Underskriftindsamling imod det nye Vman

Skrevet i Generelt

Brøndby IF Vikings (Bjarke Jørgensen) 26. december 2013, 15:59
:-(

Gundsømagle United (Sir Hansen) 26. december 2013, 16:43
:-(

Gundsømagle United (Sir Hansen) 26. december 2013, 16:50
FC Himmelhundene sagde:
Snøfteren sagde:
Stadigt uoverskueligt og grimt layout + der var da ingen der var imod de gamle dejlige stats?
Den kloge manager nu, spare meget tid og ressourcer, og kan få en 30 årig med fx 2000 stats og betale 5 millioner, og han er bedre end en 30 årig med 2600 stats som koster 10 millioner, og det var præcis det samme i gamle dage, men nu er det bare blevet tydeligere at se for alle.. :-)
Der er da ingen tid at spare, tværtimod. Nu har du X antal spillere med lad os sige 40 i vurdering, men det fortæller intet om hvor god spillerne er i forhold til hinanden. Du skal ind på samtlige spillere og kigge deres egenskaber igennem for at finde den bedste

De nye stats har kun besværliggjort det for alle, med undtagelse af de nye klubber der kommer til som starter fra 0.

Fint med nye tiltag, men lad da være med at ødelægge hele fundamentet for spillet.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 26. december 2013, 16:53
Gundsømagle United sagde:
De nye stats har kun besværliggjort det for alle, med undtagelse af de nye klubber der kommer til som starter fra 0.
Og alle dem der ikke kan se forskel på en god og en dårlig spiller - altså 95% af brugerne smiley

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 26. december 2013, 16:53
Gundsømagle United sagde:
De nye stats har kun besværliggjort det for alle, med undtagelse af de nye klubber der kommer til som starter fra 0.
Fint med nye tiltag, men lad da være med at ødelægge hele fundamentet for spillet.
Lige præcis der vælger du faktisk at sige at du ikke er klar til at omstille dig selv. Hvis ikke du er klar på forandring og kan følge med tiden fordi funktioner som du vant til fungere på en måde nu kommer til at se anderledes ud ja så er det måske bare ikke dig der bliver vmans næste top manager?

Yderligere har jeg svært ved at se at et fundament bliver "ødelagt". Stats som ikke bliver brugt til noget som helst overhovedet bliver fjernet, der bliver ryddet op og de tal som står der fremover er sjovt nok de tal som man skal bruge til noget.

Gundsømagle United (Sir Hansen) 26. december 2013, 16:59
Græsted United sagde:
Gundsømagle United sagde:
De nye stats har kun besværliggjort det for alle, med undtagelse af de nye klubber der kommer til som starter fra 0.
Fint med nye tiltag, men lad da være med at ødelægge hele fundamentet for spillet.
Lige præcis der vælger du faktisk at sige at du ikke er klar til at omstille dig selv. Hvis ikke du er klar på forandring og kan følge med tiden fordi funktioner som du vant til fungere på en måde nu kommer til at se anderledes ud ja så er det måske bare ikke dig der bliver vmans næste top manager?
Hvis man ønskede et nyt spil, hvilket er det vman er ved at blive til, så kunne jeg jo bare vælge fra en anden skuffe på markedet, men det ønsker jeg og rigtig mange andre ikke.

Der er nok en grund til den store utilfredshed fra mange.

Ser gerne udfordringer og forandringer, men ikke et helt nyt spil. Og uanset hvordan du vender og drejer det, så vil det tage X antal måneder inden man er helt inde i nye stats - træninger og priser på de forskellige grupper af spillere pga man ændre stats. Med mindre man selvfølgelig er 14 år og ikke har andet at give sig til end vman. Undskyld min fordom hvis den rammer nogle forkerte. :-)

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 26. december 2013, 17:19
Jeg vil gerne starte med at citere en beskrivelse udviklerne af et spil kaldet RUST har skrevet. Det er lavet som et udvikling survivall spil som er blevet før-frigivet så spillerne kan spille efterhånden som spillet bliver udviklet. Det vil dog nå et slut stadie på et tidspunkt:

Hvad udviklerne siger:
“We are in very early development. Some things work, some things don't. We haven't totally decided where the game is headed - so things will change. Things will change a lot. We might even make changes that you think are wrong. But we have a plan. It's in our interest to make the game awesome - so please trust us.”

Dertil vil jeg gerne sige:
Jeg har helt utroligt svært ved at tage dig seriøst lige nu. Du spiller et spil som nu har eksisteret siden 2004, selv har jeg været med siden marts 2005. Det et er online fodboldspil som bygger på udvikling som tiden skrider fremad af forskellige features som bygger spillet op. Du har ikke købt et færdigt FIFA udviklet produkt, ej heller ikke et færdigt FM manager spil. Du har ikke købt et spil som har kostet flere hundrede millioner kroner at udvikle, som er gennemtestet, og udviklet af hundredvis af udviklere gennem et langt og hårdt snoutingarbejde.
Men det lyder efterhånden til at du hellere skulle tage købe et spil der ligenede om en af disse 2. Så er du helt sikker på hvad du har med at gøre, og der er ingen dumme udviklere der midt i året ændre på hvordan funktionerne skal virke.

Jeg er ked af det på dine vegne at der ikke er en stop knap så spillet kan stå stille for dig. Så kunne du få lov at vide alt om hvordan tingene fungere (Eller hvor meget du nu ved om optræning og salg af talenter). Vman er ikke et nyt spil det har bare ændret en funktion i spillet, en funktion som du gerne vil have tryghed ved skal være på din måde, ellers vil du ikke lege med.
Gundsømagle United sagde:
Ser gerne udfordringer og forandringer, men ikke et helt nyt spil. Og uanset hvordan du vender og drejer det, så vil det tage X antal måneder inden man er helt inde i nye stats - træninger og priser på de forskellige grupper af spillere pga man ændre stats. Med mindre man selvfølgelig er 14 år og ikke har andet at give sig til end vman. Undskyld min fordom hvis den rammer nogle forkerte. :-)
Uanset hvordan i alverden jeg vender og drejer den skrivelse der så er det eneste jeg høre piveri over at tingene ændre sig og at du ikke er omstillingsparart. Det er da ikke kun for dig tingene ændre sig men for alle vmans brugere.
Men det står enhver frit for om man kan lide lugten i bageriet eller ej, og stopper du ja så kommer der nok en anden bruger skal du se som godt kan lide spillet og dets nuværende form.

Iøvrigt vil jeg sige at vman på ingen måde er et aldersbestemt spil, det drejer sig om at have hovedet med. Men først og fremmest så handler det her spil om at have fightervilje, tålmodighed og passion for spillet. Noget som jeg overhovedet ikke kan se komme til udtryk i din skrivelse...

Slettet klub 26. december 2013, 17:24
Jeg tager i mod udfordringerne. Jeg er klar til at teste kampsimulatoren når mit hold er samlet.

Danmark (Danmark) 26. december 2013, 17:27
Manchester United sagde:
Jeg tager i mod udfordringerne. Jeg er klar til at teste kampsimulatoren når mit hold er samlet.
Glæder mig til at se med de vilde talenter smiley

Slettet klub 26. december 2013, 17:28
Danmark sagde:
Manchester United sagde:
Jeg tager i mod udfordringerne. Jeg er klar til at teste kampsimulatoren når mit hold er samlet.
Glæder mig til at se med de vilde talenter smiley
Jeg regner med en masse energitab, skader og træninger under 5 smiley
Besvar