang smiley
Nææ, jeg var bare lidt muggen i forvejen smiley Jeg synes tråden er dårlig og imod princippet i B/L smiley
Hvordan kan det være dårligt at der kommer positiv aktivitet herinde? Vil du hellere have at aktiviteten herinde bliver lige så dårlig som for 2 måneder siden, hvor ingen lavede logoer? smiley

Herning FC (nummi) 28. april 2015, 15:34
Olympigue De Marseille sagde:
Herning FC sagde:
Team Aries sagde:
Hva pokker, det er jo ikke jordens undergang smiley
Nææ, jeg var bare lidt muggen i forvejen smiley Jeg synes tråden er dårlig og imod princippet i B/L smiley
Hvordan kan det være dårligt at der kommer positiv aktivitet herinde? Vil du hellere have at aktiviteten herinde bliver lige så dårlig som for 2 måneder siden, hvor ingen lavede logoer? smiley
Jeg så ham hellere smide logoet, færdiglavet, efter en tråd, som en person har oprettet, end at manden selv opretter en tråd og spørger, hvem der ønsker logoet. Så kan jeg da bare gøre det samme hver gang, jeg har en logo klar. Aktiviteten ville jo ikke være anderledes, hvis den her tråd ikke blev oprettet, og logoet blev lagt i en anden tråd? smiley

Lindgrens Akademi (Lindgren) 28. april 2015, 18:12
Herning FC sagde:
Olympigue De Marseille sagde:
Herning FC sagde:
Team Aries sagde:
Hva pokker, det er jo ikke jordens undergang smiley
Nææ, jeg var bare lidt muggen i forvejen smiley Jeg synes tråden er dårlig og imod princippet i B/L smiley
Hvordan kan det være dårligt at der kommer positiv aktivitet herinde? Vil du hellere have at aktiviteten herinde bliver lige så dårlig som for 2 måneder siden, hvor ingen lavede logoer? smiley
Jeg så ham hellere smide logoet, færdiglavet, efter en tråd, som en person har oprettet, end at manden selv opretter en tråd og spørger, hvem der ønsker logoet. Så kan jeg da bare gøre det samme hver gang, jeg har en logo klar. Aktiviteten ville jo ikke være anderledes, hvis den her tråd ikke blev oprettet, og logoet blev lagt i en anden tråd? smiley
Jeg kan stadig ikke se et problem i at han har lavet et logo, hvorfor er det så slemt?

Slettet klub 28. april 2015, 20:16
Jeg vil gerne have logoet og også et bannersmiley
Der skal bare stå Rubens Hold Since 2011 på begge
Besvar