Forumreglementet fra d. 24.12.2010

Skrevet i Spillersalg - 15 til og med 16 år

AVB Hintz (AVB Hintz) 23. december 2010, 21:09
Regler på Virtual Managers forum pr. 24/12 - 2010
Dog er der specielle forhold der gør at Billeder/Logoer har eget reglement.
På Virtual Managers forum gælder nedenstående reglement.
Desuden bedes du være opmærksom på at Virtual Managers overordnede reglement også gælder på forum.

§A:
  • Ved at oprette et nyt emne, skrive i en tråd eller på anden måde bruge forum aktivt, accepterer du samtidig at overholde dette reglement.

§1: Overskrifter
  • 1.1 Ingen overskrifter og tråde med STORT.
  • 1.2 Det skal fremgå tydeligt hvad tråden omhandler.
  • 1.3 Ingen misbrug af tegn som eksempelvis !,",? og &. To udråbstegn er for eksempel ikke nødvendigt.

§2: Indhold
  • 2.1 Det er ikke tilladt at oprette en tråd hvis der allerede er en aktiv tråd med samme emne. Brug søgefunktionen før du opretter en tråd. Såkaldte dobbelttråde vil blive låst.
  • 2.2 Det er ikke tilladt at lave tråde med reference links og/eller tråde med henblik på reklamer.
  • 2.3 Tråde og kommentarer der kun har til formål at støde og genere andre vil blive låst og/eller straffet.
  • 2.4 Det er imod reglerne at lave tråde om brugernes lukninger, samt beskylde andre for brud på reglerne offentligt. Dem der er blevet lukket skal skrive til ombudsmanden for at få svar.
  • 2.5 Det er ikke tilladt at distribuere ulovligt materiale via tråde. Det er ligeledes strengt ulovligt at poste pornografisk materiale på forum.
  • 2.6 Det er ikke tilladt at oprette tråde eller indlæg med det formål at købe, sælge eller bytte genstande fra den virkelige verden via Virtual Managers forum.


§3: Tone
  • 3.1 Sproget på det danske forum er dansk. Det er ikke tilladt at skrive indlæg i andre sprog end dette.
  • 3.2 Sproget på forum skal være sobert. Nedladende og upassende kommentarer accepteres ikke.

§4: Opførsel
  • 4.1 Personangreb, hetz og mobning er ikke tilladt og vil blive straffet. Dette kan være alt fra loginban, forumban og bøder.
  • 4.2 Spam er ikke tilladt. Spam er i Virtual Manager defineret som "gentagelser af sætninger, ord eller bogstaver der er uden mening eller virker forstyrrende i den kontekst den præsenteres.". Heri indgår overdreven brug af såkaldte quotes.
  • 4.3 Det er kun tilladt at oppe sin tråd èn gang om dagen og maks. 5 gange i alt. I ”Spillersalg” og ”Spillerkøb” er det dog tilladt at skrive i sin egen tråd op til 10 gange dagligt og uden et maksimalt antal indlæg i alt. Dette inkluderer "oppere" og almindelige indlæg.
  • 4.3.1 Det er kun tilladt at have en aktiv tråd i hver af de tre spillerfora og en aktiv tråd i hvert underfora. En tråd er ikke længere aktiv, hvis der ikke er skrevet i den i over 24 timer.
  • 4.4 Man må ikke oppe for andre. Det at oppe for andre defineres som at lave indlæg der kun har til formål at oppe tråden.
  • 4.5 Det er ikke tilladt at henvende sig til managers ang. spillere via post-systemeet eller fora/chat-rum, der ikke er lavet til dette formål.
  • 4.6 Det er ikke tilladt at opfordre managers til at henvende sig ang. spillere via post-systemeet eller fora/chat-rum, der ikke er lavet til dette formål.
  • 4.7 Det er ikke tilladt at oprette tråde på vegne af andre.

§5: Klage
  • 5.1 Klager der omhandler låste tråde, forumbans eller lignende, skal henvendes til forum admin via support. Her vil forum admin behandle den enkelte brugers sag.

§6. Regelændringer
  • Reglerne kan ændres løbende.

Disse punkter skal overholdes, viser det sig at nogle ikke overholder disse punkter, vil der blive straffet for det. Det kan være alt fra advarsler til bøder og i værste tilfælde forum- og loginban. Det er Admin gruppen, der vurderer hvad der betragtes som overtrædelser og hvad der ikke gør.
Hvis alle opfører sig ordentligt og følger punkterne, vil dette forum være et godt sted, hvor der er plads til alle. Admin kan desuden straffe præventivt hvis der er klar mistanke om at en bruger kun har til formål at spamme forum eller genere andre.
Hvis I brugere har fundet nogle der har overtrådt reglerne, så anmelder man det til en admin via supportsystemet, som tager sig af det, man forsøger ikke tage sagen i egen hånd og lege admin. Dette skaber kun dårlig stemning.
Admin gruppen forbeholder sig retten til at fremsætte nye regler hvis dette findes nødvendig. Desuden forbeholder virtualmanager.com sig retten til at låse, redigere og slette tråde, samt straffe klubber uden varsel.

Obs: Vær en fair manager!
En fair manager er en der:
- Ikke kommer med usikre eller tilrettede rapporter
- Ikke lyver om bud og værdi
- Kommer med realistiske bud/salgspriser

Følgende emner hører til i andre fora end de ”offentlige”:
Besvar