Mangler du et logo/banner? Så kan jeg hjælpe :)

Skrevet i Banner/logoer

Solid Hygge (Luca Sørensen) 20. januar 2023, 22:30
Hej,
Står du og mangler logo og/eller banner, så har du fundet det rigtige sted.
Hvis du skriver en besked, enten her i tråden eller privat, med lidt mere information om lige præcis dit drømme logo - så finder vi en løsning sammen.
Tøv endelig ikke med at skriv smiley

Havnekiosken FC (Tim Østergaard) 23. januar 2023, 13:10
Hej

Jeg kunne rigtig godt bruge din hjælp. Det jeg selv har fået lavet minder mest om noget fra børnehaven. Jeg drømmer om et logo, hvor der udståler kiosk følelse. Den er op til fortolkning.

Ift. banner så tænker jeg følgende: Bølger og både, i og med havnekiosken lå på kajen ved Hou Havn. Måske et fyrtårn også vil kunne se godt ud. Hvis du har mod, og lyst til at hjælpe synes jeg næsten kun det er fantasien og kreativiteten der sætter grænser.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Dbh
Havnekiosken FC

Solid Hygge (Luca Sørensen) 23. januar 2023, 13:43
Hej,
Kan kigger på det i løbet af eftermiddagen smiley Samt sender lidt prototyper som der kan arbejdes videre på smiley

Solid Hygge (Luca Sørensen) 23. januar 2023, 15:02
Havnekiosken FC sagde:
Hej

Jeg kunne rigtig godt bruge din hjælp. Det jeg selv har fået lavet minder mest om noget fra børnehaven. Jeg drømmer om et logo, hvor der udståler kiosk følelse. Den er op til fortolkning.

Ift. banner så tænker jeg følgende: Bølger og både, i og med havnekiosken lå på kajen ved Hou Havn. Måske et fyrtårn også vil kunne se godt ud. Hvis du har mod, og lyst til at hjælpe synes jeg næsten kun det er fantasien og kreativiteten der sætter grænser.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Dbh
Havnekiosken FC
Hej igen,
Har sendt en idé til et logo i din post smiley

Solid Hygge (Luca Sørensen) 23. januar 2023, 16:04
Så har jeg lavet begge dele. Du får dem her, ellers kan du tjekke din post smiley


Aalborg IF (Winkel) 25. januar 2023, 21:03
Hejsa

Jeg kunne godt bruge din hjælp. Hvis du har tid og motivation til at lave et logo og et banner med Arsenal som inspiration samt Arsenal farver, så ville jeg blive rigtig glad.

Mange tak på forhånd smiley

Solid Hygge (Luca Sørensen) 25. januar 2023, 21:20
Aalborg IF sagde:
Hejsa

Jeg kunne godt bruge din hjælp. Hvis du har tid og motivation til at lave et logo og et banner med Arsenal som inspiration samt Arsenal farver, så ville jeg blive rigtig glad.

Mange tak på forhånd smiley
Hej,
Det kan jeg sagtens kigge på. Sender det i løbet af i aften/morgen smiley
// Luca

Aalborg IF (Winkel) 25. januar 2023, 21:44
Solid Hygge sagde:
Aalborg IF sagde:
Hejsa

Jeg kunne godt bruge din hjælp. Hvis du har tid og motivation til at lave et logo og et banner med Arsenal som inspiration samt Arsenal farver, så ville jeg blive rigtig glad.

Mange tak på forhånd smiley
Hej,
Det kan jeg sagtens kigge på. Sender det i løbet af i aften/morgen smiley
// Luca
Fantastisk glæder mig til at se resultatet

Solid Hygge (Luca Sørensen) 25. januar 2023, 22:30
Aalborg IF sagde:
Solid Hygge sagde:
Aalborg IF sagde:
Hejsa

Jeg kunne godt bruge din hjælp. Hvis du har tid og motivation til at lave et logo og et banner med Arsenal som inspiration samt Arsenal farver, så ville jeg blive rigtig glad.

Mange tak på forhånd smiley
Hej,
Det kan jeg sagtens kigge på. Sender det i løbet af i aften/morgen smiley
// Luca
Fantastisk glæder mig til at se resultatet
Hej igen, så fik jeg kigget på det. Jeg lavede to forskellige logoer, samt et banner til. Sig gerne til, hvis der er noget som du vil have ændret smiley



FC Fyen (Jonas Hulgaard Ammundsen) 28. januar 2023, 14:50
FC Fyen er opstået ud af hvad der tidligere hed Snoghøj Højskoles IF & FC Ammundsen.

I første led af klubbens rebranding ønsker vi logo & banner. Derfor beder klubbens bestyrelse nu om hjælp.

Vi leder efter en eller flere venlige sjæle der vil hjælpe til med at designe klubbens fremtidige logo og banner.
Herunder vil man finde ønsker til logo og banner.


Ønsker til logo:

Form: Cirkel eller skjold.

Farver: Guld, rød & grå.

Tekster: FC Fyen & est. 2020

Symboler: Skulle man kunne finde en løbe i stil med den på FCKs logo ville det være fedt. Hvis ikke vil vi gerne have en ridderhjelm på.


Ønsker til Banner:

Farver: Guld rød og grå.

Ekstra: Vi ønsker gerne vores eventuelle logo på, samt teksten est. 2020
Besvar