Underskriftindsamling imod det nye Vman

Skrevet i Generelt

Slettet klub 17. december 2013, 18:06
Søborg Sportsforening sagde:
Snøfteren sagde:
Det minder da lidt om en kamp for at fange moderatornes opmærksomhed...
Hvis du tror det en kamp om at slikke moderatorene bagi for at blive moderator kender du mig slet ikke. Jeg gider ikke sidde og oprette orden og hæve reglementet højere end min egen holdning. Desuden at skulle forklare folk om at tråden skal holdes på rette spor har jeg bedre tid at bruge min tid på. Jeg spiller dette spil af fri vilje og kunne aldrig tænke mig at søge ind som moderator..

PS: I min tid som crew som supporter, chat admin, cheat hunter. Der var jeg selv på nakken af crewet, da cheat hunter kunne se ting på daværende tidspunkt som andre ikke kunne. men det en anden samtale som ikke skal kommes ind på (Det blev alt lagt op på forum da jeg opdagede det stoppede jeg promte.)
du har misforstået det, tråden blev oprettet for at fange moderatornes opmærksomhed hen på hvor upopulære de nye stats er.

CALA bif (Nyt projekt igangsat) 17. december 2013, 18:33
Det nye v-man, kan simpelthen ikke bruges til noget!!!

Er virkelig skuffet over denne opdatering :/

Slettet klub 17. december 2013, 20:16
.

fcb guderne (MR B GUDEN) 17. december 2013, 20:25
Jeg har været stor vedhænger af spilet siden jeg startede for 6 år siden, og har fulgt med ændringerne. Men jeg syntes godt nok at de nye ændringer i taktik opstilling er for dårlig og ringe da det gør at vi skal stille med en speciel opstilling. Hvad bliver det næste? at vi ikke selv kan lave vores taktik??

Slettet klub 17. december 2013, 21:24
smiley

FC RaBaller (JayJay McKlay) 17. december 2013, 21:39
SC Krematorie Plovdiv sagde:
Ja, det er den, og det er lidt utroligt.

Det er vel ret simpelt:

Nogen synes, at disse nye ændringer er gode og en forbedring af vman, og andre synes, at det er skidt og ødelægger glæden ved et spil, som man har brugt mange timer på og har haft stor glæde af. Begge synspunkter er ok.

Man behøver ikke at svine hinanden til med, at man enten er jubelidiot eller dommedagsprofet. Vi har hver især vores grunde til at spille vman....nogle holder af at handle, andre af træningsdelen, andre vil blot avancere...og det er blandt andet det, som er genialt ved dette spil, at det netop indeholder så mange forskellige måder at spille på.

Personligt er jeg stor modstander af de nye tiltag, og jeg vil ikke afvise, at jeg kan leve med dem på sigt og vil vænne mig til dem, men jeg tror det ikke. Derfor argumenterer jeg imod dem, ligeså vel andre kan argumentere for.

Jeg har aldrig ønsket et ny kampsimulator og har heller aldrig ønsket de nye stats. Begge dele devaluerer min glæde ved spillet. Jeg mener heller ikke, at det er de rigtige ting at forsøge at udvikle, når man kigger på hvad spillets essens egentlig er.

Det grafiske element er jo vitterlig en biting i dette spil, det er jo et managerspil, deraf også navnet "Virtual Manager", og jeg mener, at det er totalt spild af gode kræfter at udvikle grafikdelen, når massevis af managere har efterspurgt udvikling af helt andre ting i spillet. Erkendt...der er også masser af spillere, der har ønsket den udvikling, som sker nu, og vi må så håbe, at de er nogenlunde tilfredse.

Dernæst er kvaliteten af det grafiske aspekt i denne kampsimulator da objektivt set intet at råbe hurra for. Det er noget, man kunne være blevet begejstret for i 80'erne.

Statsændringen er efter min mening heller ikke særlig god. Pga de meget mindre intervaller i tal mellem spillerne, bliver det meget vanskelige at adskille forskellene i mellem dem, og det bliver desuden vanskeligt at konkret se forbedringer som konsekvens af ens træning.

Og ja....det er muligt, at man bedst kan lide det, som man altid har haft og svært ved at glædes over ændringer. Fair nok....det er vel ok at have det sådan. Lige så vel at man synes, at det er kanon, at der sker ny udvikling af spillet.

Min største bekymring er, at en alt for stor majoritet spillets kernebrugere er utilfredse med disse ændringer, men jeg kan selvfølgelig sagtens tage fejl.
BUM.

tvtosport (Rasmus) 17. december 2013, 22:05
SC Krematorie Plovdiv sagde:
FEJL, slettet grundet alt for langt indlæg!
Mener at de engang skrev noget med, at grunden til at de laver noget ved grafikken(så det bliver bedre), er at når der kommer en ny bruger, så vil han/hun hurtigt fravælge spillet, og glemme det, hvis grafikken er dårlig. Hvorimod hvis grafikken er flot, o.s.v., så er chancen større for at man bliver.

Jeg er også selv imod de nye stats, fordi det ALTID har været en af mine ting, at træne spillere op, 15 år, 17 år, eller ja, 25 år, så har der altid været noget specielt ved træningsdelen, og den måde man kan se sine spillere blive bedre, dag for dag. Derfor synes jeg, at det ville have været bedre, hvis man tilpassede kampsimulatoren efter statsne, og ikke lavede nogle nye. Eventuelt fjerne få af dem, men ikke mange. Det er det, som jeg synes vil være et kæmpe tab, at miste statsne.

Synes selv, at kampene er blevet mere realistiske. Jeg mener, hvornår sidst, har i set hold der bare vinder kæmpe sejre hele tiden? Ikke så tit, men tætte kampe, og små sejre som 2 - 0, 1-0, 2-1, 3-1 o.s.v. er mere ofte. Det er en af de gode ting. Dog synes jeg, at der bliver spillet alt for mange uafgjorte kampe pt. Det skal nok ændres lidt.

"Dernæst er kvaliteten af det grafiske aspekt i denne kampsimulator da objektivt set intet at råbe hurra for. Det er noget, man kunne være blevet begejstret for i 80'erne."
Håber at det bare er en overdrivelse med at du har skrevet 80'erne, en meget stor en af slagsen. Men hvad er det i synes, der ser så dårligt ud ved den? For mig ser det squ fint nok ud??


Matadoen Fc (Matadoen) 17. december 2013, 22:06
:-(

Casillas (RKC) 17. december 2013, 23:11
:-(

The Classy Issue (Classy - coming back next year) 17. december 2013, 23:45
smiley
Besvar