Fodboldstøvler- Hvilke har i ?

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 26. december 2011, 22:56
Adidas Copa Mundial smiley

Zweidreivier (mjaaa) 26. december 2011, 23:41
Puma King

Slettet klub 26. december 2011, 23:43
Nike Mecurial Superfly <3

Slettet klub 27. december 2011, 08:11
Arsenal Athletics sagde:
Nike Mecurial Superfly <3
er gud <3

Slettet klub 27. december 2011, 15:57
Enzuesta CF sagde:
Halifax Wizards sagde:
Overvejer virkelig Nike Mercurial Vapor. Den fås til 800 på prodirectsoccer.com. smiley
Bare til din egen orientering, så findes der ikke "real" fodboldstøvler på prodirectsoccer.
Det er så ikke rigtigt! smiley Har selv et par F50 Adizero Hvid/Grøn deroverfra, og de er 100% ægte. Er selv en stor støvlefreek, så kan hurtigt kende forskel på fake og real. Der er jo en grund til af det er verdens største udbyder at støvler og andet tilbehør smiley Og at der er spredt ud over andre sportsgrene? smiley

Regner pt. med at jeg skal have adidas F50 adizero FG - Sort/Orange i enten skind eller mikrofiber smiley

Slettet klub 27. december 2011, 16:05
FC Ironhawks sagde:
Enzuesta CF sagde:
Halifax Wizards sagde:
Overvejer virkelig Nike Mercurial Vapor. Den fås til 800 på prodirectsoccer.com. smiley
Bare til din egen orientering, så findes der ikke "real" fodboldstøvler på prodirectsoccer.
Det er så ikke rigtigt! smiley Har selv et par F50 Adizero Hvid/Grøn deroverfra, og de er 100% ægte. Er selv en stor støvlefreek, så kan hurtigt kende forskel på fake og real. Der er jo en grund til af det er verdens største udbyder at støvler og andet tilbehør smiley Og at der er spredt ud over andre sportsgrene? smiley

Regner pt. med at jeg skal have adidas F50 adizero FG - Sort/Orange i enten skind eller mikrofiber smiley
Den er også fed! smiley Og ja, der fås ægte støvler på prodirect, har de nye Nike T90 Strike IV, ægte, fra prodirect smiley

Desuden har jeg Nike CTR360 med navnet: Solo, syet ind i støvlen smiley
Til træning bruger jeg min CTR og til kampe, mest NikeT90 Strike smiley

Slettet klub 27. december 2011, 16:07
Når jeg skal have nye skal det være Adidassmiley Har lige nu nogle AdiZero, men de skal skiftes ud til foråretsmiley

Slettet klub 9. april 2012, 12:17
Nike Vapor 8, Orangesmiley.

Slettet klub 9. april 2012, 12:54

Slettet klub 9. april 2012, 15:37
Superfly III Hvid/Sort/Neon Grøn
Nike CTR Maistri II Blå/Hvid
Predator X
Vapor Viii Hvid/Blå
Besvar