Ris/ros

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 16. november 2007, 21:37
Først og fremmest stor ros til logo magere og Mods.
det er virkeligt fedt at i gider bruge tid på klubber der ikke lige kan det med logoer. smiley

her er lige et forslag:
kunne man ikke fortælle nogen(f.eks. i en tråd.) vilke programmer man bruger til at lave disse logoer, derved er der ikke så meget tralvhed, og der ville ikke være så mange klubber der blev helt sure, fordi de ikke har fået et logo endnu.
bare et forslag smiley

Slettet klub 16. november 2007, 21:40
Hansen United sagde:
Først og fremmest stor ros til logo magere og Mods.
det er virkeligt fedt at i gider bruge tid på klubber der ikke lige kan det med logoer. smiley

her er lige et forslag:
kunne man ikke fortælle nogen(f.eks. i en tråd.) vilke programmer man bruger til at lave disse logoer, derved er der ikke så meget tralvhed, og der ville ikke være så mange klubber der blev helt sure, fordi de ikke har fået et logo endnu.
bare et forslag smiley
Det er der lavet her af Zumzar smiley

http://i24.tinypic.com/xp37ns.jpg

Slettet klub 16. november 2007, 22:01
Bold Idioterne sagde:
Hansen United sagde:
Først og fremmest stor ros til logo magere og Mods.
det er virkeligt fedt at i gider bruge tid på klubber der ikke lige kan det med logoer. smiley

her er lige et forslag:
kunne man ikke fortælle nogen(f.eks. i en tråd.) vilke programmer man bruger til at lave disse logoer, derved er der ikke så meget tralvhed, og der ville ikke være så mange klubber der blev helt sure, fordi de ikke har fået et logo endnu.
bare et forslag smiley
Det er der lavet her af Zumzar smiley

http://i24.tinypic.com/xp37ns.jpg
Tak, det var jo egentlig go' vejledning, men måske man kunne ligge det ud på B/L, som et opslag så alle kunne se det smiley

Slettet klub 16. november 2007, 23:22
Det ligger i logomagertråden og jeg har også endelig fået lagt det ind i FAQ tråden..smiley

Slettet klub 17. november 2007, 09:55
Jeg vil godt give ris til FC Villefrance for at mobbe i forummet, Jeg syntes vi skal havde en ny mod. FC Villefrance virker for voksent, og bestemer over alle.

Min mening.

Victor

Slettet klub 17. november 2007, 10:23
smiley

Ja ud med Ville, han er voksen..

Nej, han ryger ikke ud. Hvis der ikke var nogen til at "bestemme" herinde, ville det jo ligne kaos.

Slettet klub 17. november 2007, 10:28
Du forstår mig jo ikke. Ville er en god logomager, men han ligger kun vægt på de kendte i Vman.

Jeg har set tusinde gange set hvor fc villefrance har skrevet i en tråd, men ikke for at lave et logo. Men for at skrive at "klubben" ikke har læst reglerne. Jeg syntes man skal prøve at lade være med at hele tiden være Politibetjent overfor andre, bare fordi man er højere i taballen end andre.

Victor

Slettet klub 17. november 2007, 10:29
pirloavictor sagde:
Jeg vil godt give ris til FC Villefrance for at mobbe i forummet, Jeg syntes vi skal havde en ny mod. FC Villefrance virker for voksent, og bestemer over alle.

Min mening.

Victor
Sådan ser jeg nu ikke på det. Han er bare meget aktiv, og så er han vist også chef-mod i B/L. smiley

Slettet klub 17. november 2007, 10:30
pirloavictor sagde:
Du forstår mig jo ikke. Ville er en god logomager, men han ligger kun vægt på de kendte i Vman.

Jeg har set tusinde gange set hvor fc villefrance har skrevet i en tråd, men ikke for at lave et logo. Men for at skrive at "klubben" ikke har læst reglerne. Jeg syntes man skal prøve at lade være med at hele tiden være Politibetjent overfor andre, bare fordi man er højere i taballen end andre.

Victor
han gør jo bare sit job som MOD smiley

Slettet klub 17. november 2007, 10:37
Ja og lidt til.

Det ville også være træls (nu ved jeg ikke om du stadig går i skole), men ville det ikke være træls hvis din lære hele tiden var imod dig, og at der var en eller anden pige hun aldrig sagde noget til. Jeg syntes man skal kigge på at alle skal havde det lige sjovt i VMAN´s debat forum, om du så ikke har et klublogo, eller du 125 VIFA point så skal alle havde det lige sjovt.

Og jeg ser det sådan at Ville gør de "ikke så gode" Vman spillere, endu mere dårligere. Jeg syntes der skal være en Afstemning, ja en afstemning om en ny moderator. Og så kan vi se om det stadig går frem ad for de dårlige Vman´spillere hvis Ville forsat er mod.

Victor
Besvar