Tilbage

Skrevet i Off-topic

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 28. oktober 2023, 19:52
Jeg er lige kommet hjem fra Manchester..
Hvor mange her har egentligt en passion for en klub ?
Det skal siges at det var min første away tur udenlands..
Men det var en kæmpe oplevelse..
Andre der har de oplevelser

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 29. oktober 2023, 00:19
Holder med Manchester United og Silkeborg, og har været på Old Trafford 3 gange. Alle gange fede oplevelser. Derudover er jeg typisk på Jysk Park et par gange i løbet af en sæson, så nok ikke så mange gange som jeg burde. To af de fedeste oplevelser jeg har oplevet på stadion i Silkeborg var 4-0 over FCM med et hattrick af Rajko Lekic og så indvielsen af Jysk Park mod AGF. smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 29. oktober 2023, 11:30
Jeg har det lidt som dig..
Et par kampe på stadion i sæsonen..
Men efter denne tur.. Skal jeg så absolut mere på stadion..
Fodbold er bare meget anderledes når det opleves direkte på stadion..
En engelsk uber chauffør beskrev det meget godt på turen tilbage til lufthavnen..
On tv.. He kick's it boom it hits the net..
On stadium.. He kick's it and you follow the ball all the way to the net.. In this case the post.. ( your chance first half )
I also saw it in..
Nice guy..
Jeg skal absolut oftere på stadion..
Og min anden knægt vil også med..
Den ene er der hver gang !
For mit vedkommende bliver det ikke sektion 12.
Det skal dem med energi nok klare smiley

Telesto (Zavala) 29. oktober 2023, 13:10
Jeg er Tottenham fan, så det begrænser jo lidt hvor ofte man ser dem live. Men skal over at se dem i december på det nye stadion smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 29. oktober 2023, 13:34
Telesto sagde:
Jeg er Tottenham fan, så det begrænser jo lidt hvor ofte man ser dem live. Men skal over at se dem i december på det nye stadion smiley
Rigtig god tur til dig !
Sønnens korfirmationsgave i 2012 var en tur på Emirates..
( Han er Arsenal fan ) Jeg er Liverpool fan.. Netop mod Tottenham.. Jeg nævner ikke resultatet Men vi fik en oplevelse sammen vi vil huske for altid..
Det er en kæmpe oplevelse at se PL kamp på stadion.
Du får en kæmpe oplevelse for livet..
Rigtig god fornøjelse..
Mvh Per


Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 29. oktober 2023, 14:28
Pers LØVER sagde:
Jeg har det lidt som dig..
Et par kampe på stadion i sæsonen..
Men efter denne tur.. Skal jeg så absolut mere på stadion..
Fodbold er bare meget anderledes når det opleves direkte på stadion..
En engelsk uber chauffør beskrev det meget godt på turen tilbage til lufthavnen..
On tv.. He kick's it boom it hits the net..
On stadium.. He kick's it and you follow the ball all the way to the net.. In this case the post.. ( your chance first half )
I also saw it in..
Nice guy..
Jeg skal absolut oftere på stadion..
Og min anden knægt vil også med..
Den ene er der hver gang !
For mit vedkommende bliver det ikke sektion 12.
Det skal dem med energi nok klare smiley
Uden tvivl. Det er bare noget helt andet. Synes tit når man ser fodbold fra fx Old Trafford, at stemningen virker lidt død. Men det er den bare ikke når man sidder blandt de godt 75000 der kan være der
Men ja, det er en ganske god beskrivelse, og er dog glad for at den kun ramte stolpen smiley

En, lidt simpel ting, som jeg aldrig glemmer, som var fra første gang jeg var der ovre. Rooney blev fældet i modstanderens felt, hvilket fik tilskuerne i gang. Og man kunne bare høre hvordan det spredte sig på stadion. Noget man aldrig ville have lagt mærke til ved at se kampen i TV.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 29. oktober 2023, 14:29
Telesto sagde:
Jeg er Tottenham fan, så det begrænser jo lidt hvor ofte man ser dem live. Men skal over at se dem i december på det nye stadion smiley
God tur. Skal nok blive en fed oplevelse. smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 29. oktober 2023, 15:03
Jeg har kørt over 600 Km i en lille bil og sovet i den med 3 hunde for at se
Tour de France det tog rytterne under et minut at køre forbi og jeg brugte ca 2 dage på det
Det var det hele værd
Den tid med de andre før cyklerne kom var en super oplevelse

