Underskriftindsamling imod det nye Vman

Skrevet i Generelt

Migger United (Migger) 19. december 2013, 21:57
Er ikke værre end det tidligere men dræbende at se på. Forventer dog at det bliver væsentlig forbedret inden for kort tid. smiley

Københavns Disciple (Anonym) 19. december 2013, 22:06
Folk bag vman forstår da at ignorere deres kunder. Hold nu op en bummert de har gang i. Åben nu øjnene! Gør dog kunderne tilfredse.

The Migthy Gaardbo (The top) 19. december 2013, 22:12
Egentlig kan jeg gode lide ideen om at bruge 3D til og vise kampene os for at gøre det mere realistisk, hvor man også vil kunne se sit stadion som man har opgraderet smiley

Men den her version er godt nok ikke noget som direkte fanger min interesse for at se kampene, men nok derimod bare kommer til og se refaratet smiley

Den er godt nok ikke særlig pæn, og stadig utrolig fyldt med fejl og mangler desværre smiley Men altså lad det være en start, og så få videre udviklet på profuktet, så skal det forhåbentlig nok blive godt.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 19. december 2013, 22:43
Hvis vman ændrede lidt på måden egenskaberne står på, så kommer det til at ligne det gamle. smiley
Håber at vman lytter og tager et lille skridt i den rigtige retning.


Slettet klub 20. december 2013, 00:56
smiley

Man skal klikke og klikke og klikke i en uendelighed for at komme frem og tilbage i menuerne.

Tjek lige engang hvor mange klik der skal til for at reparerer dit stadion....

Siden spiller er blevet total unødvendig overskuelig.
Siden Taktik er blevet total unødvendig overskuelig.


Slettet klub 20. december 2013, 10:19
op

Brøndby IF Vikings (Bjarke Jørgensen) 20. december 2013, 11:12
Så er det sidste dag for mit vedkommende, stopper i protest pga. det nye skrammel de har fået bikset sammen!

GAME OVER!

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 20. december 2013, 11:40
Brøndby IF Vikings sagde:
Så er det sidste dag for mit vedkommende, stopper i protest pga. det nye skrammel de har fået bikset sammen!

GAME OVER!
Hvis vman lave spillerprofilen så den ligner det gamle. Så tror jeg at mange bedre vil kunne lide det.
Mit forslag er at ændre rækkefølgen, så Afslutning igen står i toppen. Og så skal der er være flere tal på egenskaberne. Vudering skal laves om til Snit.


[*img]http://imageshack.com/a/img822/1807/j0zl.png[/img]

Slettet klub 20. december 2013, 11:44
Sheberghan sagde:
Brøndby IF Vikings sagde:
Så er det sidste dag for mit vedkommende, stopper i protest pga. det nye skrammel de har fået bikset sammen!

GAME OVER!
Hvis vman lave spillerprofilen så den ligner det gamle. Så tror jeg at mange bedre vil kunne lide det.
Mit forslag er at ændre rækkefølgen, så Afslutning igen står i toppen. Og så skal der er være flere tal på egenskaberne. Vudering skal laves om til Snit.


[*img]http://imageshack.com/a/img822/1807/j0zl.png[/img]
faktisk en ret genial ide. Også meget nemmere at finde rundt i så

Slettet klub 20. december 2013, 14:43
smiley

Efter 6-7 år i gamet må jeg ærligt indrømme, dette har været den dårligste ide for forandring i spillet. Lyt til BRUGERNE ikke jeres eget lille team på et par mennesker der tror i gør det rigtige.. Hvis BRUGERNE nyder spillet, TJENER I penge.. Ikke omvendt.

Besvar