Tilbage

Skrevet i Off-topic

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 29. oktober 2023, 19:45
Min far har siden jeg var helt lillebitte tvangsproppet mig med pastaretter og AS Roma, så AS Roma! smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 29. oktober 2023, 20:53
Clear Eyes Full Hearts sagde:
Min far har siden jeg var helt lillebitte tvangsproppet mig med pastaretter og AS Roma, så AS Roma! smiley
Dem så mig og drengene tabe 2-0 til Juventus.. Fed oplevelse.. fedt stadion
Og hvor kan Rom bare meget som by..

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger logo og banner) 30. oktober 2023, 11:02
Som ung så jeg AaB's succesfulde europæiske kampagne på stadion - altså hjemmekampene mod United, Villarreal og Celtic - hvor vi bl.a. spiller 2-2 mod Villarreal og slår Celtic 2-1.

Ydermere spillede vi 0-0 ude mod Celtic i første gruppekamp, og leverede det største danske klub-fodboldresultat nogensinde, da vi spillede 2-2 ude mod United i sidste gruppekamp. Selvsamme United var så vidt jeg husker i finalen det år, men tabte mod Barca.

Efterfølgende skulle vi via en 3. plads i CL møde Deportivo La Coruna i UEFA Cup, som vi smadrede samlet 6-1. Hjemmekampen så jeg på stadion - vi kørte dem over 3-0 smiley

Vi gik videre til 1/8-finalerne i UEFA Cup og mødte City. Taber 2-0 ude i første kamp, og vinder mirakuløst 2-0 hjemme efter 2 meget sene mål. Desværre taber vi på straffe og ryger ud.
Det er den fedeste fodboldkamp jeg nogensinde har overværet, trods exit smiley

Den europæiske kampagne vi havde dengang er stadig den største bedrift i nyere tid af et dansk hold i europa - efter min mening smiley og det ser ikke ud til at FCK eller andre danske hold har tænkt sig at slå den bedrift lige foreløbig smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 30. oktober 2023, 13:30
Et flot år for Aab..
Besvar