Ris/Ros

Skrevet i Banner/logoer

White Widow FC (tror du du stor) 7. januar 2012, 19:23
Quazy FC sagde:
Ioannou sagde:
Og hvad er begrundelsen for at de skulle afvises?
Logoet indeholder teksten "You will never walk alone"

• 1.2 Må indeholde managernavn og årstal (må være hvilket som helst årstal). Dog må det ikke indeholde anden tekst.

Fra forumreglementet.
Så ser liverpools years banner der står Going to be ranked top this year

Slettet klub 7. januar 2012, 19:58
Quazy FC sagde:
Ioannou sagde:
Og hvad er begrundelsen for at de skulle afvises?
Logoet indeholder teksten "You will never walk alone"

• 1.2 Må indeholde managernavn og årstal (må være hvilket som helst årstal). Dog må det ikke indeholde anden tekst.

Fra forumreglementet.
så synes jeg at du lige skal vende det med Rasmus min ven, for de regler er ændret for et stykke tid siden smiley

Slettet klub 7. januar 2012, 20:00
Galaxy Champions sagde:
Quazy FC sagde:
Ioannou sagde:
Og hvad er begrundelsen for at de skulle afvises?
Logoet indeholder teksten "You will never walk alone"

• 1.2 Må indeholde managernavn og årstal (må være hvilket som helst årstal). Dog må det ikke indeholde anden tekst.

Fra forumreglementet.
Så ser liverpools years banner der står Going to be ranked top this year
han er forkert på den, for Rasmus har ændret i reglerne (som han også burde vide, hvis han sidder og godkender B/L ) smiley

AGF (Frode - KÆMPE TRÆNINGSKRISE) 21. januar 2012, 12:57
Hejsa smiley
Jeg er jo grafiker og jeg har mistet lysten til at lave grafik da der er mange der har sagt at det ikke er godt nok.
Kan i hjælpe mig?

Ennosigaios Quax (Jacob) 21. januar 2012, 13:15
Quazy FC sagde:
Ioannou sagde:
Og hvad er begrundelsen for at de skulle afvises?
Logoet indeholder teksten "You will never walk alone"

• 1.2 Må indeholde managernavn og årstal (må være hvilket som helst årstal). Dog må det ikke indeholde anden tekst.

Fra forumreglementet.
I så fald kan jeg sige dig, at der findes tonsvis af eksempler på logoer, der indeholder en anden tekst, og bare lige for et enkelt eksempel: http://www.virtualmanager.com/clubs/615054

Athletic Cielo (Stoppet) 21. januar 2012, 13:42
Ennosigaios Quax sagde:
Quazy FC sagde:
Ioannou sagde:
Og hvad er begrundelsen for at de skulle afvises?
Logoet indeholder teksten "You will never walk alone"

• 1.2 Må indeholde managernavn og årstal (må være hvilket som helst årstal). Dog må det ikke indeholde anden tekst.

Fra forumreglementet.
I så fald kan jeg sige dig, at der findes tonsvis af eksempler på logoer, der indeholder en anden tekst, og bare lige for et enkelt eksempel: http://www.virtualmanager.com/clubs/615054
Kontakt en moderator næste gang smiley

Athletic Cielo (Stoppet) 21. januar 2012, 13:48
Der er tonvis af logo/banner som indeholder andet tekst. Fleste af dem har været godkendt før reglen om andet tekst ikke må indeholde. Vi gør alt for at validere efter reglerne, og fjerner logo/banner som følger ikke reglementet. smiley

AGF (Frode - KÆMPE TRÆNINGSKRISE) 22. januar 2012, 22:08
De Bedste GFer sagde:
Hejsa smiley
Jeg er jo grafiker og jeg har mistet lysten til at lave grafik da der er mange der har sagt at det ikke er godt nok.
Kan i hjælpe mig?

Sevilla FC (Omid Azizi - Tak for denne gang) 22. januar 2012, 22:40
De Bedste GFer sagde:
De Bedste GFer sagde:
Hejsa smiley
Jeg er jo grafiker og jeg har mistet lysten til at lave grafik da der er mange der har sagt at det ikke er godt nok.
Kan i hjælpe mig?
Hej

Hvis du får kritik for dine grafik, kan du evt spørg personen hvad du kan gør bedre, og hvis han ikke kan svare dig, så skal du ikke give op, tro på dig selv i stedet for andre smiley

AGF (Frode - KÆMPE TRÆNINGSKRISE) 23. januar 2012, 15:15
Zauer Elite sagde:
De Bedste GFer sagde:
De Bedste GFer sagde:
Hejsa smiley
Jeg er jo grafiker og jeg har mistet lysten til at lave grafik da der er mange der har sagt at det ikke er godt nok.
Kan i hjælpe mig?
Hej

Hvis du får kritik for dine grafik, kan du evt spørg personen hvad du kan gør bedre, og hvis han ikke kan svare dig, så skal du ikke give op, tro på dig selv i stedet for andre smiley
¨
tak for hjælpen
Besvar