Mangler du et logo/banner? Så kan jeg hjælpe :)

Skrevet i Banner/logoer

ILGOY SK (Bunyamin Ilgoy) 27. februar 2023, 13:30
Jeg kunne være interesseret i et logo med tema fra Fenerbahce SK. Blå og gule farver, gerne med den grønne plante fra det originale logo i midten... På forhånd tak. Og fedt du gider!

Sparta IF (Weine) 28. februar 2023, 20:53
Pænt goddag smiley

Jeg er netop startet vman igen efter en længere pause, og håber du vil hjælpe med at lave et logo & banner.

Det må gerne være rimelig simpelt & sort/hvid.

Tænker noget lignende;
https://www.vectorstock.com/royalty-free-vector/spartan-greek-coin-logo-design-vector-24809526

På forhånd mange tak!

Solid Hygge (Luca Sørensen) 28. februar 2023, 21:44
Hej alle. Har desværre problemer med computeren, så kan ikke lave logoer og bannere lige foreløbigt. I er velkomne til, at vente på at jeg har fået skidtet op og køre igen. Eller henvende jer til alle de andre dygtige logo og banner kreatører smiley

De bedste hilsner, Luca.

Real Madríd CF (Rasmus Gram) 1. marts 2023, 08:45

Hej, jeg søger er logo og et banner for min nyopstartede klub.

Farverne må gerne machte med den blå og hvide farve som mit spiller sæt har. Ud over det må der gerne komme noget guld ind over.

Motivet må gerne være i stil med Real Madrids logo. Gerne en cirkel, og gerne med en krone af en art.

På banneret må der gerne logoet gerne være implementeret, samt resten i de blå og hvide farve. Noget enkelt med logoet i.

Der må gerne stå mit klub navn inde i logoet eller under det.

Håber en kan hjælpe mig.

Sparta IF (Weine) 5. marts 2023, 01:13
Solid Hygge sagde:
Hej alle. Har desværre problemer med computeren, så kan ikke lave logoer og bannere lige foreløbigt. I er velkomne til, at vente på at jeg har fået skidtet op og køre igen. Eller henvende jer til alle de andre dygtige logo og banner kreatører smiley

De bedste hilsner, Luca.
Held og lykke med at få computeren til at virke smiley Har ikke så travlt, så venter gerne, hvis du fortsat gider, når du engang kommer op at køre igen smiley

Real Madríd CF (Rasmus Gram) 5. marts 2023, 06:42
Hej Luca, det helt fint, jeg venter gerne
Besvar