Ved permanent ban - Smid spillerne på fri.

Skrevet i Generelt

Slettet klub 7. februar 2012, 11:04
sut..

Slettet klub 7. februar 2012, 13:23
Man kunne som der bliver antydet tidligere, automatisk sætte en autotræningsmekanisme til. Det ville gøre at spillerne ikke blevet helt dårlige....

Minnesota Wild (Hele første holdet til salg) 7. februar 2012, 19:42
Enig, chancen for de åbner som har været under mistanke i længere tid, er ikke stor smiley

Midtjylland FB (Come back) 7. februar 2012, 21:07
Hvor stort er dette problem egentligt, hvis vi nu kigger lidt ud over egne griskheder til at gøre en super handel.

Da dette er ikke sker tit vil det som jeg ser det på ingen måde være ødelæggende for spillet.

Bare lige så Rødovre ikke misforstår noget, så er dette MIN personlige udtalelsesmiley

Starup UIF (Holm) 7. februar 2012, 21:21
Hvis en klub bliver lukket - hvorfor så ikke bare sætte spillerens alder "i stå" fra den dag det sker. Hvis klubben genåbnes efter krav fra ombudsmand, har klubben ikke misset nogle træninger. Bliver klubben lukket permanent, kan spillerne sendes på auktion med den alder de havde da klubben blev lukket.

Muligvis har det været oppe før - men ville lige lufte ideen......

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 9. februar 2012, 11:05
Midtjylland FB sagde:
Hvor stort er dette problem egentligt, hvis vi nu kigger lidt ud over egne griskheder til at gøre en super handel.

Da dette er ikke sker tit vil det som jeg ser det på ingen måde være ødelæggende for spillet.

Bare lige så Rødovre ikke misforstår noget, så er dette MIN personlige udtalelsesmiley
Jeg skal ikke sige hvor tit en klub bliver perm. banned, det kan du jo selv svare på, hvis du da vilsmiley

Jeg har listet lidt klubber op, som enten har eller har haft ligget inde med nogle af de største potentialer og hvis man er en klub, der kun vil have de bedste, ja så er det altså et problem. Eks: http://www.virtualmanager.com/players/5905455-jannich-herpinggrd en af spilletes bedste angribere i de årgange, som nu er reduceret til en 2. rangs-spiller (no offence Colnago) Eks: http://www.virtualmanager.com/players/6403652-davis-hays i top5 over største potentialer = Ødelagt!

Kan du uddybe kommentaren: "hvis vi nu kigger lidt ud over egne griskheder til at gøre en super handel." Forstår simpelthen ikke sammenhængensmiley

Midtjylland FB (Come back) 9. februar 2012, 17:49
Nu vil der uanset hvad altid være en bedste spiller efter de som måtte være bannet/låst.
Griskheden kom ind i billedet da folk altid vil se det som en mulighed at lave en super handel hvis disse spillere ville blive sat på fri.

Ser på ingen måde et problem i dette, men ja det er da træls at se en super spiller gå tabtsmiley

Ennosigaios Quax (Jacob) 9. februar 2012, 18:57
Jeg er fuldstændig enig.

Sager som ER afsluttede, og hvor der ingen mulighed for genåbning er, skal da udnyttes til gavn for alle andre VMan-brugere, der spiller spillet, som det skal spilles.

Som sagt, skal sagerne selvfølgelig være 100% lukkede, inden spillerne smides på fri eller andet.

Slettet klub 9. februar 2012, 23:41
Midtjylland FB sagde:
Hvor stort er dette problem egentligt, hvis vi nu kigger lidt ud over egne griskheder til at gøre en super handel.

Da dette er ikke sker tit vil det som jeg ser det på ingen måde være ødelæggende for spillet.

Bare lige så Rødovre ikke misforstår noget, så er dette MIN personlige udtalelsesmiley
hold venligst mit navn udenfor denne tråd Røde, da jeg intet har skrevet desuden har du da trukket dig tilbage ikk smiley

Slettet klub 9. februar 2012, 23:57
Der er jo ingen klubber som bliver bannet til 2036, det bare Vmans måde at fremhæve deres pointe. Også som tidligere nævnt, det kunne være mega surt ved fejl banning. Syntes det ville være en rigtig dårlig ide.
Besvar