Ris/Ros

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 9. marts 2011, 08:24
Denne tråd er til ris/ros til alle brugere af dette forum.
Formålet er at forbedre kommunikationen mellem de forskellige brugere og på længere sigt finde de steder der kan forbedres.

Synes du moderatorerne gør et godt job eller er der noget de burde gøre anderledes?

Synes du logomagerne gør et godt job eller er der noget de burde gøre anderledes?

Skal de logosøgende lige skærpe sig lidt eller har du oplevet en fantastisk logosøgende du gerne vil takke?

Kort sagt; har du noget på hjerte, rettet mod enten logomagere, moderatorer eller de logosøgende, i dette forum, så brug denne tråd og vi vil gøre vores bedste for at give dig at godt svar..smiley

Vi forventer dog blot at du holder en pæn og ordentlig tone i denne tråd. Ellers ender tråden med at blive lukket igen.

Lad det nu ikke ende i negativitet det hele, brug også tråden her, når nogen har gjort noget godt..smiley


Slettet klub 29. marts 2011, 14:37
Kan se der er kommet nye regler. Hvad er ændret? Kun formuleringen eller noget andet også? smiley

Slettet klub 2. april 2011, 15:20
The Falcones sagde:
Kan se der er kommet nye regler. Hvad er ændret? Kun formuleringen eller noget andet også? smiley
Hvis du ser godt efter, kan du se at der er flere ting der er ændret. Og så er formuleringen selvfølgelig også ændret, så det er lettere at forstå.

Eksempel på regelændring: • 1.2 Det skal fremgå tydeligt hvad tråden omhandler. - Tråden skal altså ikke kaldes: Logo/Banner - Klubnavn, mere.

Der er selvfølgelig også andre ændringer, men dem kan du jo selv prøve at finde smiley

Slettet klub 20. april 2011, 09:36
Jeg synes logo magerne kunne gøre noget bedre. AT LAVE ET LOGO TIL MIG!

FC Nonsense (Frost) 25. april 2011, 21:31
Rangers AC sagde:
Jeg synes logo magerne kunne gøre noget bedre. AT LAVE ET LOGO TIL MIG!
Tag dig dog sammen.. Logomagerne gør deres arbejde 100% gratis.. Alt i B/L bør foregå på deres præmisser, og en hver logosøgende bør være dybt taknemmelig for at et andet menneske gider at bruge sin tid på at lave et logo - kvit og frit.
Vær glad for det du får, og ikke sur over noget du ikke får..

Athletic Cielo (Stoppet) 1. maj 2011, 03:14
FC Nonsense sagde:
Rangers AC sagde:
Jeg synes logo magerne kunne gøre noget bedre. AT LAVE ET LOGO TIL MIG!
Tag dig dog sammen.. Logomagerne gør deres arbejde 100% gratis.. Alt i B/L bør foregå på deres præmisser, og en hver logosøgende bør være dybt taknemmelig for at et andet menneske gider at bruge sin tid på at lave et logo - kvit og frit.
Vær glad for det du får, og ikke sur over noget du ikke får..
Er fuldt enige med dig frost.

Jeg har brugt meget tid på at lave logo/bannere, og gøre det stadig. Du skal bare vente til at der kommer noget. Jeg er enig med at der ikke så mange logomagere, men stadig er der nogle der gider og hjælpe.

Cielo

Slettet klub 13. maj 2011, 07:46
jeg har lige læst reglerne igennem igen..
smiley

hvis jeg redigere i min tråd.. tæller det så som OP?

Jeg synes forresten at det er meget rart at Jer som kan finde ud af at lave logoer hjælper os som ikke kan finde ud af det smiley

og ja, nogle er jo pænere end andre, men det er jo en smagssag smiley

Slettet klub 14. juni 2011, 10:41
Hvor mange B/L tråde må man have????

Les Blues (Søger unge) 14. juni 2011, 10:53
FC Mitica sagde:
Hvor mange B/L tråde må man have????
1 smiley

Slettet klub 14. juni 2011, 12:25
Les Blues sagde:
FC Mitica sagde:
Hvor mange B/L tråde må man have????
1 smiley
Tak
Besvar