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 29. oktober 2023, 15:30
Kyoto Okami FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Jeg har det lidt som dig..
Et par kampe på stadion i sæsonen..
Men efter denne tur.. Skal jeg så absolut mere på stadion..
Fodbold er bare meget anderledes når det opleves direkte på stadion..
En engelsk uber chauffør beskrev det meget godt på turen tilbage til lufthavnen..
On tv.. He kick's it boom it hits the net..
On stadium.. He kick's it and you follow the ball all the way to the net.. In this case the post.. ( your chance first half )
I also saw it in..
Nice guy..
Jeg skal absolut oftere på stadion..
Og min anden knægt vil også med..
Den ene er der hver gang !
For mit vedkommende bliver det ikke sektion 12.
Det skal dem med energi nok klare smiley
Uden tvivl. Det er bare noget helt andet. Synes tit når man ser fodbold fra fx Old Trafford, at stemningen virker lidt død. Men det er den bare ikke når man sidder blandt de godt 75000 der kan være der
Men ja, det er en ganske god beskrivelse, og er dog glad for at den kun ramte stolpen smiley

En, lidt simpel ting, som jeg aldrig glemmer, som var fra første gang jeg var der ovre. Rooney blev fældet i modstanderens felt, hvilket fik tilskuerne i gang. Og man kunne bare høre hvordan det spredte sig på stadion. Noget man aldrig ville have lagt mærke til ved at se kampen i TV.
Jeg beklager at sige det !
Men old trafford er det mest døde stadion jeg har mødt..
2500 FCK fans kan overdøve 70.000 såkaldte fans..
Træk turisterne fra.. Så er du på 45000 real fans.. Der ikke siger en lyd.



Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 29. oktober 2023, 19:40
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Jeg har det lidt som dig..
Et par kampe på stadion i sæsonen..
Men efter denne tur.. Skal jeg så absolut mere på stadion..
Fodbold er bare meget anderledes når det opleves direkte på stadion..
En engelsk uber chauffør beskrev det meget godt på turen tilbage til lufthavnen..
On tv.. He kick's it boom it hits the net..
On stadium.. He kick's it and you follow the ball all the way to the net.. In this case the post.. ( your chance first half )
I also saw it in..
Nice guy..
Jeg skal absolut oftere på stadion..
Og min anden knægt vil også med..
Den ene er der hver gang !
For mit vedkommende bliver det ikke sektion 12.
Det skal dem med energi nok klare smiley
Uden tvivl. Det er bare noget helt andet. Synes tit når man ser fodbold fra fx Old Trafford, at stemningen virker lidt død. Men det er den bare ikke når man sidder blandt de godt 75000 der kan være der
Men ja, det er en ganske god beskrivelse, og er dog glad for at den kun ramte stolpen smiley

En, lidt simpel ting, som jeg aldrig glemmer, som var fra første gang jeg var der ovre. Rooney blev fældet i modstanderens felt, hvilket fik tilskuerne i gang. Og man kunne bare høre hvordan det spredte sig på stadion. Noget man aldrig ville have lagt mærke til ved at se kampen i TV.
Jeg beklager at sige det !
Men old trafford er det mest døde stadion jeg har mødt..
2500 FCK fans kan overdøve 70.000 såkaldte fans..
Træk turisterne fra.. Så er du på 45000 real fans.. Der ikke siger en lyd.
Det overrasker ikke. Kritikken er der jo af en grund. Skal dog siges at det efterhånden er nogle år siden jeg var der. Om det er blevet ringere siden, jeg var heldig med pladserne eller dagene jeg var der skal jeg ikke kunne sige. Og så hjælper det selvfølgelig heller ikke at mit sammenligningsgrundlag er meget begrænset.

Til kampen mod FCK var der dog ingen tvivl om at stemningen var slatten. Selv fra sofaen i stuen, for der var det også jer FCK fans man kunne høre.
Besvar