Ris/ros

Skrevet i Banner/logoer

Miami Magic Dolphins (Barney Stinson) 17. november 2007, 10:43
jeg har da set Ville lave enormt mange logoer ligemeget til hvem det var.

Hvad er det for noget fis med at han gør de dårlige klubber dårligere ? smiley

Slettet klub 17. november 2007, 10:47
Ja jeg har enda to kammerater der er stoppede, fordi de ikke fik ordet i debbaten, Den ene over så reglerne inde i Billede/logoer og ville ødelagde det for ham. Nu vil jeg gerne havde en forklaring hvorfor at der skal så strenge regler til. Og hvorfor Ville skal stå i spidsen.

Victor

Slettet klub 17. november 2007, 10:51
pirloavictor sagde:
Ja jeg har enda to kammerater der er stoppede, fordi de ikke fik ordet i debbaten, Den ene over så reglerne inde i Billede/logoer og ville ødelagde det for ham. Nu vil jeg gerne havde en forklaring hvorfor at der skal så strenge regler til. Og hvorfor Ville skal stå i spidsen.

Victor
Jeg synes også reglerne bliver fortalt på en lidt forkert måde, men de afprøver snart mit bud.
Ville er i spidsen fordi han er rutineret.
Han har lavet over 1600 logo'er, så han har nok ikke kun lavet til de store klubber. smiley

Desuden er denne tråd med ris og ros.
Derfor tager Ville selvfølgelig imod det du har sagt. smiley

RFC / Martin smiley

Slettet klub 17. november 2007, 10:56
okay, jeg skal nok stoppe med at brokke mig.

Men jeg synes der skal være et råd ligesom i folketinget, hvor man kan blive meldt ind og lave en forskel. Så kan brugere på VMAN stemme dem ind de vil havde.

Victor

Slettet klub 17. november 2007, 10:59
pirloavictor sagde:
Ja jeg har enda to kammerater der er stoppede, fordi de ikke fik ordet i debbaten, Den ene over så reglerne inde i Billede/logoer og ville ødelagde det for ham. Nu vil jeg gerne havde en forklaring hvorfor at der skal så strenge regler til. Og hvorfor Ville skal stå i spidsen.

Victor
Ville står i spidsen, hvorfor? Det var noget Dandy "Udnævnte" ham til.

Vi mods bliver nød til at være lidt hårde, for ellers vil dette forum ligne et bombet lokum nogle gange. Vi har så en prøve nu hvor vi bruger "blødere" svar. Du kan vel nok set at hvis en logosøgende, har 7 tråde. Og han får et logo i hver af dem, vil han ikke se dem alle sammen. Det er en af grundene til at du kun må have EN tråd. Hvis alle ca. 250 logosøgnede om dagen, havde 5 tråde, løber det jo hurtigt op.

Nu håber jeg du forstår hvad jeg mener smiley

/Bold Idioterne - MOD

Slettet klub 17. november 2007, 11:02
Ja jeg forstår det da godt, men nu tænker jeg hele Vman, hvor der kan blive et folketing.

Miami Magic Dolphins (Barney Stinson) 17. november 2007, 11:15
pirloavictor sagde:
Ja jeg forstår det da godt, men nu tænker jeg hele Vman, hvor der kan blive et folketing.
Det er ikke alle vman spillere der er aktiv i B/L smiley

Slettet klub 17. november 2007, 11:16
Jeg snakker om hele VMAN

Slettet klub 17. november 2007, 11:21
pirloavictor sagde:
Jeg snakker om hele VMAN
I det forslag er jeg uenig.
Det skal være nogle som har været på B/L i lang tid, og som kender reglerne.
Ikke en eller anden klub som aldrig har kigget her før. smiley

Slettet klub 17. november 2007, 11:30
pirloavictor sagde:
Du forstår mig jo ikke. Ville er en god logomager, men han ligger kun vægt på de kendte i Vman.
Så må du jo være kendt for jeg har lavet dit logo, og da du søgte var jeg den eneste der lavede logo til dig.. 180 logoer hver måned i den tid jeg har været på vman - det er mit gennemsnit, så du kan godt se at det ikke kun er de kendte i vman der får logoer.

Men en interessant debat, må jeg sige.. Det kan godt være jeg virker som om jeg "skælder mere ud" end de andre mods herinde, men jeg tror også jeg er den mod der er mest i forummet. smiley

Hvis ikke jeg gjorde det, ville jeg jo få klager fra logomagerne, for de ville ikke kunne holde ud at bruge timer af deres fritid på at lave logoer i et forum, hvor folk bare gjorde som det passede dem.
Og jeg ved hvad jeg snakker om.. 1600 logoer på knapt et år er det blevet til fra mig, og jeg har oplevet tilstande herinde hvor der ikke var mange mods..
Det tager pusten totalt fra en, hvis ikke der bliver holdt styr på trådene herinde.
Logomagerne ville forsvinde lige så stille..
pirloavictor sagde:
Og jeg ser det sådan at Ville gør de "ikke så gode" Vman spillere, endu mere dårligere. Jeg syntes der skal være en Afstemning, ja en afstemning om en ny moderator. Og så kan vi se om det stadig går frem ad for de dårlige Vman´spillere hvis Ville forsat er mod.
Meget får jeg skyld for, men ligefrem at være årsag til at dårlige klubber ikke bliver bedre, den er godt nok ny..smiley
Min egen klub er heller ikke for god, taget den tid i betragtning jeg har spillet vman. Og hvad er grunden til det? Det er at jeg bruger al min tid på de logosøgende og logomagerne..

Men der kommer en dag, hvor jeg heller ikke orker mere af dette. Og den ligger måske endda ikke så langt ude i fremtiden. Det må da være en god nyhed for dig..smiley
pirloavictor sagde:
Ja jeg har enda to kammerater der er stoppede, fordi de ikke fik ordet i debbaten, Den ene over så reglerne inde i Billede/logoer og ville ødelagde det for ham. Nu vil jeg gerne havde en forklaring hvorfor at der skal så strenge regler til. Og hvorfor Ville skal stå i spidsen.

Victor
Hvem er det du hentyder til??

Det kan godt være at Dandy udnævnte mig til chef-mod da han sluttede, men tro mig, jeg går ind for en flad ledelsesstruktur, og det betyder at alle de andre mods bliver spurgt inden der bliver besluttet noget i dette forum.
Besvar