Underskriftindsamling imod det nye Vman

Skrevet i Generelt

Slettet klub 22. december 2013, 10:58
op

FC Optimistic (N Christensen) 22. december 2013, 12:27
Vejlencia sagde:
ja jeg synes også udviklerne er alt for arrogante med den holdning at vi bare skal vænne os til det her nye... jeg er meget spændt på om Vman overlever denne her totale ændring.. kan da sige at jeg UDELUKKENDE spiller endnu fordi mit abonnement, gælder et halvt år endnu... ellers havde jeg taget en pause.. og den pause kunne jo være for altid
Godt nok er det ikke oplyst nogen steder herinde, og det er i øvrigt aldeles utilstedeligt af ledelsen bag Virtualmanager.com - Men - Du kan godt komme ud af dit abonnement, i det tjenesten har ændret sig så markant uden der er taget forbehold for det før. Der er opdateringer som ikke har været beskrevet i særlig grad, og som populært kaldes "game-changer" i branchen.

Det vil sige, at hvis du skriver til Vman, så skal de opsige dit abonnement med en måneds varsel. Alternativet er Forbrugerombudsmanden, og jeg tvivler på at Vman vil lade en prøvesag køre igennem Forbrugerombudsmanden, for det vil skabe præcedens for resten af de utilfredse brugere.

Slettet klub 22. december 2013, 13:07
Super plat opdatering

Blue And White Stripes (Licens udløber - spillet skal fixes) 22. december 2013, 13:11
Jeg er bestemt heller ikke begejstret, og dem jeg kender/skriver med har heller ikke så meget godt at sige.

Tror det bliver endnu værre når de nye stats kører, og træningen ændres radikalt og vi skal træne i decimaltal + spillerne vil stige én stats pr uge, det bliver hamrende kedeligt at træne spillere op, og det er det vigtigste/sjoveste for mig herinde.

Tror ikke det fanger mange nye manager at man ingen udvikling ser i sine spillere, det vil ikke opveje det frafald der kommer fra folk der spiller spillet nu.

Gundsømagle United (Sir Hansen) 22. december 2013, 14:12
De har ødelagt vman fuldstændig, og det mest arrogante er, at der ingen respons er fra udviklerne på trods af den massive kritik.

SC Krematorie Plovdiv (Doctor Lynge) 22. december 2013, 15:24
Enig...det er en hel ubegribelig arrogance, og jeg kan slet ikke formaalet med at ignorere kritikken. Kritikken kommer saa vidt jeg kan se fra spillere, der har flere aars erfaring og holder af spillet.
Det burde vil spille en rolle, naar der forhaabentligt skal evalueres serioest paa disse aendringer.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 22. december 2013, 16:38
Gundsømagle United sagde:
De har ødelagt vman fuldstændig, og det mest arrogante er, at der ingen respons er fra udviklerne på trods af den massive kritik.
Jeg har hørt at de måske vil ændre spillersiden, så den bliver bedre at se på.
Og jeg har hørt at de vil ændre så det bliver mere spændende at se dem træne.
Men hvad de vil lave ved jeg ikke, jeg tror heller ikke at de har lagt sig fast på noget endnu.
Og jo, vi savner en udmelding, bare en lille en. For at få ro på.

Jeg kunne godt leve med at spillerprofilen kom til at ligne den gamle.
Hvis vi fik samlet sats ude i siden, kommer det meget til at ligne det gamle.
Og vi ville kunne se dem stige ved træning.


Blue And White Stripes (Licens udløber - spillet skal fixes) 22. december 2013, 16:44
Sheberghan sagde:

Billede fjernet af BAWS
Sheberghan: kunne vi ikke (bare ind imellem) slippe for det billede i dine indlæg, tror jeg har set det 100 gange nu, og det hjælper ikke at putte det ind i hvert eneste indlæg du skriver, jeg er nok ikke den eneste der har set rigeligt til det nu smiley

Slettet klub 22. december 2013, 16:55
Har ikke spillet i et par år, så ved slet ikke hvilke ændringer, dette er imod, men ikke destro mindre vil jeg gerne hjælpe med dette

smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 22. december 2013, 16:59
Blue And White Stripes sagde:
Sheberghan sagde:

Billede fjernet af BAWS
Sheberghan: kunne vi ikke (bare ind imellem) slippe for det billede i dine indlæg, tror jeg har set det 100 gange nu, og det hjælper ikke at putte det ind i hvert eneste indlæg du skriver, jeg er nok ikke den eneste der har set rigeligt til det nu smiley
Ok smiley
Besvar